Beide dingen heb je volgende week bij de Aldi voor 4 euro. Voor de raam moet je zo'n fatsoenlijk horretje kopen wat je nu koopt is 99% zeker kapot na 1 weekquote:Op zondag 25 mei 2014 10:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je hebt van dat schuimkarton ofzo, en dat kan je gewoon snijden is dun/stevig en erg licht
Oh btw, gister dit gekocht: http://www.ebay.com/itm/321411167682
Iemand ervaring met dit: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item27e49c80cf ?
Ja dat 1e ding is zegmaar voor een bovenraampje dat ik standaard open laat, dus het is niet zo dat ik m altijd eraf en weer erop zetquote:Op zondag 25 mei 2014 11:02 schreef davedavy het volgende:
[..]
Beide dingen heb je volgende week bij de Aldi voor 4 euro. Voor de raam moet je zo'n fatsoenlijk horretje kopen wat je nu koopt is 99% zeker kapot na 1 week
Werkt best prima, ook dat magneten systeem. Al heb ik beide producten wel voor minder geld bij de Action zien liggenquote:Op zondag 25 mei 2014 10:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je hebt van dat schuimkarton ofzo, en dat kan je gewoon snijden is dun/stevig en erg licht
Oh btw, gister dit gekocht: http://www.ebay.com/itm/321411167682
Iemand ervaring met dit: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item27e49c80cf ?
Oh nja, dat 1e product was 1.40 dus voor dat geld maakt t mij niet zo veel uitquote:Op zondag 25 mei 2014 11:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Werkt best prima, ook dat magneten systeem. Al heb ik beide producten wel voor minder geld bij de Action zien liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De review is niet heel erg uitgebreid, wil je meer informatie kijk dan naar mijn Videoreview hieronder.
(tip kijk hem even in youtube zelf, anders krijg je eventuele opmerkingenbalkjes in youtube niet te zien!)
Er is momenteel ook weer een coupon beschikbaar voor de SJ4000 (alleen de zilver versie!) waarmee de prijs naar de oude actieprijs terug gaat waarin ik een aantal andere fokkers hem de voorgaande keer hebben gekocht. Dus van 99$ naar 85$!
http://www.tmart.com/SJ40(...)-Silver_p245155.html?
coupon: b480653a99
verloopt: waarschijnlijk over 2 dagen!?
Coupon kun je middels de 'proceed to checkout' invullen! (daarvoor moet je wel ingelogd zijn op de website).
[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 25-05-2014 15:34:05 ]
Gaat makkelijk weg met wasbenzinequote:Op zondag 25 mei 2014 11:30 schreef monkeybrain het volgende:
Het probleem is wel dat je kozijn onder de hardnekkige sticker troep zit als je de klittenband tape wilt verwijderen.
Downstar, kom eens uit je ruftende nest kruipen. We zitten hier te wachten
hier zeiksnorquote:Op zondag 25 mei 2014 11:30 schreef monkeybrain het volgende:
Het probleem is wel dat je kozijn onder de hardnekkige sticker troep zit als je de klittenband tape wilt verwijderen.
Downstar, kom eens uit je ruftende nest kruipen. We zitten hier te wachten
Goede review!quote:Op zondag 25 mei 2014 11:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
hier zeiksnor
moet je wel teleurstellen, anders dan een ritje in de bus met nacht zitten er niet echt lange ritjes door de stad heen.. ik heb ze wel geschoten maar ik vond het niet ech heel spannend om ze te laten zien de review
..
veel plezier met kijken
http://www.ebay.com/sch/i(...)p&_sacat=0&_from=R40quote:Op zondag 25 mei 2014 12:33 schreef monkeybrain het volgende:
Zit ie met zijn broek omlaag in de bus te filmen, wat een viespeuk![]()
Dit was een goede review, even wat notities gemaakt!
Ik heb dus een veel oudere firmwareSequence heb ik niet maar wel rotate, 180 graden draaien op het scherm. Capture mode, geen flauw idee wat dit moet doen.
Ik zal exfat eens proberen. Ik zat hier al naar te kijken en volgens mij had ik ntfs gedaan maar dat werkte niet.
Ik mis een lens dop. Een gopro 3 gaat niet passen maar een gopro2 heeft wel dezelfde maat, 20mm. Ik kan zo snel geen gopro2 doppen vinden
Die past op de waterdichte behuizing, ik zoek een 20mm dop.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/sch/i(...)p&_sacat=0&_from=R40Wauw dat was moeilijk
Directe link http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item3cd9354f24
Ooooh zo, zeg dat danquote:Op zondag 25 mei 2014 12:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die past op de waterdichte behuizing, ik zoek een 20mm dop.
Heb ik allemaal al doorgezochtquote:Op zondag 25 mei 2014 12:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ooooh zo, zeg dat dan
http://goprouser.freeforu(...)-hd-camera-t874.html
Dit een optie?
bedankt bobjequote:
Welke versie heb jij dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 12:33 schreef monkeybrain het volgende:
Zit ie met zijn broek omlaag in de bus te filmen, wat een viespeuk![]()
Dit was een goede review, even wat notities gemaakt!
Ik heb dus een veel oudere firmwareSequence heb ik niet maar wel rotate, 180 graden draaien op het scherm. Capture mode, geen flauw idee wat dit moet doen.
Ik zal exfat eens proberen. Ik zat hier al naar te kijken en volgens mij had ik ntfs gedaan maar dat werkte niet.
Ik mis een lens dop. Een gopro 3 gaat niet passen maar een gopro2 heeft wel dezelfde maat, 20mm. Ik kan zo snel geen gopro2 doppen vinden
Ik zat weer niet op te letten. Ik heb volgens mij de 29 maart firmware, 20140329V01quote:Op zondag 25 mei 2014 12:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
bedankt bobje
[..]
Welke versie heb jij dan?
ik draai momenteel zelf nog in FAT, maar ik ga hem ook even formateren naar exfat idd,
dan ben je van dat gezeik af met betrekking tot limiet van 4 GB
En inderdaad daar ben ik dus ook achter gekomen tijdens het maken van deze review,
ik heb de Sj4000 nogal eens mee genomen naar verschillende plekken en wou niet altijd zeulen met die waterproofcase.. maar waar laat je je SJ4000 dan beschermd..
zat ook al te kijken naar iets van een lens dopje en iets van een soft pouch mini sleeve ofzo
zodat in iedergeval de lens niet beschadigd raakt tijdens normaal transport.. ik heb hem nu maar gewoon voorzichtig in mijn binnenzak gedaan, maar dat is natuurlijk vragen om moeilijkheden..
ik ga dus nog even kijken voor een dopje/sleeve en zuignapmount voor dashcam avonturen
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:51 schreef monkeybrain het volgende:
Trouwens een mooie heldere vijver. Hier is het groene drap met drijvende injectienaalden![]()
nee de facebook page die ik bedoelde was:quote:Op zondag 25 mei 2014 13:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zat weer niet op te letten. Ik heb volgens mij de 29 maart firmware, 20140329V01
Is dit de facebook waar jij het over had?
https://www.facebook.com/(...)ades/489598037808882
Ik vervoerde de cam maar in een dikke sok deze week![]()
Gelukkig is de diameter 20mm, daar moet wel een standaard dop voor te vinden zijn. Ik kom deze week nog bij de bouwmarkt dus. Ik kan ook met sugru iets maken als er niets te vinden is.
Trouwens een mooie heldere vijver. Hier is het groene drap met drijvende injectienaalden![]()
Denk het zelf niet, maar misschien kan je dat touwtje ergens ergens aan de kano vastbinden ofzo?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:04 schreef Miniem het volgende:
Downstar, wat ik me nog afvraag aangezie ik ga kanoen.
Blijft de camera met case drijven?straks ben ik hem ineens kwijt als ik hem onder water steek
![]()
Verder nog een vraag over het max. van 4GB.
Dat is gewoon voor een film aan een stuk door neem ik aan?
En die 4GB is ongeveer gelijk 30 min?
Ik heb het niet geprobeerd, maar ik verwacht niet dat het drijft..quote:Op zondag 25 mei 2014 14:04 schreef Miniem het volgende:
Downstar, wat ik me nog afvraag aangezie ik ga kanoen.
Blijft de camera met case drijven?straks ben ik hem ineens kwijt als ik hem onder water steek
![]()
Verder nog een vraag over het max. van 4GB.
Dat is gewoon voor een film aan een stuk door neem ik aan?
En die 4GB is ongeveer gelijk 30 min?
Topquote:Op zondag 25 mei 2014 14:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik heb het niet geprobeerd, maar ik verwacht niet dat het drijft..
te zwaar om te kunnen drijven..Hij drijft dus wel! (beetje moeilijk op de foto te zien)
[ afbeelding ]
nee maar je hebt dus ook nog dat ijzeren koortje
om hem ergens aan vast te keten.. voor de rest kun je zelf misschien nog andere methoden bedenken om hem niet te verliezen..
Zoals ik in de video heb uitgelegd inderdaad..
4 GB is een limiet die gesteld is door het FAT file system. Een filesystem legt een bepaalde structuur vast hoe en waar zeg maar data moet worden opgeslagen. Dit gebeurd met eigenlijk alle harde schrijven/usb-sticks/geheugenkaartjes en noem maar op. Fat is inmiddels een redelijk oude filesystem en toen het is ontwikkeld is er eigenlijk nooit rekening mee gehouden dat bestanden wel eens groter konden worden dan 4 GB :p.. tegenwoordig heb je filesystems (bijv. NTFS= New technology File System) welke dat limiet allang hebben verholpen..
Echter werkt de Sj4000 dus blijkbaar alleen op een FAT gebaseerd filesystem.
en loop je dus tegen het limiet aan dat SJ4000 bestanden weggaatschrijven die grote zijn dan 4 GB.
Dit zal met name gebeuren wanneer je veel opneemt en de cycle record uit hebt gezet.
als je cycle record aan hebt staan, maakt hij dus zelf steeds om de X(3-5-10) aantal minuten een nieuw bestand aan zodat je niet tegen het limiet aanloopt.
zoals ik al aangaf heb ik met 1 minuut filmen op 1080p +-120 MB verbruikt.
120 x 60(minuten) = 7,2 GB en met 30 minuten zit je dus op +- 3,6 GB.
je zou dus ongeveer 30-35 minuten kunnen filmen voor je aan de 4 GB limiet zit.
oftewel op het FAT filesystem zou je nooit langer dan 30 minuten aan een kunnen filmen zonder een corrupt bestand te krijgen..
Daarom moet je hem naar Exfat formateren, die is gebaseerd op FAT..
maar heeft geen limiet of je moet dus een record cycle van 10 minuten instellen.
hoop dat het nu wat duidelijker is
Als je die dongel toch al hebt...quote:Op zondag 25 mei 2014 14:53 schreef N22 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Mifi - apparaten uit China (dus mobiel Internet via een sim kaart naar wifi-hotspot)? Zo ja, iemand een goedkope tip ?
Mijn vader heeft namelijk anderhalf jaar geleden al een gratis dongle gekregen van xs4all met 200 mb data per maand, deze dan echter niet aangesloten worden op zijn Windows SurfaceHet is voor een vakantiehuisje zonder vast internet en hij wil af en toe zijn mail kunnen checken als hij daar is.
Nog niet duidelijk... pff miniem.. je stelt me teleurquote:Op zondag 25 mei 2014 15:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Topkun je ook nog uitleggen hoe het timelapsen werkt? was niet helemaal duidelijk in je filmpje
Klopt mobius vindt ik dan net wat minder scherp en heeft ook minder wide angle..quote:Op zondag 25 mei 2014 15:34 schreef monkeybrain het volgende:
Als je op gopro zoekt op Ebay krijg je allerlei accessoires zoals zo'n boei om te drijven.
[ afbeelding ]
Ik zit wat te kijken en mijn sj4000 valt inderdaad tegen vergeleken met de mobius, fletse kleuren.
Ik zal de +1 op helderheid eens terugschroeven en kijken of oude firmware beter werkt.
Exfat werkt nu goed, de mobius ook gelijk gedaan. Veel kopen, weinig instellen, zo typisch
Kan je ook nog mooi ergens anders voor gebruiken...quote:Op zondag 25 mei 2014 15:34 schreef monkeybrain het volgende:
Als je op gopro zoekt op Ebay krijg je allerlei accessoires zoals zo'n boei om te drijven.
[ afbeelding
Dan moet je Gerard Joling maar even opbellen.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:13 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Kan je ook nog mooi ergens anders voor gebruiken...
wel een nieuwe manier van filmenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan moet je Gerard Joling maar even opbellen.
En de case met camera erin dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
Maargoed case drijft dus van zich wel wel, niet heel best maar hij drijft
zijn inderdaad veel accesoires beschikbaar voor go pro, die dus ook werken op de SJ4000
das dan ook wel weer een mooi voordeel
Case drijft van zich zelf prima, met camera erin wat minder(niet meer in balans dan)quote:Op zondag 25 mei 2014 16:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En de case met camera erin dan?
Devin was mooi z'n GoPro pleite. Konden ze de bodem gaan afduiken (1:25+).
Daar heb je idd ook 'floaties' voor.
quote:Op zondag 25 mei 2014 10:28 schreef shiznuts het volgende:
Geen ruimte in het vliegtuig meer? Hadden ze de camera gewoon aan de buitenkant moeten monteren.
quote:Op zondag 25 mei 2014 11:33 schreef Downstar het volgende:
Zoals beloofd zou ik nog een review plaatsen van de SJ4000 action camera.
Als (tijdelijk) kun je ook een (oude) telefoon inzetten als hotspot.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:53 schreef N22 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Mifi - apparaten uit China (dus mobiel Internet via een sim kaart naar wifi-hotspot)? Zo ja, iemand een goedkope tip ?
Mijn vader heeft namelijk anderhalf jaar geleden al een gratis dongle gekregen van xs4all met 200 mb data per maand, deze dan echter niet aangesloten worden op zijn Windows SurfaceHet is voor een vakantiehuisje zonder vast internet en hij wil af en toe zijn mail kunnen checken als hij daar is.
Misschien tijdens het bewerken van de video met kleurtemperatuur spelen?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:57 schreef Downstar het volgende:
Klopt mobius vindt ik dan net wat minder scherp en heeft ook minder wide angle..
maar heeft dan weer een wat warmere kleurgloed zeg maar..
ah ja, staat nu in de review topicquote:Op zondag 25 mei 2014 17:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]![]()
Vergeet niet 'm hier neer te zetten hè.![]()
Zodra zo'n ding voor zulk geld 1080p 60fps kan doen kan ik mij niet meer inhouden denk ik.![]()
Zeker met zo'n form factor waardoor je goedkoop aan accessoires kunt komen.
(Er zullen voor Gopro's véél meer accessoires beschiikbaar zijn dan voor een of ander Chinees ding welke lang niet zo'n grote afzetmarkt heeft)
[..]
Als (tijdelijk) kun je ook een (oude) telefoon inzetten als hotspot.
[..]
Misschien tijdens het bewerken van de video met kleurtemperatuur spelen?
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:35 schreef Downstar het volgende:
ah ja, staat nu in de review topic
thanks!
Klopt.quote:Het is maar wat je wil, natuurlijk is 60 FPS op 1080 leuk..
maar je moet reëel zijn. Laat ik het zo zeggen, mocht ik nu de keuze hebben gehad tussen een 1080 30 fps SJ4000 voor 60 euro en een 1080 60 fps sj4000(bestaat niet, maar stel je voor) voor bijvoorbeeld 80 euro. dan had ik nogsteeds voor de 30 FPS versie gegaan.. Meestal wil je dit soort filmpjes delen, en dat doe je toch vaak niet anders dan middels youtube..
En die beperkt je toch tot 30FPS..
En daar is deze camera inderdaad zeer geschikt voor; als je gewoon wil filmen op locaties of omstandigheden waar een normale (foto)camera niet geschikt voor is.quote:Zo vind ik het ook niet heel erg dat deze SJ4000 dus geen 60 FPS heeft,
mijn intentie is toch gewoon voor youtube etc te filmen.. misschien kan ik hem wel gebruiken voor een volgende review.. SJ4000 op mijn kop, zodat ik eindelijk mijn handen eens vrij hem voor mijn normale camera en de gadget haha!
Nieuwe soc erin en gaan met die banaan 1080p 60fps.quote:En inderdaad, doordat de meeste mounts compatible zijn met die van de GoPro heb je daardoor ook een veel bredere keuze aan alternatieve accessoires..
Even de schuifjes van de kleurtemperatuur dus ontdekken.quote:Uiteraard kun je na die tijd je beelden nog wat gaan nabewerken, dat zou ik zelfs aanraden mocht je wat leuks willen maken voor bijvoorbeeld youtube.
1080p blijft standaard. Instellingen van het scherm, cycles opname, date stamp etc.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:26 schreef Iemand91 het volgende:
Super handig ook dat de accu verwisselbaar is, helaas wel met verlies van instellingen.
Welke instellingen trouwens; is het datum/tijd (wat voor mij verwaarloosbaar is) of ook instellingen als 1080p filmen i.p.v. 720p e.d.?
[..]
Vergeet het schermpje niet. De enigste reden waarom ik deze cam heb gekocht.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:35 schreef Downstar het volgende:
Pluspunt voor de kleur voor de mobius
pluspunt voor wide angle en scherpte van SJ4000
De goedkoopste boei is 6 dollar op ebay.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:34 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit wat te kijken en mijn sj4000 valt inderdaad tegen vergeleken met de mobius, fletse kleuren.
Ik zal de +1 op helderheid eens terugschroeven en kijken of oude firmware beter werkt.
Exfat werkt nu goed, de mobius ook gelijk gedaan. Veel kopen, weinig instellen, zo typisch
Ohjoyquote:Op zondag 25 mei 2014 20:03 schreef davedavy het volgende:
Door een of andere manier kreeg ik vandaag weer de drang nutteloze gadget's aan te gaan schaffen voor de zomer. Dat word weer een shitload pakketjes
Goedkope dingen zijn het duurstquote:Op zondag 25 mei 2014 20:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ohjoymijn uitgaves gaan altijd harder dan ik denk.
Ik let toch meestal wel op mijn geld en keek terug naar wat ik allemaal gekocht had, allemaal redelijk kleine bedragen maar in totaal
In Shenzhen bij de METRO in de Luohu Mall.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:48 schreef Fett het volgende:
Heeft iemand een idee waar je de Lafine F11 speaker kan kopen? ziet er erg goed uit namelijk!
[..]
quote:Deze pagina is niet via een beveiligde verbinding uit de oorspronkelijke locatie opgehaald.Sluiten
Ken eigenlijk niemand die in 60fps filmt omdat het dat nicer is. Het is juist bedoeld voor slomo's eigenlijk. Dus reinterpreteren naar 30 fps footage en zoals Iemand91 al opperde ook sjieker voor Twixtor.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Het is maar wat je wil, natuurlijk is 60 FPS op 1080 leuk..
maar je moet reëel zijn. Laat ik het zo zeggen, mocht ik nu de keuze hebben gehad tussen een 1080 30 fps SJ4000 voor 60 euro en een 1080 60 fps sj4000(bestaat niet, maar stel je voor) voor bijvoordbeeld 80 euro. dan had ik nogsteeds voor de 30 FPS versie gegaan.. Meestal wil je dit soort filmpjes delen, en dat doe je toch vaak niet anders dan middels youtube..
En die beperkt je toch tot 30FPS..
Zo vind ik het ook niet heel erg dat deze SJ4000 dus geen 60 FPS heeft,
mijn intentie is toch gewoon voor youtube etc te filmen..
hmm, vind m dan nog wel een beetje te prijzig!quote:Op zondag 25 mei 2014 20:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In Shenzhen bij de METRO in de Luohu Mall.Zal ik in oktober eens langsgaan.
Mijne is al onderweg. AlleenMisterTao accepteerde alleen Singapore Post vanwege accu in dat ding en dat viel nogal duur uit (
I don't want to talk about it, voor de Abramtek ook niet misselijk, wel met alle mogelijke accessoires ervoor als freebies erbij, schrale troost). Maar laat ik het zo zeggen, dan kun je 'em beter hier halen geloof ik: http://audiodsc.com/lafine-f11 . Lui zitten ook op eBay: http://www.ebay.nl/itm/La(...)peaker-/141281041503 . Wel mooi dat de F11 duallanguage Chinees/Engels spreekt (video op http://detail.zol.com.cn/bluetoothspeaker/index376294.shtml ).
![]()
En pff. Zoals je uit die link kunt opmaken kunnen Aziaten 'em voor 199 CNY aanschaffen (op=op max. 50 stuks tot 5.6.'14). Scheelt weer 100 CNY op de lokale retailprijs.
Ff wat anders. Krijgen jullie de laatste tijd bij het translaten van Chinese sites ook vaak:
Die had ik ook gezien. Maar die leek me alleen voor Emiraten.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:17 schreef Fett het volgende:
[..]
hmm, vind m dan nog wel een beetje te prijzig!
Heb de lafine wel gevonden op deze site, http://www.kingsouq.com/lafine-f11-s503950.html. Maar of die betrouwbaar is?kan er iig weinig over vinden.
Ja, hij ziet er heel nice uit. Denk dat ik nog even wacht en een earson koopquote:Op zondag 25 mei 2014 21:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die had ik ook gezien. Maar die leek me alleen voor Emiraten.![]()
Wel een tof ding verder.Rubberen voetzooltje zoals op de BOSE Soundlink Mini.
[ afbeelding ]
Dan antenne FM geïntegreerd en een mode-LED display. NFC! Als de sound net zo nice is als de features is het dat op zich wel waard natuurlijk.
ik neem geen verantwoordelijkhedenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:00 schreef monkeybrain het volgende:
Ik geil enorm op slomo vuurwapen films![]()
Downstar. Dat linkje bij de review voor de firmware lijkt mij een beetje dubieus. 38,6 KB?
Andere firmware is allemaal boven de 2mb. Welke held durft te flashen?
Ja, zwedenpost. Traag maar zonder kosten binnen (en wel $68 dollar op CN22)quote:Op zondag 25 mei 2014 22:15 schreef bobbernaut het volgende:
Pfff wil nu wel heel graag die SJ4000, maar weet iemand of Tmart m met tracking stuurt?
CN22? Maar ik krijg dus een tracking, oke dat is goedquote:Op zondag 25 mei 2014 22:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, zwedenpost. Traag maar zonder kosten binnen (en wel $68 dollar op CN22)
Ik moet eigenlijk ff de V911 v2 halen.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:17 schreef Syphixx het volgende:
binnenkort een nieuwe heli in m'n collectie, voor een keer zot te doen
Idd trackingquote:Op zondag 25 mei 2014 22:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
CN22? Maar ik krijg dus een tracking, oke dat is goed
idem, had in de tijd gekozen voor de F47 van mjx, maar intussen zijn enkele onderdelen kapot die je niet direct kunt apart kopen. gelukkig komt de zomer er aan, kan ik weer met de big boys aan het werkquote:
Nou aan de slag dan maar. Paar tripjes naar china en noem hem de FOK Copter.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:31 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb eigenlijk behoefte aan een kruising tussen een WLToys V929 en een DJI Phantom 2 met H3-2D gimbal. Als ze nu gewoon eens een chille solide quadcopter, afmeting V929, bouwen met aardig wat power en een goede accu en dan uitrusten met een compacte maar effectieve gimbal-achtige stabilisatie voor een 808 cam. Small formfactor, leightweight, stabil & affordable. Mogen ze dan 99 USD voor vragen. Voor mijn part excl. 808 cam, die regel ik zelf wel. Transmitter mag desnoods ook weggelaten worden. I'd buy that shih foh sho' yo.
' Your order was shipped out. ' That was fast.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ff de V911 v2 halen.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door shiz op 26-05-2014 10:10:37 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:
Lees de topicpointer en OP nog eens door aubquote:
Degene die het vroeg ging ervanuit dat het echt was. Niets geks aan om hem er dan op te wijzen dat het nep is, toch?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Lees de topicpointer en OP nog eens door aub
Klopt. Daar is antwoord op gegeven (namelijk dat het nep is). Daarom heb ik de linkjes en verhalen van jou weggehaald. FOK! kan in de problemen komen als er over dit soort nepproducten gesproken word. Daarom haal ik het weg.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Degene die het vroeg ging ervanuit dat het echt was. Niets geks aan om hem er dan op te wijzen dat het nep is, toch?
quote:Op maandag 26 mei 2014 11:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Daar is antwoord op gegeven (namelijk dat het nep is). Daarom heb ik de linkjes en verhalen van jou weggehaald. FOK! kan in de problemen komen als er over dit soort nepproducten gesproken word. Daarom haal ik het weg.
dat is inderdaad wat lang geleden..quote:Op maandag 26 mei 2014 11:17 schreef summer2bird het volgende:
Hi
Ik had 7 weken geleden iets besteld bij DX
nu nog niet aangekomen
Bij de track and trace staat er dit: RC473658704CN 2014 NULL PVG NL 20140421 0215
Iemand die weet wat ik kan doen nu?
Dus dat "guaranteed genuine" voegt niets toe?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Daar is antwoord op gegeven (namelijk dat het nep is). Daarom heb ik de linkjes en verhalen van jou weggehaald. FOK! kan in de problemen komen als er over dit soort nepproducten gesproken word. Daarom haal ik het weg.
Geen idee, ik heb heel goed gekeken.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:25 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dus dat "guaranteed genuine" voegt niets toe?
Ik had juist m'n twijfels omdat ze hier in de sale ook weleens voor 50-100 worden en de prijs wel hoog voor een fake leek. Ook krijg je wel een doos en volgens mij had die foto's van eigen winkel.
'Murica!quote:Op maandag 26 mei 2014 11:02 schreef monkeybrain het volgende:
Ik moest hier wel om lachen, rare Ebay Chinezen![]()
[ afbeelding ]
Wat dacht je hiervan:quote:Op maandag 26 mei 2014 10:42 schreef poiuytr het volgende:
12 maart een bestelling gedaan mbt een shirt uit China, versneld proces gekozen en dus iets extra geld moeten betalen. Product komt in Nederland, PostNL heeft geen huisnummer dus pakketje wordt retour gestuurd. Leverancier geeft aan dat het mede mijn fout is omdat leverancier is uit gegaan van paypal adres, heb toch echt duidelijk in mailwisseling contact al mijn adresgegevens door gegeven. Uiteindelijke akkoord gegaan dat ze me nogmaals een pakket op sturen alleen zijn we nu al 2 maanden verder en ligt het pakket al geruime tijd in Nederland als ik de tracker moet geloven.
Iemand een idee of ik actie moet ondernemen of wat moet doen of komt het pakket automatisch bij mij terecht? Al menig keer wat gekocht in China maar zolang heeft het nog nooit geduurd.
[ afbeelding ]
quote:2014-05-23 12:20, 温州国际, 进口总包互封封发, 荷兰, NL
2014-05-23 06:41, 温州国际, 进口总包互封开拆, 荷兰, NL
2014-05-22 13:26, 杭州国际, 进口总包互封封发, 荷兰, NL
2014-05-22 08:26, 杭州国际, 进口总包互封开拆, 荷兰, NL
2014-05-18 16:10, 北京国际, 进口总包互封封发, 荷兰, NL
2014-05-18 09:21, 北京国际, 进口总包互封开拆, 荷兰, NL
2014-05-17 15:04, 北京国际, 出口总包互封开拆, 荷兰, Opening, NL
2014-05-17 14:43, 北京国际, 出口总包互封封发, 荷兰, Dispatching, NL
2014-05-09 09:35, 温州国际, 出口总包互封封发, 荷兰, Dispatching, NL
2014-05-09 06:03, 温州国际, 出口总包互封开拆, 荷兰, Opening, NL
2014-04-21 08:47, PVG, 交航, 荷兰, NL
2014-04-04 11:10, 温州国际, 出口总包直封封发, 荷兰, Departure from outward office of exchange, NL
2014-04-04 06:06, 温州国际, 出口总包互封开拆, 荷兰, Opening, NL
2014-04-01 08:33, 平阳水头, 收寄局收寄, 荷兰, Collection, NL
't Lijkt me dat 'ie niet NL ligt? Hij is teruggegaan?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:42 schreef poiuytr het volgende:
12 maart een bestelling gedaan mbt een shirt uit China, versneld proces gekozen en dus iets extra geld moeten betalen. Product komt in Nederland, PostNL heeft geen huisnummer dus pakketje wordt retour gestuurd. Leverancier geeft aan dat het mede mijn fout is omdat leverancier is uit gegaan van paypal adres, heb toch echt duidelijk in mailwisseling contact al mijn adresgegevens door gegeven. Uiteindelijke akkoord gegaan dat ze me nogmaals een pakket op sturen alleen zijn we nu al 2 maanden verder en ligt het pakket al geruime tijd in Nederland als ik de tracker moet geloven.
Iemand een idee of ik actie moet ondernemen of wat moet doen of komt het pakket automatisch bij mij terecht? Al menig keer wat gekocht in China maar zolang heeft het nog nooit geduurd.
[ afbeelding ]
zon ding moet ik eigenlijk nog wel ff hebben voor de SJ4000..quote:Op maandag 26 mei 2014 11:02 schreef monkeybrain het volgende:
Ik moest hier wel om lachen, rare Ebay Chinezen![]()
[ afbeelding ]
Ik geloof inderdaad ook dat hij weer terug is gestuurdquote:Op maandag 26 mei 2014 12:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
't Lijkt me dat 'ie niet NL ligt? Hij is teruggegaan?
Hij zegt na de inward-status namelijk dat 'ie weer outward gaat? En de volgende locaties (eerste stukje achter datum/tijd) zijn hetzelfde als het begin bij 'opening' en 'departure'?
Verder heb ik zelf weleens iets na drie maanden pas ontvangen...
Je noemt mij geen nieuwe eh?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:47 schreef rene90 het volgende:
Ik vind het wel typisch dat alle nieuwe mensen zoveel gedoe hebben met tracking / whatever
Aardig wat gekocht het laatste jaar in China, had dit alleen nog nooit eerder meegemaakt nu dus al de 2e keer bij hetzelfde product dat het terug wordt gestuurd.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:47 schreef rene90 het volgende:
Ik vind het wel typisch dat alle nieuwe mensen zoveel gedoe hebben met tracking / whatever
quote:Opmerking voor verkoper
COLOR ; BLACK
Wat is 't voor product dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:40 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Aardig wat gekocht het laatste jaar in China, had dit alleen nog nooit eerder meegemaakt nu dus al de 2e keer bij hetzelfde product dat het terug wordt gestuurd.
Is dat een creatieve manier om toch de coupon code te kunnen gebruiken (want die geldt enkel op de zilveren versie)?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:19 schreef bobbernaut het volgende:
SJ4000 Gekocht!![]()
Na lang overwegen toch maar die knoop doorgehakt hehe
[..]
Oh nee ik wilde per se een zwarte dus heb m maar op eBay gekochtquote:Op maandag 26 mei 2014 15:26 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Is dat een creatieve manier om toch de coupon code te kunnen gebruiken (want die geldt enkel op de zilveren versie)?
Laat me weten of het werkt, dan koop ik hem ook zo
Heb je een linkje?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh nee ik wilde per se een zwarte dus heb m maar op eBay gekocht
Op tmart 85$ dus (volgens mij nog tot vanavond geldigquote:Op maandag 26 mei 2014 15:40 schreef wimbo het volgende:
[..]
Heb je een linkje?
Als hij niet veel duurder is dan bij Tmart, neem ik hem ook
(Ik zie op Ebay de goedkoopste BuyNow voor US $95,02 / EUR 69,71)
hier wel interesse voor de zwarte!quote:Op maandag 26 mei 2014 15:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
Op tmart 85$ dus (volgens mij nog tot vanavond geldig)..
mocht er echt nog veel vraag zijn voor een zwarte versie, dan kan ik wel even kijken of er ook nog een mogelijkheid is om een coupon voor de zwarte te regelen.
[...]
Heb mijne voor 75 gekocht (euro).quote:Op maandag 26 mei 2014 15:40 schreef wimbo het volgende:
[..]
Heb je een linkje?
Ik zal morgen eens voor je kijkenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:50 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
hier wel interesse voor de zwarte!
Toch zonde als ik morgen wel een korting voor de zwarte weet te regelenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Heb mijne voor 75 gekocht (euro).
Op Tmart is de zwarte zonder coupon ook zoiets
Tja zou inderdaad wel jammer zijnquote:Op maandag 26 mei 2014 16:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens voor je kijken
[..]
Toch zonde als ik morgen wel een korting voor de zwarte weet te regelen
dan had je hem voor 62 ofzo gehad.. die 13 euro verschil was toch bijna weer een gratis microSDkaartje van 32 GB
Relatief nieuw in dit topicquote:Op maandag 26 mei 2014 14:03 schreef Zith het volgende:
[..]
Je noemt mij geen nieuwe eh?
[ afbeelding ]
action heeft nu ook 16gb van platina voor 9,95quote:Op maandag 26 mei 2014 16:54 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Tja zou inderdaad wel jammer zijn
Heb gelukkig wel nog een 4GB Class 4 kaartje liggen, is dat goed?
Ik heb zelf deze: http://memorystunter.nl/c(...)O_32GB_Class_10.html.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:54 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Tja zou inderdaad wel jammer zijn
Heb gelukkig wel nog een 4GB Class 4 kaartje liggen, is dat goed?
quote:Op zondag 25 mei 2014 15:11 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Als je die dongel toch al hebt...
Ik heb zo'n ding, kan je dongel indoen.
http://m.ebay.ca/itm?itemId=231118158116
Bedankt voor de tips! Ik ga het eerst even proberen met mijn oude HTC Sensationquote:Op zondag 25 mei 2014 17:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als (tijdelijk) kun je ook een (oude) telefoon inzetten als hotspot.
Zag je dat in een folder?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:27 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
action heeft nu ook 16gb van platina voor 9,95
Class 10
quote:Op maandag 26 mei 2014 17:30 schreef igi0n het volgende:
[..]
Ik heb zelf deze: http://memorystunter.nl/c(...)O_32GB_Class_10.html.
Beste uit de test gekomen, klasse 10 en is vrij goedkoop ook nog!
Precies, dat bedoelde ik nou ook.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:09 schreef J.B. het volgende:
Houd eens op met over die SJ4000 te praten, als het zo doorgaat koop ik dat ding zelf ook nog terwijl ik er niks mee kan
Downstar je bent een held. Hoe fix je dat eigenlijk steeds?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens voor je kijken
[..]
Toch zonde als ik morgen wel een korting voor de zwarte weet te regelen
dan had je hem voor 62 ofzo gehad.. die 13 euro verschil was toch bijna weer een gratis microSDkaartje van 32 GB
Hahah ik voel me bijna echt een heldquote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef Chefkruiden het volgende:
[..]
Downstar je bent een held. Hoe fix je dat eigenlijk steeds?
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:26 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Is dat een creatieve manier om toch de coupon code te kunnen gebruiken (want die geldt enkel op de zilveren versie)?
Laat me weten of het werkt, dan koop ik hem ook zo
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:40 schreef wimbo het volgende:
[..]
Heb je een linkje?
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:11 schreef Fett het volgende:
Ik overweeg ook een sj4000, maar dan wel de zwarte (vind ik mooier)
Maargoed voor de mensen die dus een zwarte willen, ik zal morgen even mijn best doen..quote:Op maandag 26 mei 2014 19:11 schreef Dromer het volgende:
Als ik hem als 'dashcam' wil, zal ik ook een zwarte willen. Een zilveren valt teveel op, ben ik bang. Met het schermpje is hij misschien wat handiger dan m'n Mobius. Die heb ik nl. wel eens verkeerd gericht.
Gewoon een nieuwere XM-L2 U3 halen, Tmart ofzo. Ben zelf van de Soshine 18650's. Panasonics, XTAR en Sanyo zijn geloof ik ook wel genoemd.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:21 schreef Luco het volgende:
Is Dealextreme nog steeds prima of wijken jullie standaard uit naar andere sites? Zoek een fatsoenlijke zaklamp inc batterij en lader. Heb een Trustfire 168a op het oog, met hierbij dan twee 18650 batterijen en een lader hiervoor.
Heeft iemand enige suggesties qua iets vergelijkbaars?
Dan heb je het over de soort LED dat daar in zit? Heb je een voorbeeld voor me?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwere XM-L2 U3 halen, Tmart ofzo. Ben zelf van de Soshine 18650's. Panasonics, XTAR en Sanyo zijn geloof ik ook wel genoemd.
Recycle-post:quote:Op maandag 26 mei 2014 22:00 schreef Luco het volgende:
[..]
Dan heb je het over de soort LED dat daar in zit? Heb je een voorbeeld voor me?
Lees ook ff mijn twee posts betreffende U2 en U3 BINs: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopicquote:Op maandag 19 mei 2014 18:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
C6 ding.. ? kom op zeg.. je moet op zijn minst weten dat het een C8 is
Dan heb je nog de XM-LT6 of de XM-L2 U3 versie..
XM-L2 U3 zal je beste keus dan zijn in mijn ogen..
maar dan moet je dus nog batterijen en een lader erbij zien te krijgen, en dan ben je dus sowieso opzoek naar goedkoop spul (gezien er van je budget dan nog maar 5 euro ofzo over is..)
en dat zou ik je dus afraden.. koop een goed setje batterijen (aanrader Xtar 18700 3000 mah)..
en een goede lader... of loop het risico op ontploffende batterijen/laders..
Hier nog wel 2 reviews onder elkaar van mij (Bovenste is een XM-T6 (geen c8 model!) onderste is XM-L2 U3)
GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
C8 XM-L T6 model review filmpje van mij vind je hier:
\
nogmaals beste keuze is dus de XM-L2 U3 van tmart voor 15 euro ofzo! en goedkoop setjes batterijen en lader maakt dan +- 20 euro
echter zou ik iets meer besteden en er een goed setje batterijen en lader bij halen
Dank je, zal er eens naar kijkenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Recycle-post:
[..]
Lees ook ff mijn twee posts betreffende U2 en U3 BINs: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef Chefkruiden het volgende:
[..]
Downstar je bent een held. Hoe fix je dat eigenlijk steeds?
Gewoon de klantenservice email aanklikken, staat meestal onderaan de pagina van elke webshopquote:Op maandag 26 mei 2014 21:40 schreef Downstar het volgende:
Nouja, ik heb wel goede connecties met tmart, lightake, banggood.
Gewoon door redelijk veel bestellingen, en sommige ken ik dus al wel een jaar of 5..
ook had ik dat met budgetgadgets, maar volgens mij is die shop meer dood dan levend..
haha iddquote:Op maandag 26 mei 2014 23:44 schreef shiznuts het volgende:
Neuh, wel first name basis en hun gepersonaliseerde staff-accounts aanschrijven hè.
Is geen trackingnummer denk ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:08 schreef J.B. het volgende:
Op banggood staat deze videotest van de SJ4000:
Overduidelijk in Nederland opgenomen, toevallig iemand in dit topic?
Staat trouwens ook coupon bij voor $10, Coupon: BGdeal . Dan kost hij daar in ieder geval nog 90 dollar.
Nog een vraagje trouwens, ik heb het volgende trackingnummer gekregen: HK201405160002 . Zo'n soort heb ik nog nooit ergens gezien, iemand ervaring hiermee?
is geen tracking natuurlijk 16 05 2014 is gewoon de (bestel?) datum..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:08 schreef J.B. het volgende:
Op banggood staat deze videotest van de SJ4000:
Overduidelijk in Nederland opgenomen, toevallig iemand in dit topic?
Staat trouwens ook coupon bij voor $10, Coupon: BGdeal . Dan kost hij daar in ieder geval nog 90 dollar.
Nog een vraagje trouwens, ik heb het volgende trackingnummer gekregen: HK201405160002 . Zo'n soort heb ik nog nooit ergens gezien, iemand ervaring hiermee?
gewoon ordernr dus?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:19 schreef Downstar het volgende:
[..]
is geen tracking natuurlijk 16 05 2014 is gewoon de (bestel?) datum..
en dan eventueel random nr dr achter ofzo
Hmm er staan anders duidelijk tracking nummer bij, besteldatum is overigens de 13e. Ik zal hem wel zien verschijnen binnenkort, anders een Paypal dispute startenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:19 schreef Downstar het volgende:
[..]
is geen tracking natuurlijk 16 05 2014 is gewoon de (bestel?) datum..
en dan eventueel random nr dr achter ofzo
Top! Dank U Downstar!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:18 schreef Downstar het volgende:
Hier istie dan
Link:http://www.tmart.com/SJ40(...)r-Black_p248923.html
Kleur: zwart
Coupon: 762afeab42
Coupon geldig tot: 29-05-2014
Prijs: $84.99
Link:http://www.tmart.com/SJ40(...)-Silver_p245155.html
Kleur: Zilver
Coupon: b480653a99
Coupon geldig tot: 30-05-2014
Hmm trackingnr met datum erin zijn er geloof ik nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:22 schreef J.B. het volgende:
[..]
Hmm er staan anders duidelijk tracking nummer bij, besteldatum is overigens de 13e. Ik zal hem wel zien verschijnen binnenkort, anders een Paypal dispute starten
Het was me nog niet eens opgevallen dat er een datum in stond XD Ik zal eens een mailtje gaan sturen, zal wel een foutje zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmm trackingnr met datum erin zijn er geloof ik niet
vrijwel altijd gewoon een uniek nummer
bedankt man!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:18 schreef Downstar het volgende:
Hier istie dan
Ik zoek wel fijn een eBay sellerquote:Ships within 7-10 business days
Ik had van de week een product dat binnen 24 uur verzonden was bij DXquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:58 schreef davedavy het volgende:
Is DX nog steeds zo traag of gaat het de laatste tijd wel weer?
[..]
Ik zoek wel fijn een eBay seller![]()
Held!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:18 schreef Downstar het volgende:
Hier istie dan
Ik moet toch wat he, om die korting bij tmart te verkrijgenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:31 schreef Goddelijker het volgende:
Krijg ik een maitje van Nutsbuy? Wie heeft mijn e-mailadres verkocht?
Komt dit niet in de richting?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:31 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb eigenlijk behoefte aan een kruising tussen een WLToys V929 en een DJI Phantom 2 met H3-2D gimbal. Als ze nu gewoon eens een chille solide quadcopter, afmeting V929, bouwen met aardig wat power en een goede accu en dan uitrusten met een compacte maar effectieve gimbal-achtige stabilisatie voor een 808 cam. Small formfactor, lightweight, stabil & affordable. Mogen ze dan 99149 USD voor vragen. Voor mijn part excl. 808 cam, die regel ik zelf wel. Transmitter mag desnoods ook weggelaten worden. I'd buy that shih foh sho' yo.
Gewoon free shipping, dan gaat het via Swedenpost.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:00 schreef Fett het volgende:
Trouwens, kan je bij tmart ook voor swisspost kiezen? Heb niet zo'n zin om invoerkosten te betalen over die sj4000.
Fuck beter hoef ik geen importkosten te betalenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:00 schreef Fett het volgende:
Trouwens, kan je bij tmart ook voor swisspost kiezen? Heb niet zo'n zin om invoerkosten te betalen over die sj4000.
Jaajaaaaquote:Dear Customer,
We apologize for any inconvenience caused.
After checking, we are happy to inform you that your order was shipped on April 15th with tracking number [code]
Due to tighter security measures in air cargo service recently, all mail items entering the Air Mail Centre now are subjected to an X-ray screening. Therefore airmail packages globally may be delayed due to more frequent custom inspections.
Mweh, nee, genoeg plastic speelgoedjes met ingebouwde camera, ik zie niet hoe die veel anders is, behalve dat 'ie meer toestanden heeft die je eigenlijk niet nodig hebt. En ik bedoel niet dat de multirotor zelf gestabiliseerd is, maar dat er een speciale gimbal is om een camera level te houden. En het liefste gewoon een mountsysteem voor een 808, dan kun je zelf je camera upgraden. Dan heb je geen gare 480P/720P, maar gewoon goede 1080P en 720P/60fps.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:57 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Komt dit niet in de richting?
http://www.banggood.com/W(...)er-RTF-p-909554.html
* BillsGate weet: spuit11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |