Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Could be wrong, maar volgens mij zijn douanerechten op telefoons 0 hoor.
Wacht het gewoon rustig af, maar als je dat leest dan ziet het er gunstig uitquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:27 schreef shiznuts het volgende:
~ http://gebruikstarief.douane.nl/8517120090
[..]
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Lache site, es kijken of er nog wat leuks tussen zit
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:09 schreef Skiet het volgende:
Nou, speciaal voor dit topic maar een FOK! account aangemaakt haha. Net als jullie actief op de sites DX en DP en met Jack zelf in communicatie. Vooral leuk dit topic vanwege de leuke tips die hier uitgewisseld worden.
Nog mensen die mooie laptop tassen gespot hebben?
Ik ga een nieuwe batterij voor mijn Asus A6T bestellen. Iemand ervaring met die dingen uit China? Toch een stuk goedkoper dan hier halen.
Is wel niet precies wat je zoekt, maar wel erg flexibel. Ik gebruik deze in een MX5.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:01 schreef Twiveo het volgende:
Misschien dat iemand mij even op de juiste weg kan helpen.
Ik ben op zoek naar een universele smartphone houder voor in de auto zonder zuignap of bevestiging voor aan het ventilatierooster. Ik heb al een metalen plaatje in de auto zitten waarop ik een houder zou kunnen bevestigingen.
Nu heb ik via google deze gevonden:
http://car-phone-mounts.c(...)ate-mount-slim-grip/
En zoiets zoek ik, maar dan natuurlijk het liefst uit chinaaa
Iemand die mij in juiste richting kan trappen?
Verdorie. Ik kwam er pas bij in #5.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ben ik dan één van de DX-oldbies?
Mijn eerste reactie in 'n DX-topic was (DX-ervaringen #4):
[..]
Die tang heeft al menig stekkertje gezien en leeft nog steeds.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:17 schreef bbfakir het volgende:
Jullie hebben mij nieuwsgierig gemaakt. Ik heb ook de stoute schoenen aangetrokken.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3530
Een RJ 45 krimptang. Geen geld.
En ik had nog een netvoeding nodig van 15V. Een notebookvoeding is nog goedkoper dan wat ik in gedachten had.. Meteen maar erbij gedaan.
Allebei niet in voorraad. Ik ben benieuwd hoelang het duurt.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:02 schreef Dromer het volgende:
Inklaringskosten en BTW moet je altijd betalen boven de 22 euro. (mits onderschept)
En dat is de grootste hap want invoerrechten zijn maar 4,2% en BTW 21% (plus die 13 euro nogwat inklaringskosten)
Check www.invoercalculator.nl
Voor telefoons dus heus 0,00.quote:Invoerrechten
Standaard staat het invoerrechten percentage van de calculator ingesteld op 4,2%, het tarief voor optische/astronomische instrumenten (hobby van de auteur). Het percentage kan aangepast worden naar een waarde die van toepassing is op de goederen die u wilt invoeren. De actuele TARIC (Integrated Tariff of the European Communities) invoerrechten kunt u vinden op http://gebruikstarief.douane.nl.
Let op: de invoerrechten kunnen voor bepaalde producten hoog uitvallen. Wees er zeker van dat het invoerrechtenpercentage klopt voordat u een aankoop doet!
Mwah dat zou kunnen werken, eigenlijk ben ik zeg maar letterlijk alleen de houder nodig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:06 schreef Gunny het volgende:
[..]
Is wel niet precies wat je zoekt, maar wel erg flexibel. Ik gebruik deze in een MX5.
http://www.ebay.nl/itm/261138365394
Dat zou kunnen werken! Eigenlijk ben ik zeg maar op zoek naar alleen de houder. Maar ik zal zelf ook nog weer eens een poging ondernemen om iets te vinden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:06 schreef Gunny het volgende:
[..]
Is wel niet precies wat je zoekt, maar wel erg flexibel. Ik gebruik deze in een MX5.
http://www.ebay.nl/itm/261138365394
Heel fijn lachebek, maar btw zul je nog altijd moeten betalen en ik bedoel dat invoerrechten of je ze hoeft te betalen of niet, relatief een klein hapje op het hele bedrag zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]![]()
Dude. That's not how that works. Check it yourself.
[..]
Voor telefoons dus heus 0,00.
Ik heb ff op de snelle voor je gekeken, maar het lijkt alsof 95% suctioncup is, 4% vent mount, en 1% onbestemd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:12 schreef Twiveo het volgende:
Dat zou kunnen werken! Eigenlijk ben ik zeg maar op zoek naar alleen de houder. Maar ik zal zelf ook nog weer eens een poging ondernemen om iets te vinden.
Ja, maar we hebben het toch over het 150 EUR-limiet jongûh. Dan kun je het toch niet opeens hebben over het 22 EUR-limiet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:25 schreef Dromer het volgende:
[..]
Heel fijn lachebek, maar btw zul je nog altijd moeten betalen en ik bedoel dat invoerrechten of je ze hoeft te betalen of niet, relatief een klein hapje op het hele bedrag zijn.
Of durf jij te stellen dat je geen BTW en inklaringskosten hoeft te betalen omdat je die 4,2% invoerrechten niet hoeft te betalen?![]()
(ik weet dat je begrijpend Nederlands nogal achteruit is gegaan de laatste tijd btw)
Nee, mijn hele punt is dat die 4,2% niet veel boeit omdat het maar een klein hapje op het hele bedrag is. Dat zie ik tenminste staan als ik mijn tekst goed lees. En waarom jij daar om te beginnen zo hysterisch op reageert is me een raadsel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, maar hebben het toch over de 150 EUR-limiet jongûh. Dan kun je het toch niet opeens hebben over het 22 EUR-limiet.Het komt over alsof je aannam dat invoerrechten altijd 4,2% zijn, wat niet het geval is. Dat je over de 22 EUR eigenlijk BTW moet betalen, dat is iedereen zich bewust. Maar juist de 150 EUR is interessant. Maar aangezien het toch over een telefoon ging, maakte dat geen fuck uit, want het is niet 4,2% zoals astrologische shizzle ( http://gebruikstarief.douane.nl/9005800000 ), maar tarief: 0,00. Dus ondanks de grenswaarde sowieso geen factor.
Waar jij dan uit het niets op inhaakt weet ik niet? Het was gewoon een random statement?
Ja, bent altijd de lul als je dokken moet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nee, mijn hele punt is dat die 4,2% niet veel boeit omdat het maar een klein hapje op het hele bedrag is. Dat zie ik tenminste staan als ik mijn tekst goed lees. En waarom jij daar om te beginnen zo hysterisch op reageert is me een raadsel.
Ik zeg dus: boven de 22 euro ben je altijd de lul en invoerrechten van 4,2% boeien niet zoveel op het hele bedrag. En daarmee bedoelde ik dus niet dat je die zou moeten betalen bij een telefoon. Ik bedoel dat invoerrechten in het algemeen peanuts zijn relatief gezien. Die 150 euro grens is dus helemaal niet interessant imo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, bent altijd de lul als je dokken moet.
Als het antwoord "altijd" bevat is het meestal fout.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:39 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik zeg dus: boven de 22 euro ben je altijd de lul en invoerrechten van 4,2% boeien niet zoveel op het hele bedrag. En daarmee bedoelde ik dus niet dat je die zou moeten betalen bij een telefoon. Ik bedoel dat invoerrechten in het algemeen peanuts zijn relatief gezien. Die 150 euro grens is dus helemaal niet interessant imo.
Ja.. die 'mits ie onderschept wordt' van eerder moet er idd nog bij.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Als het antwoord "altijd" bevat is het meestal fout.
BTW ben ik wel kwijt, maar dan verreken ik weer met mijn ontvangen BTW.
(heb hem voor mijn zakelijke nummer gekocht oa.)
quote:
Alsof ze gaan kijken wat voor CP jij op die SD kaart hebt staanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:46 schreef icloud het volgende:
Hoe werkt dat met sd kaarten waar dure software opstaat? Ik heb voor de sd kaart 112 euro betaald, en de leverancier heeft op de envelop alleen de waarde van de sd kaart ingevuld(11euro) trappen ze daarin bij de douane?
Voor 112 euro opgelichtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:49 schreef shiznuts het volgende:
Sowieso... als je 112 euro betaalt voor een buiten de EU-zone bestelde SD-kaart ter waarde van 11 euro, dan ben jij denk ik degene die erin getrapt is.
Nee want de sd kaart is maar 11 euro waard maar wat erop staat niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:49 schreef shiznuts het volgende:
Sowieso... als je 112 euro betaalt voor een buiten de EU-zone bestelde SD-kaart ter waarde van 11 euro, dan ben jij denk ik degene die erin getrapt is.
Software voor de nissan connect 1 is nergens te vinden, daarnaast gebruikt nissan een speciale sd kaart, die niet in de pc past.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:51 schreef bobbernaut het volgende:
En software? Dat download je gewoon van de baai
Ohhh okeeee zeg dat dannquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:53 schreef icloud het volgende:
[..]
Software voor de nissan connect 1 is nergens te vinden, daarnaast gebruikt nissan een speciale sd kaart, die niet in de pc past.
En een normale sd kaart pikt het systeem niet
Als ze inderdaad uitgaan van de 11euro die de verkoper erop heeft gekladquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:57 schreef Dromer het volgende:
Voor een officiële navigatieupdate betaal je bij de dealer zo honderden euro's, dus wel een besparing op deze manier.
Hoe komen zij aan een factuur?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:58 schreef shiznuts het volgende:
Verder is factuurwaarde de leidraad. Officieel gesproken.
Onofficieel is er natuurlijk een reële kans 'that it slips thru the cracks'.
Zeker bij een niks wegend geel envelopje met een natte duim-waarde.
Kilometer teller terugdraaien zeker. Vervolgens deze service op marktplaats aanbiedenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:51 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee want de sd kaart is maar 11 euro waard maar wat erop staat niet.
Is voor mijn navi systeem, kaart 2013/2014, mijn broer heeft bij dezelfde leverancier besteld en bij hem werkt het perfect
???? Lees eens terugquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kilometer teller terugdraaien zeker. Vervolgens deze service op marktplaats aanbieden![]()
Ik hoop dat het kaartje corrupt raakt als ie door de magnetische scanner van Schiphol gaat
De originele factuur moet je ze officieel gezien overhandigen als ze achterdochtig worden.quote:
Die moet ik ze overhandigen? Dat is toch behoorlijk gevoelig voor vervalsing?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De originele factuur moet je ze officieel gezien overhandigen als ze achterdochtig worden.
Het risico daarop is natuurlijk al niet heel behoorlijk...
Een realdoll, die moet je serieus nemen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Lees een 300 topics terug, mij moet je niet serieus nemen
Dat laat ik aan je eigen fantasie en risiconeming over... de vraag is, wil je oneerlijk bezig zijn?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Die moet ik ze overhandigen? Dat is toch behoorlijk gevoelig voor vervalsing?
Anders pleeg je valsheid in geschrifte en ben je strafbaar bezig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Die moet ik ze overhandigen? Dat is toch behoorlijk gevoelig voor vervalsing?
Kijk dat is mooi dat er ook externe acculaders komenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:19 schreef Kuhly het volgende:
Zit er bij de SJ4000 iets om er met de hand mee te filmen? Of ligt hij wel goed in de hand. Kan zo snel niet vinden of dat er bij zit of dat je eventueel iets van een andere beugel kan gebruiken.
En sommige zochten dit toch nog:
Acculader SJ4000
Dan kunnen ze net zo goed meteen een ban doen op China/Hong Kong/Singapore/... Post.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
Straks komt Banggood op een zwarte lijst omdat hun opgegeven waarde niet overeenkomt met de factuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |