Snap jequote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed meteen een ban doen op China/Hong Kong/Singapore/... Post.![]()
Ik bedoel... ik zeg niks. Geen instanties op ideeën brengen hier.
Een lange review graag en gelijk uitleggen waar je firmware updates kunt halenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
Kijk dat is mooi dat er ook externe acculaders komen
SJ4000 kan je gewoon goed in de hand houden hoor, heb ik nog geen enkel probleem mee gehad en de zijkanten zijjn rubberized.. daardoor heb je extra grip
Ik zal kijken of ik morgen een review kan plaatsen van de SJ4000
Dat kan je hier kwijt:quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:21 schreef l0lownkill het volgende:
Zonet 2e cree q5 binnen via banggood, die van banggood zoomt veel lichter en heeft geen 3 functies, wat ik bij ebay wel had
Da's lang geleden, natuurlijk genomenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:02 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
99% discount, en je weet wat dat betekent... een $ 0,01 Cent deal!![]()
(klik, voor de link)
Ik zat wel te twijfelen of ik voor 1.70 tracking zou nemen of niet :|quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:02 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
99% discount, en je weet wat dat betekent... een $ 0,01 Cent deal!![]()
(klik, voor de link)
Ga mijn best doenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een lange review graag en gelijk uitleggen waar je firmware updates kunt halen![]()
Hopelijk ga je weer heel snel door de stad rijden
Haha that made my dayquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat kan je hier kwijt:
[Chinese Webshop Aankopen] Topic #12 Deel hier je mindere ervaringen
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat kan je hier kwijt:
Ik had hem pas door na Shiz zijn postquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat kan je hier kwijt:
gvd.. wat flauw..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
15 mei jongûh, da's natuurlijk niks.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:13 schreef Tha_T het volgende:
Wat is eigenlijk een redelijke termijn om een klacht in te schieten bij DX ivm de levering? Er is daar op 15 Mei iets op de post gegaan maar er is hier in NL nog niks bekend. Ook niet bij PostNL
quote:Doorsnee duur: 7 - 21 dagen, vrij onwaarschijnlijk dat het sneller gaat, goed mogelijk dat het zelfs langer dan een maand duurt
quote:In de regel kun je de volgende timeline hanteren:
PayPal-afschrijving -> bestelling verzonden -> 2 weken -> 3 weken: lief navragen bij webshop -> 4 weken: dringend navragen -> 5 weken: oplossing aanvragen/ultimatum stellen -> dag 44: geschil aanmaken bij PayPal.
Haa dat is die overpriced "beats pill"quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:44 schreef Gunny het volgende:
Leuke bij BG, maar net geen Earson, en niet waterdicht zo te zien. Wel nfc en microfoon.
http://www.banggood.com/P(...)rt-NFC-p-928396.html
Ik zei 15 mei maarrrrrrr;quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
15 mei jongûh, da's natuurlijk niks.Neem de OP (OpeningsPost) ff door als je nieuw bent met chinashopping, daar is 'ie tenslotte voor, om je opweg te helpen. Daarin staat o.a.
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |