Ik zie geen enkel verschil met DGK hoor.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:07 schreef Flow3r het volgende:
Krijgen leerkrachten eigenlijk nog een speciale behandeling want ' semi-overheid ' of zo?
Zowel Rienk als Marije hebben de pabo gedaan en vervolgens doen ze niks met die opleiding
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:09 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
dan blijf jij alleen over joezi mag je in je eentje commentaar geven
Ik wel dat was niet zo erg gescript als hier...... en daar waren minder SLquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel verschil met DGK hoor.
Dat vroeg je al vaker en kreeg je al antwoord op.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik hoor het woord febo vaker langskomen, wat wordt hier mee bedoeld?
ik denk er ook zo over hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:12 schreef Joezi het volgende:
Pfff Isabella weer met haar bekrompen meningAan iemand zitten is einde relatie.
Dan heb je niet goed opgelet. DGK werd na een half jaar bijna helemaal gescript. Vraag maar aan Kees. Oh wacht......quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:11 schreef Dutchmannew het volgende:
Ik wel dat was niet zo erg gescript als hier...... en daar waren minder SL
dat kwam niet van emil uitquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:13 schreef Urb het volgende:
Emil "Een zoentje is al teveel"
Scheelde niet veel bij Robin's afscheid dan.
Precies.. vind dat geen rare mening hoor, laat staan bekrompen..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:12 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik denk er ook zo over hoor
niet vozen met een ander , anders kun je gaan
pff op vakantie ofzo toch wel?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:12 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik denk er ook zo over hoor
niet vozen met een ander , anders kun je gaan
nopequote:
Alleen op een gangbang vakantiequote:
op speciale gelegenheden Vanessa stylequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |