quote:
Alsof ze gaan kijken wat voor CP jij op die SD kaart hebt staanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:46 schreef icloud het volgende:
Hoe werkt dat met sd kaarten waar dure software opstaat? Ik heb voor de sd kaart 112 euro betaald, en de leverancier heeft op de envelop alleen de waarde van de sd kaart ingevuld(11euro) trappen ze daarin bij de douane?
Voor 112 euro opgelichtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:49 schreef shiznuts het volgende:
Sowieso... als je 112 euro betaalt voor een buiten de EU-zone bestelde SD-kaart ter waarde van 11 euro, dan ben jij denk ik degene die erin getrapt is.
Nee want de sd kaart is maar 11 euro waard maar wat erop staat niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:49 schreef shiznuts het volgende:
Sowieso... als je 112 euro betaalt voor een buiten de EU-zone bestelde SD-kaart ter waarde van 11 euro, dan ben jij denk ik degene die erin getrapt is.
Software voor de nissan connect 1 is nergens te vinden, daarnaast gebruikt nissan een speciale sd kaart, die niet in de pc past.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:51 schreef bobbernaut het volgende:
En software? Dat download je gewoon van de baai
Ohhh okeeee zeg dat dannquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:53 schreef icloud het volgende:
[..]
Software voor de nissan connect 1 is nergens te vinden, daarnaast gebruikt nissan een speciale sd kaart, die niet in de pc past.
En een normale sd kaart pikt het systeem niet
Als ze inderdaad uitgaan van de 11euro die de verkoper erop heeft gekladquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:57 schreef Dromer het volgende:
Voor een officiële navigatieupdate betaal je bij de dealer zo honderden euro's, dus wel een besparing op deze manier.
Hoe komen zij aan een factuur?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:58 schreef shiznuts het volgende:
Verder is factuurwaarde de leidraad. Officieel gesproken.
Onofficieel is er natuurlijk een reële kans 'that it slips thru the cracks'.
Zeker bij een niks wegend geel envelopje met een natte duim-waarde.
Kilometer teller terugdraaien zeker. Vervolgens deze service op marktplaats aanbiedenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:51 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee want de sd kaart is maar 11 euro waard maar wat erop staat niet.
Is voor mijn navi systeem, kaart 2013/2014, mijn broer heeft bij dezelfde leverancier besteld en bij hem werkt het perfect
???? Lees eens terugquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kilometer teller terugdraaien zeker. Vervolgens deze service op marktplaats aanbieden![]()
Ik hoop dat het kaartje corrupt raakt als ie door de magnetische scanner van Schiphol gaat
De originele factuur moet je ze officieel gezien overhandigen als ze achterdochtig worden.quote:
Die moet ik ze overhandigen? Dat is toch behoorlijk gevoelig voor vervalsing?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De originele factuur moet je ze officieel gezien overhandigen als ze achterdochtig worden.
Het risico daarop is natuurlijk al niet heel behoorlijk...
Een realdoll, die moet je serieus nemen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Lees een 300 topics terug, mij moet je niet serieus nemen
Dat laat ik aan je eigen fantasie en risiconeming over... de vraag is, wil je oneerlijk bezig zijn?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Die moet ik ze overhandigen? Dat is toch behoorlijk gevoelig voor vervalsing?
Anders pleeg je valsheid in geschrifte en ben je strafbaar bezig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Die moet ik ze overhandigen? Dat is toch behoorlijk gevoelig voor vervalsing?
Kijk dat is mooi dat er ook externe acculaders komenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:19 schreef Kuhly het volgende:
Zit er bij de SJ4000 iets om er met de hand mee te filmen? Of ligt hij wel goed in de hand. Kan zo snel niet vinden of dat er bij zit of dat je eventueel iets van een andere beugel kan gebruiken.
En sommige zochten dit toch nog:
Acculader SJ4000
Dan kunnen ze net zo goed meteen een ban doen op China/Hong Kong/Singapore/... Post.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
Straks komt Banggood op een zwarte lijst omdat hun opgegeven waarde niet overeenkomt met de factuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |