Snap jequote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed meteen een ban doen op China/Hong Kong/Singapore/... Post.![]()
Ik bedoel... ik zeg niks. Geen instanties op ideeën brengen hier.
Een lange review graag en gelijk uitleggen waar je firmware updates kunt halenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
Kijk dat is mooi dat er ook externe acculaders komen
SJ4000 kan je gewoon goed in de hand houden hoor, heb ik nog geen enkel probleem mee gehad en de zijkanten zijjn rubberized.. daardoor heb je extra grip
Ik zal kijken of ik morgen een review kan plaatsen van de SJ4000
Dat kan je hier kwijt:quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:21 schreef l0lownkill het volgende:
Zonet 2e cree q5 binnen via banggood, die van banggood zoomt veel lichter en heeft geen 3 functies, wat ik bij ebay wel had
Da's lang geleden, natuurlijk genomenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:02 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
99% discount, en je weet wat dat betekent... een $ 0,01 Cent deal!![]()
(klik, voor de link)
Ik zat wel te twijfelen of ik voor 1.70 tracking zou nemen of niet :|quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:02 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
99% discount, en je weet wat dat betekent... een $ 0,01 Cent deal!![]()
(klik, voor de link)
Ga mijn best doenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een lange review graag en gelijk uitleggen waar je firmware updates kunt halen![]()
Hopelijk ga je weer heel snel door de stad rijden
Haha that made my dayquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat kan je hier kwijt:
[Chinese Webshop Aankopen] Topic #12 Deel hier je mindere ervaringen
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat kan je hier kwijt:
Ik had hem pas door na Shiz zijn postquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat kan je hier kwijt:
gvd.. wat flauw..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
15 mei jongûh, da's natuurlijk niks.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:13 schreef Tha_T het volgende:
Wat is eigenlijk een redelijke termijn om een klacht in te schieten bij DX ivm de levering? Er is daar op 15 Mei iets op de post gegaan maar er is hier in NL nog niks bekend. Ook niet bij PostNL
quote:Doorsnee duur: 7 - 21 dagen, vrij onwaarschijnlijk dat het sneller gaat, goed mogelijk dat het zelfs langer dan een maand duurt
quote:In de regel kun je de volgende timeline hanteren:
PayPal-afschrijving -> bestelling verzonden -> 2 weken -> 3 weken: lief navragen bij webshop -> 4 weken: dringend navragen -> 5 weken: oplossing aanvragen/ultimatum stellen -> dag 44: geschil aanmaken bij PayPal.
Haa dat is die overpriced "beats pill"quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:44 schreef Gunny het volgende:
Leuke bij BG, maar net geen Earson, en niet waterdicht zo te zien. Wel nfc en microfoon.
http://www.banggood.com/P(...)rt-NFC-p-928396.html
Ik zei 15 mei maarrrrrrr;quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
15 mei jongûh, da's natuurlijk niks.Neem de OP (OpeningsPost) ff door als je nieuw bent met chinashopping, daar is 'ie tenslotte voor, om je opweg te helpen. Daarin staat o.a.
[..]
[..]
Dan wel. Paypal dispute om te beginnen. Je hebt nog iets van 5,6 dagen.. dus niet te lang treuzelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:13 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik zei 15 mei maarrrrrrr;
van: dealextreme.com <sales@dealextreme.com>
aan: <mijn mailadres
datum: 15 april 2014 03:43
Toch maar iets inschieten dan?
Heb daar keer een tablet gekocht. Was wel tevreden over ze en qua communicatie ging beter dan bij andere webshopsquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:31 schreef Syphixx het volgende:
iemand tevreden van buysku ? staat wel in de OP maar zie eigenlijk nooit iemand daar iets kopen
stukje voor de S3 is verloren gegaan
tenzij iemand een goeie, betrouwbare powerbank kan aanraden, huidige heeft nogal wat kuren
Zie het nu, afblijven maar.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:06 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Haa dat is die overpriced "beats pill"
quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je smiley klikbaar zou zijn. [ link | afbeelding ] !
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:29 schreef Dromer het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eens kijken hoe dit het doet. Aangezien zo'n fitbit alleen met BT 4.0 LE werkt en dat nog niet wordt ondersteund door de budget Chinaphones eerst maar eens kijken of het idee bevalt met dit goedkope dingetje.
Drie keer wat besteld, snel en vlekkeloos geleverd. Zeker géén afrader dusquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:31 schreef Syphixx het volgende:
iemand tevreden van buysku ? staat wel in de OP maar zie eigenlijk nooit iemand daar iets kopen
Geinig. Heb hier nog zoiets staan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:23 schreef Miniem het volgende:
Gaaf! http://www.banggood.com/V(...)n-Toys-p-928376.html
Je kan ze zelf ook maken hequote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:44 schreef Igen het volgende:
Zo'n afstand bestuurbaar vliegtuigje lijkt me nog wel een keer een leuk speeltje. In China heb ik zoiets gezien, met de propeller in het midden:
http://www.aliexpress.com(...)turer/848136189.html
http://www.aliexpress.com(...)23089_848154054.html
Maar dan niet als zelfbouwpakket maar met het hele ding gewoon uit één stuk piepschuim. En ook een stuk kleiner trouwens. Was alsnog een beetje groot om zelf mee te nemen, dus ik dacht van, koop het desnoods later wel op internet. Maar ik kan het nergens vinden?
Ongetwijfeld, maar ik dacht dat je dan zo'n piepschuimsnijder met gloeidraad nodig hebt, en een leuk apparaat waarmee je precies kan werken (zoiets) zit dan al gauw ruim boven de 100 euro. Het leuke van die vliegtuigjes in China was dat het een echt vliegtuigmodel uit één stuk was, bedrukt en al, en ook niet te groot en ook niet te duur (~400yuan dacht ik), maar goed, die kan ik dus überhaupt nergens op het hele internet vinden. Alsof ze niet bestaan, of ik de goede zoekterm niet weet.quote:
Er zitten hier mensen te wachten hoor. Koop eens een i7quote:Op zondag 25 mei 2014 00:05 schreef Downstar het volgende:
Sj4000 videoreview is nog steeds aan renderen, daarna moet ik hem nog uploaden naar YT..
komt wss dus morgen pas online
Mmm, ken wel andere shizzle. Zoals de Nine Eagles Extra 300 die ik bijv. heb.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:44 schreef Igen het volgende:
Zo'n afstand bestuurbaar vliegtuigje lijkt me nog wel een keer een leuk speeltje. In China heb ik zoiets gezien, met de propeller in het midden:
http://www.aliexpress.com(...)turer/848136189.html
http://www.aliexpress.com(...)23089_848154054.html
Maar dan niet als zelfbouwpakket maar met het hele ding gewoon uit één stuk piepschuim. En ook een stuk kleiner trouwens. Was alsnog een beetje groot om zelf mee te nemen, dus ik dacht van, koop het desnoods later wel op internet. Maar ik kan het nergens vinden?
6 dagen verzendtijd is inderdaad Chinese magie. Was bij mij overigens precies hetzelfde, accu was al snel binnen en vervolgens dromen over de cam. Is werkelijk geen touw aan vast te knopen, kan vriezen kan dooien.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:39 schreef Chefkruiden het volgende:
Drie weken geleden een SJ4000 en een extra accu apart besteld. Beide binnen een paar uur verzonden. Na zes dagen had ik de accu maar de camera zelf staat al dik twee weken op 'Departured from Flytexpress sorting location'. Lekker dan, hele dag een beetje met die accu in m'n hand dagdromen over de camera... ..weet een van jullie dit te verklaren of valt dit onder het kopje China magie?
Kreeg trouwens een mailtje dat Ahappydeal ging kappen (bestellen jullie er wel eens?) en in plaats daarvan Dealsmachine komt, veel mooie horloges daar en tien procent coupon.
Je hebt van dat schuimkarton ofzo, en dat kan je gewoon snijden is dun/stevig en erg lichtquote:Op zondag 25 mei 2014 00:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik dacht dat je dan zo'n piepschuimsnijder met gloeidraad nodig hebt, en een leuk apparaat waarmee je precies kan werken (zoiets) zit dan al gauw ruim boven de 100 euro. Het leuke van die vliegtuigjes in China was dat het een echt vliegtuigmodel uit één stuk was, bedrukt en al, en ook niet te groot en ook niet te duur (~400yuan dacht ik), maar goed, die kan ik dus überhaupt nergens op het hele internet vinden. Alsof ze niet bestaan, of ik de goede zoekterm niet weet.
Beide dingen heb je volgende week bij de Aldi voor 4 euro. Voor de raam moet je zo'n fatsoenlijk horretje kopen wat je nu koopt is 99% zeker kapot na 1 weekquote:Op zondag 25 mei 2014 10:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je hebt van dat schuimkarton ofzo, en dat kan je gewoon snijden is dun/stevig en erg licht
Oh btw, gister dit gekocht: http://www.ebay.com/itm/321411167682
Iemand ervaring met dit: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item27e49c80cf ?
Ja dat 1e ding is zegmaar voor een bovenraampje dat ik standaard open laat, dus het is niet zo dat ik m altijd eraf en weer erop zetquote:Op zondag 25 mei 2014 11:02 schreef davedavy het volgende:
[..]
Beide dingen heb je volgende week bij de Aldi voor 4 euro. Voor de raam moet je zo'n fatsoenlijk horretje kopen wat je nu koopt is 99% zeker kapot na 1 week
Werkt best prima, ook dat magneten systeem. Al heb ik beide producten wel voor minder geld bij de Action zien liggenquote:Op zondag 25 mei 2014 10:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je hebt van dat schuimkarton ofzo, en dat kan je gewoon snijden is dun/stevig en erg licht
Oh btw, gister dit gekocht: http://www.ebay.com/itm/321411167682
Iemand ervaring met dit: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item27e49c80cf ?
Oh nja, dat 1e product was 1.40 dus voor dat geld maakt t mij niet zo veel uitquote:Op zondag 25 mei 2014 11:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Werkt best prima, ook dat magneten systeem. Al heb ik beide producten wel voor minder geld bij de Action zien liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De review is niet heel erg uitgebreid, wil je meer informatie kijk dan naar mijn Videoreview hieronder.
(tip kijk hem even in youtube zelf, anders krijg je eventuele opmerkingenbalkjes in youtube niet te zien!)
Er is momenteel ook weer een coupon beschikbaar voor de SJ4000 (alleen de zilver versie!) waarmee de prijs naar de oude actieprijs terug gaat waarin ik een aantal andere fokkers hem de voorgaande keer hebben gekocht. Dus van 99$ naar 85$!
http://www.tmart.com/SJ40(...)-Silver_p245155.html?
coupon: b480653a99
verloopt: waarschijnlijk over 2 dagen!?
Coupon kun je middels de 'proceed to checkout' invullen! (daarvoor moet je wel ingelogd zijn op de website).
[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 25-05-2014 15:34:05 ]
Gaat makkelijk weg met wasbenzinequote:Op zondag 25 mei 2014 11:30 schreef monkeybrain het volgende:
Het probleem is wel dat je kozijn onder de hardnekkige sticker troep zit als je de klittenband tape wilt verwijderen.
Downstar, kom eens uit je ruftende nest kruipen. We zitten hier te wachten
hier zeiksnorquote:Op zondag 25 mei 2014 11:30 schreef monkeybrain het volgende:
Het probleem is wel dat je kozijn onder de hardnekkige sticker troep zit als je de klittenband tape wilt verwijderen.
Downstar, kom eens uit je ruftende nest kruipen. We zitten hier te wachten
Goede review!quote:Op zondag 25 mei 2014 11:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
hier zeiksnor
moet je wel teleurstellen, anders dan een ritje in de bus met nacht zitten er niet echt lange ritjes door de stad heen.. ik heb ze wel geschoten maar ik vond het niet ech heel spannend om ze te laten zien de review
..
veel plezier met kijken
http://www.ebay.com/sch/i(...)p&_sacat=0&_from=R40quote:Op zondag 25 mei 2014 12:33 schreef monkeybrain het volgende:
Zit ie met zijn broek omlaag in de bus te filmen, wat een viespeuk![]()
Dit was een goede review, even wat notities gemaakt!
Ik heb dus een veel oudere firmwareSequence heb ik niet maar wel rotate, 180 graden draaien op het scherm. Capture mode, geen flauw idee wat dit moet doen.
Ik zal exfat eens proberen. Ik zat hier al naar te kijken en volgens mij had ik ntfs gedaan maar dat werkte niet.
Ik mis een lens dop. Een gopro 3 gaat niet passen maar een gopro2 heeft wel dezelfde maat, 20mm. Ik kan zo snel geen gopro2 doppen vinden
Die past op de waterdichte behuizing, ik zoek een 20mm dop.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/sch/i(...)p&_sacat=0&_from=R40Wauw dat was moeilijk
Directe link http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item3cd9354f24
Ooooh zo, zeg dat danquote:Op zondag 25 mei 2014 12:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die past op de waterdichte behuizing, ik zoek een 20mm dop.
Heb ik allemaal al doorgezochtquote:Op zondag 25 mei 2014 12:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ooooh zo, zeg dat dan
http://goprouser.freeforu(...)-hd-camera-t874.html
Dit een optie?
bedankt bobjequote:
Welke versie heb jij dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 12:33 schreef monkeybrain het volgende:
Zit ie met zijn broek omlaag in de bus te filmen, wat een viespeuk![]()
Dit was een goede review, even wat notities gemaakt!
Ik heb dus een veel oudere firmwareSequence heb ik niet maar wel rotate, 180 graden draaien op het scherm. Capture mode, geen flauw idee wat dit moet doen.
Ik zal exfat eens proberen. Ik zat hier al naar te kijken en volgens mij had ik ntfs gedaan maar dat werkte niet.
Ik mis een lens dop. Een gopro 3 gaat niet passen maar een gopro2 heeft wel dezelfde maat, 20mm. Ik kan zo snel geen gopro2 doppen vinden
Ik zat weer niet op te letten. Ik heb volgens mij de 29 maart firmware, 20140329V01quote:Op zondag 25 mei 2014 12:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
bedankt bobje
[..]
Welke versie heb jij dan?
ik draai momenteel zelf nog in FAT, maar ik ga hem ook even formateren naar exfat idd,
dan ben je van dat gezeik af met betrekking tot limiet van 4 GB
En inderdaad daar ben ik dus ook achter gekomen tijdens het maken van deze review,
ik heb de Sj4000 nogal eens mee genomen naar verschillende plekken en wou niet altijd zeulen met die waterproofcase.. maar waar laat je je SJ4000 dan beschermd..
zat ook al te kijken naar iets van een lens dopje en iets van een soft pouch mini sleeve ofzo
zodat in iedergeval de lens niet beschadigd raakt tijdens normaal transport.. ik heb hem nu maar gewoon voorzichtig in mijn binnenzak gedaan, maar dat is natuurlijk vragen om moeilijkheden..
ik ga dus nog even kijken voor een dopje/sleeve en zuignapmount voor dashcam avonturen
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:51 schreef monkeybrain het volgende:
Trouwens een mooie heldere vijver. Hier is het groene drap met drijvende injectienaalden![]()
nee de facebook page die ik bedoelde was:quote:Op zondag 25 mei 2014 13:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zat weer niet op te letten. Ik heb volgens mij de 29 maart firmware, 20140329V01
Is dit de facebook waar jij het over had?
https://www.facebook.com/(...)ades/489598037808882
Ik vervoerde de cam maar in een dikke sok deze week![]()
Gelukkig is de diameter 20mm, daar moet wel een standaard dop voor te vinden zijn. Ik kom deze week nog bij de bouwmarkt dus. Ik kan ook met sugru iets maken als er niets te vinden is.
Trouwens een mooie heldere vijver. Hier is het groene drap met drijvende injectienaalden![]()
Denk het zelf niet, maar misschien kan je dat touwtje ergens ergens aan de kano vastbinden ofzo?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:04 schreef Miniem het volgende:
Downstar, wat ik me nog afvraag aangezie ik ga kanoen.
Blijft de camera met case drijven?straks ben ik hem ineens kwijt als ik hem onder water steek
![]()
Verder nog een vraag over het max. van 4GB.
Dat is gewoon voor een film aan een stuk door neem ik aan?
En die 4GB is ongeveer gelijk 30 min?
Ik heb het niet geprobeerd, maar ik verwacht niet dat het drijft..quote:Op zondag 25 mei 2014 14:04 schreef Miniem het volgende:
Downstar, wat ik me nog afvraag aangezie ik ga kanoen.
Blijft de camera met case drijven?straks ben ik hem ineens kwijt als ik hem onder water steek
![]()
Verder nog een vraag over het max. van 4GB.
Dat is gewoon voor een film aan een stuk door neem ik aan?
En die 4GB is ongeveer gelijk 30 min?
Topquote:Op zondag 25 mei 2014 14:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik heb het niet geprobeerd, maar ik verwacht niet dat het drijft..
te zwaar om te kunnen drijven..Hij drijft dus wel! (beetje moeilijk op de foto te zien)
[ afbeelding ]
nee maar je hebt dus ook nog dat ijzeren koortje
om hem ergens aan vast te keten.. voor de rest kun je zelf misschien nog andere methoden bedenken om hem niet te verliezen..
Zoals ik in de video heb uitgelegd inderdaad..
4 GB is een limiet die gesteld is door het FAT file system. Een filesystem legt een bepaalde structuur vast hoe en waar zeg maar data moet worden opgeslagen. Dit gebeurd met eigenlijk alle harde schrijven/usb-sticks/geheugenkaartjes en noem maar op. Fat is inmiddels een redelijk oude filesystem en toen het is ontwikkeld is er eigenlijk nooit rekening mee gehouden dat bestanden wel eens groter konden worden dan 4 GB :p.. tegenwoordig heb je filesystems (bijv. NTFS= New technology File System) welke dat limiet allang hebben verholpen..
Echter werkt de Sj4000 dus blijkbaar alleen op een FAT gebaseerd filesystem.
en loop je dus tegen het limiet aan dat SJ4000 bestanden weggaatschrijven die grote zijn dan 4 GB.
Dit zal met name gebeuren wanneer je veel opneemt en de cycle record uit hebt gezet.
als je cycle record aan hebt staan, maakt hij dus zelf steeds om de X(3-5-10) aantal minuten een nieuw bestand aan zodat je niet tegen het limiet aanloopt.
zoals ik al aangaf heb ik met 1 minuut filmen op 1080p +-120 MB verbruikt.
120 x 60(minuten) = 7,2 GB en met 30 minuten zit je dus op +- 3,6 GB.
je zou dus ongeveer 30-35 minuten kunnen filmen voor je aan de 4 GB limiet zit.
oftewel op het FAT filesystem zou je nooit langer dan 30 minuten aan een kunnen filmen zonder een corrupt bestand te krijgen..
Daarom moet je hem naar Exfat formateren, die is gebaseerd op FAT..
maar heeft geen limiet of je moet dus een record cycle van 10 minuten instellen.
hoop dat het nu wat duidelijker is
Als je die dongel toch al hebt...quote:Op zondag 25 mei 2014 14:53 schreef N22 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Mifi - apparaten uit China (dus mobiel Internet via een sim kaart naar wifi-hotspot)? Zo ja, iemand een goedkope tip ?
Mijn vader heeft namelijk anderhalf jaar geleden al een gratis dongle gekregen van xs4all met 200 mb data per maand, deze dan echter niet aangesloten worden op zijn Windows SurfaceHet is voor een vakantiehuisje zonder vast internet en hij wil af en toe zijn mail kunnen checken als hij daar is.
Nog niet duidelijk... pff miniem.. je stelt me teleurquote:Op zondag 25 mei 2014 15:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Topkun je ook nog uitleggen hoe het timelapsen werkt? was niet helemaal duidelijk in je filmpje
Klopt mobius vindt ik dan net wat minder scherp en heeft ook minder wide angle..quote:Op zondag 25 mei 2014 15:34 schreef monkeybrain het volgende:
Als je op gopro zoekt op Ebay krijg je allerlei accessoires zoals zo'n boei om te drijven.
[ afbeelding ]
Ik zit wat te kijken en mijn sj4000 valt inderdaad tegen vergeleken met de mobius, fletse kleuren.
Ik zal de +1 op helderheid eens terugschroeven en kijken of oude firmware beter werkt.
Exfat werkt nu goed, de mobius ook gelijk gedaan. Veel kopen, weinig instellen, zo typisch
Kan je ook nog mooi ergens anders voor gebruiken...quote:Op zondag 25 mei 2014 15:34 schreef monkeybrain het volgende:
Als je op gopro zoekt op Ebay krijg je allerlei accessoires zoals zo'n boei om te drijven.
[ afbeelding
Dan moet je Gerard Joling maar even opbellen.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:13 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Kan je ook nog mooi ergens anders voor gebruiken...
wel een nieuwe manier van filmenquote:Op zondag 25 mei 2014 16:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan moet je Gerard Joling maar even opbellen.
En de case met camera erin dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
Maargoed case drijft dus van zich wel wel, niet heel best maar hij drijft
zijn inderdaad veel accesoires beschikbaar voor go pro, die dus ook werken op de SJ4000
das dan ook wel weer een mooi voordeel
Case drijft van zich zelf prima, met camera erin wat minder(niet meer in balans dan)quote:Op zondag 25 mei 2014 16:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En de case met camera erin dan?
Devin was mooi z'n GoPro pleite. Konden ze de bodem gaan afduiken (1:25+).
Daar heb je idd ook 'floaties' voor.
quote:Op zondag 25 mei 2014 10:28 schreef shiznuts het volgende:
Geen ruimte in het vliegtuig meer? Hadden ze de camera gewoon aan de buitenkant moeten monteren.
quote:Op zondag 25 mei 2014 11:33 schreef Downstar het volgende:
Zoals beloofd zou ik nog een review plaatsen van de SJ4000 action camera.
Als (tijdelijk) kun je ook een (oude) telefoon inzetten als hotspot.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:53 schreef N22 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Mifi - apparaten uit China (dus mobiel Internet via een sim kaart naar wifi-hotspot)? Zo ja, iemand een goedkope tip ?
Mijn vader heeft namelijk anderhalf jaar geleden al een gratis dongle gekregen van xs4all met 200 mb data per maand, deze dan echter niet aangesloten worden op zijn Windows SurfaceHet is voor een vakantiehuisje zonder vast internet en hij wil af en toe zijn mail kunnen checken als hij daar is.
Misschien tijdens het bewerken van de video met kleurtemperatuur spelen?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:57 schreef Downstar het volgende:
Klopt mobius vindt ik dan net wat minder scherp en heeft ook minder wide angle..
maar heeft dan weer een wat warmere kleurgloed zeg maar..
ah ja, staat nu in de review topicquote:Op zondag 25 mei 2014 17:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]![]()
Vergeet niet 'm hier neer te zetten hè.![]()
Zodra zo'n ding voor zulk geld 1080p 60fps kan doen kan ik mij niet meer inhouden denk ik.![]()
Zeker met zo'n form factor waardoor je goedkoop aan accessoires kunt komen.
(Er zullen voor Gopro's véél meer accessoires beschiikbaar zijn dan voor een of ander Chinees ding welke lang niet zo'n grote afzetmarkt heeft)
[..]
Als (tijdelijk) kun je ook een (oude) telefoon inzetten als hotspot.
[..]
Misschien tijdens het bewerken van de video met kleurtemperatuur spelen?
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:35 schreef Downstar het volgende:
ah ja, staat nu in de review topic
thanks!
Klopt.quote:Het is maar wat je wil, natuurlijk is 60 FPS op 1080 leuk..
maar je moet reëel zijn. Laat ik het zo zeggen, mocht ik nu de keuze hebben gehad tussen een 1080 30 fps SJ4000 voor 60 euro en een 1080 60 fps sj4000(bestaat niet, maar stel je voor) voor bijvoorbeeld 80 euro. dan had ik nogsteeds voor de 30 FPS versie gegaan.. Meestal wil je dit soort filmpjes delen, en dat doe je toch vaak niet anders dan middels youtube..
En die beperkt je toch tot 30FPS..
En daar is deze camera inderdaad zeer geschikt voor; als je gewoon wil filmen op locaties of omstandigheden waar een normale (foto)camera niet geschikt voor is.quote:Zo vind ik het ook niet heel erg dat deze SJ4000 dus geen 60 FPS heeft,
mijn intentie is toch gewoon voor youtube etc te filmen.. misschien kan ik hem wel gebruiken voor een volgende review.. SJ4000 op mijn kop, zodat ik eindelijk mijn handen eens vrij hem voor mijn normale camera en de gadget haha!
Nieuwe soc erin en gaan met die banaan 1080p 60fps.quote:En inderdaad, doordat de meeste mounts compatible zijn met die van de GoPro heb je daardoor ook een veel bredere keuze aan alternatieve accessoires..
Even de schuifjes van de kleurtemperatuur dus ontdekken.quote:Uiteraard kun je na die tijd je beelden nog wat gaan nabewerken, dat zou ik zelfs aanraden mocht je wat leuks willen maken voor bijvoorbeeld youtube.
1080p blijft standaard. Instellingen van het scherm, cycles opname, date stamp etc.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:26 schreef Iemand91 het volgende:
Super handig ook dat de accu verwisselbaar is, helaas wel met verlies van instellingen.
Welke instellingen trouwens; is het datum/tijd (wat voor mij verwaarloosbaar is) of ook instellingen als 1080p filmen i.p.v. 720p e.d.?
[..]
Vergeet het schermpje niet. De enigste reden waarom ik deze cam heb gekocht.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:35 schreef Downstar het volgende:
Pluspunt voor de kleur voor de mobius
pluspunt voor wide angle en scherpte van SJ4000
De goedkoopste boei is 6 dollar op ebay.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:34 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit wat te kijken en mijn sj4000 valt inderdaad tegen vergeleken met de mobius, fletse kleuren.
Ik zal de +1 op helderheid eens terugschroeven en kijken of oude firmware beter werkt.
Exfat werkt nu goed, de mobius ook gelijk gedaan. Veel kopen, weinig instellen, zo typisch
Ohjoyquote:Op zondag 25 mei 2014 20:03 schreef davedavy het volgende:
Door een of andere manier kreeg ik vandaag weer de drang nutteloze gadget's aan te gaan schaffen voor de zomer. Dat word weer een shitload pakketjes
Goedkope dingen zijn het duurstquote:Op zondag 25 mei 2014 20:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ohjoymijn uitgaves gaan altijd harder dan ik denk.
Ik let toch meestal wel op mijn geld en keek terug naar wat ik allemaal gekocht had, allemaal redelijk kleine bedragen maar in totaal
In Shenzhen bij de METRO in de Luohu Mall.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:48 schreef Fett het volgende:
Heeft iemand een idee waar je de Lafine F11 speaker kan kopen? ziet er erg goed uit namelijk!
[..]
quote:Deze pagina is niet via een beveiligde verbinding uit de oorspronkelijke locatie opgehaald.Sluiten
Ken eigenlijk niemand die in 60fps filmt omdat het dat nicer is. Het is juist bedoeld voor slomo's eigenlijk. Dus reinterpreteren naar 30 fps footage en zoals Iemand91 al opperde ook sjieker voor Twixtor.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Het is maar wat je wil, natuurlijk is 60 FPS op 1080 leuk..
maar je moet reëel zijn. Laat ik het zo zeggen, mocht ik nu de keuze hebben gehad tussen een 1080 30 fps SJ4000 voor 60 euro en een 1080 60 fps sj4000(bestaat niet, maar stel je voor) voor bijvoordbeeld 80 euro. dan had ik nogsteeds voor de 30 FPS versie gegaan.. Meestal wil je dit soort filmpjes delen, en dat doe je toch vaak niet anders dan middels youtube..
En die beperkt je toch tot 30FPS..
Zo vind ik het ook niet heel erg dat deze SJ4000 dus geen 60 FPS heeft,
mijn intentie is toch gewoon voor youtube etc te filmen..
hmm, vind m dan nog wel een beetje te prijzig!quote:Op zondag 25 mei 2014 20:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In Shenzhen bij de METRO in de Luohu Mall.Zal ik in oktober eens langsgaan.
Mijne is al onderweg. AlleenMisterTao accepteerde alleen Singapore Post vanwege accu in dat ding en dat viel nogal duur uit (
I don't want to talk about it, voor de Abramtek ook niet misselijk, wel met alle mogelijke accessoires ervoor als freebies erbij, schrale troost). Maar laat ik het zo zeggen, dan kun je 'em beter hier halen geloof ik: http://audiodsc.com/lafine-f11 . Lui zitten ook op eBay: http://www.ebay.nl/itm/La(...)peaker-/141281041503 . Wel mooi dat de F11 duallanguage Chinees/Engels spreekt (video op http://detail.zol.com.cn/bluetoothspeaker/index376294.shtml ).
![]()
En pff. Zoals je uit die link kunt opmaken kunnen Aziaten 'em voor 199 CNY aanschaffen (op=op max. 50 stuks tot 5.6.'14). Scheelt weer 100 CNY op de lokale retailprijs.
Ff wat anders. Krijgen jullie de laatste tijd bij het translaten van Chinese sites ook vaak:
Die had ik ook gezien. Maar die leek me alleen voor Emiraten.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:17 schreef Fett het volgende:
[..]
hmm, vind m dan nog wel een beetje te prijzig!
Heb de lafine wel gevonden op deze site, http://www.kingsouq.com/lafine-f11-s503950.html. Maar of die betrouwbaar is?kan er iig weinig over vinden.
Ja, hij ziet er heel nice uit. Denk dat ik nog even wacht en een earson koopquote:Op zondag 25 mei 2014 21:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die had ik ook gezien. Maar die leek me alleen voor Emiraten.![]()
Wel een tof ding verder.Rubberen voetzooltje zoals op de BOSE Soundlink Mini.
[ afbeelding ]
Dan antenne FM geïntegreerd en een mode-LED display. NFC! Als de sound net zo nice is als de features is het dat op zich wel waard natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |