Ook Nico likt lekker van het lepeltje, stopt het in een pot weet niet wat en pureert lekker door.quote:
Dat zal Andrea wel geplant hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:32 schreef beequeen het volgende:
Dus de akkkkuuuurrrr ligt vol met glaswol? Wtf.
Klinkt alsof dat refresh prive gebeuren, dat et een soort gateway drug is :Squote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah, die heb ik inderdaad volgens mij in het begin ook gebruikt toen ik geen abo had.
Kreeg wel 20 keer op een dag die Ron en Don ofzo, dat was wel irritant.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:34 schreef theDC het volgende:
[..]
Klinkt alsof dat refresh prive gebeuren, dat et een soort gateway drug is :S
Hoe gaat het met het afvallen van Lot? Is ze er al afgevallen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:32 schreef zwellever het volgende:
Onderhand iedereen al gehoela hoeped behalve het varken waar dat ding voor bedoeld is?
Niet wat laat voor bodemonderzoek ivm het kweken van consumptie groente?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:32 schreef beequeen het volgende:
Dus de akkkkuuuurrrr ligt vol met glaswol? Wtf.
Misschien dat ze de as van die tonnen hebben gebruikt als mest oid, weet et ook niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet wat laat voor bodemonderzoek ivm het kweken van consumptie groente?
Heelder? wat is dat?quote:
De reclames op dit moment zijn iets minder irritant en het niveauverschil in geluid is iets minder groot.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kreeg wel 20 keer op een dag die Ron en Don ofzo, dat was wel irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |