voor de errste keer is het een geweldige streamquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:39 schreef Punkman het volgende:
Waarom altijd die streams op dat kansloze duo.
De vlinder en de geweldige grappenmakker.
Wat is Billy's probleem danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:38 schreef Urb het volgende:
Marije heeft gezegd dat ze Billy eruit moest stemmen om achter Ruud aan te gaan en Ruud heeft haar gegoogled? Billy over de zeik.
Ik ben gelukkig beter in ABN... Ze praten ook ABN, alleen een ernstig accent... Dat valt bij mij ook meequote:
ruud heeft haar gegoogled !quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Wat is Billy's probleem dan![]()
Marije heeft haar er niet uitgestemd, dus geen probleem toch
Geef het 5 minutenquote:
Klinkt als een fijne vrijdagavondquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:40 schreef theDC het volgende:
Laura heb straks een trio, en Ruud en Bil ruzie. Zolang Lot maar focust op het uitgeven van geld, vinnik het best.
Misschien dan nu even het geluid aan zetten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:40 schreef Capaja het volgende:
[..]
voor de errste keer is het een geweldige stream
welnee, half uurtje en dan slikt ze weer 23 cm zoete koekquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:40 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
10 minuten en dan is het toch weer goed
dat dusquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:41 schreef beequeen het volgende:
Er is wrs iets te weinig tv gemaakt vandaag.
Kan ze lekker in het atelier gaan meurenquote:
Kijk, zo'n uitspraak geeft de kijker weer moed !!!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:39 schreef Marjeltje het volgende:
mooi en daar is de reden waarom marije gecast is. Die gaat billy tot een lopend wrak maken
Jaloers op Marijequote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:43 schreef Copycat het volgende:
Wat is nu weer de aanleiding voor de ruzie?
Ruud heeft Marije op google opgezocht, maar ze is niet jaloersquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:43 schreef Copycat het volgende:
zo'n kuurtje tegen schimmel hut brengt emotie's meequote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:42 schreef Kaleddi het volgende:
32 jaar, trillend op m'n benen !
[ afbeelding ]
Nou, Ruud gaat niet weg, die vinnet wel beeestquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:41 schreef Ginosa het volgende:
Schiet me ineens te binnen als nieuw tv-momentje: 1 van beiden vraagt 24-uur aan = drama en daarna is diegene weer terug = weer drama. Zou het?!
dus heeft billy een VET probleemquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:44 schreef theDC het volgende:
[..]
Nou, Ruud gaat niet weg, die vinnet wel beeest
Maar als Billy weg gaat, dan laat ze ruimte over voor Marije, kan Ruud weer z'n tv momentje pakken
Daar hebben ze op geBBQd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:44 schreef Injetta het volgende:
Jezus.. ik moet ook kotsen van die 2. Wat is dat dan met glasvezel??
Ik denk dat Ruud haar uitlachte vanwege dat T-shirt wat ze aanheeft.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:43 schreef Copycat het volgende:
ruud zou pas tv maken als die vanavond ff marije pakt, terwijl billy komt binnenlopenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:44 schreef theDC het volgende:
[..]
Nou, Ruud gaat niet weg, die vinnet wel beeest
Maar als Billy weg gaat, dan laat ze ruimte over voor Marije, kan Ruud weer z'n tv momentje pakken
En drie dagen genegeerd hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:43 schreef kaatje50 het volgende:
Mijn man zou al lang omgedraaid zijn, als ik me zo zou gedragen. Die loopt echt niet achter me aan
Ja eet smakelijk allemaal mensen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:44 schreef Injetta het volgende:
Jezus.. ik moet ook kotsen van die 2. Wat is dat dan met glaswol??
Nee, dat niet. Maar als ik zo kinderachtig ging lopen doen en steeds weglopen, liet hij me gewoon gaan, tot ik gekalmeerd zou zijn....quote:
Dan krijgen die ook een keertje waar voor hun geldquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:46 schreef Urb het volgende:
Lekker ruzie maken terwijl er gasten zijn, is toch TOP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |