Kilometer teller terugdraaien zeker. Vervolgens deze service op marktplaats aanbiedenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:51 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee want de sd kaart is maar 11 euro waard maar wat erop staat niet.
Is voor mijn navi systeem, kaart 2013/2014, mijn broer heeft bij dezelfde leverancier besteld en bij hem werkt het perfect
???? Lees eens terugquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kilometer teller terugdraaien zeker. Vervolgens deze service op marktplaats aanbieden![]()
Ik hoop dat het kaartje corrupt raakt als ie door de magnetische scanner van Schiphol gaat
De originele factuur moet je ze officieel gezien overhandigen als ze achterdochtig worden.quote:
Die moet ik ze overhandigen? Dat is toch behoorlijk gevoelig voor vervalsing?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De originele factuur moet je ze officieel gezien overhandigen als ze achterdochtig worden.
Het risico daarop is natuurlijk al niet heel behoorlijk...
Een realdoll, die moet je serieus nemen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Lees een 300 topics terug, mij moet je niet serieus nemen
Dat laat ik aan je eigen fantasie en risiconeming over... de vraag is, wil je oneerlijk bezig zijn?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Die moet ik ze overhandigen? Dat is toch behoorlijk gevoelig voor vervalsing?
Anders pleeg je valsheid in geschrifte en ben je strafbaar bezig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Die moet ik ze overhandigen? Dat is toch behoorlijk gevoelig voor vervalsing?
Kijk dat is mooi dat er ook externe acculaders komenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:19 schreef Kuhly het volgende:
Zit er bij de SJ4000 iets om er met de hand mee te filmen? Of ligt hij wel goed in de hand. Kan zo snel niet vinden of dat er bij zit of dat je eventueel iets van een andere beugel kan gebruiken.
En sommige zochten dit toch nog:
Acculader SJ4000
Dan kunnen ze net zo goed meteen een ban doen op China/Hong Kong/Singapore/... Post.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
Straks komt Banggood op een zwarte lijst omdat hun opgegeven waarde niet overeenkomt met de factuur
Snap jequote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed meteen een ban doen op China/Hong Kong/Singapore/... Post.![]()
Ik bedoel... ik zeg niks. Geen instanties op ideeën brengen hier.
Een lange review graag en gelijk uitleggen waar je firmware updates kunt halenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
Kijk dat is mooi dat er ook externe acculaders komen
SJ4000 kan je gewoon goed in de hand houden hoor, heb ik nog geen enkel probleem mee gehad en de zijkanten zijjn rubberized.. daardoor heb je extra grip
Ik zal kijken of ik morgen een review kan plaatsen van de SJ4000
Dat kan je hier kwijt:quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:21 schreef l0lownkill het volgende:
Zonet 2e cree q5 binnen via banggood, die van banggood zoomt veel lichter en heeft geen 3 functies, wat ik bij ebay wel had
Da's lang geleden, natuurlijk genomenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:02 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
99% discount, en je weet wat dat betekent... een $ 0,01 Cent deal!![]()
(klik, voor de link)
Ik zat wel te twijfelen of ik voor 1.70 tracking zou nemen of niet :|quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:02 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
99% discount, en je weet wat dat betekent... een $ 0,01 Cent deal!![]()
(klik, voor de link)
Ga mijn best doenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een lange review graag en gelijk uitleggen waar je firmware updates kunt halen![]()
Hopelijk ga je weer heel snel door de stad rijden
Haha that made my dayquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat kan je hier kwijt:
[Chinese Webshop Aankopen] Topic #12 Deel hier je mindere ervaringen
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat kan je hier kwijt:
Ik had hem pas door na Shiz zijn postquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat kan je hier kwijt:
gvd.. wat flauw..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |