je kan het triest vinden maar het is gewoon handel...quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:51 schreef Fosfolipide het volgende:
Hahaha check dit dan:
http://verkopers.marktplaats.nl/3060340
Hoe triest kunnen sommige mensen toch zijn
Hij verkoopt zo'n laserpen voor ¤25
Op dealextreme.com
True Green Laser Pen 5mW
Price: $17.74
oftewel: ¤11,33
TRIEST!
Spuit 11quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Deze webshop heeft een gelijkend assortiment, voor ongeveer dezelfde prijzen en uiteraard ook zonder verzendkosten.
www.kaidomain.com
Geen ervaring mee trouwens.
ben ik de enige die keihard moest lachen hieromquote:Op maandag 31 maart 2008 17:20 schreef RacerDKB het volgende:
Het is nu helemaal de mode in Azie om ''normale'' ogen te hebben. Ipv die spleetoogjes dus westerse ogen zeg maar.
En daarom zijn er dit soort dingen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11838
Globalisering ftw!
Er is zelf plastische chirurgie voor - en die is erg populair daar. Beetje verontrustend.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:03 schreef Monstarr het volgende:
[..]
ben ik de enige die keihard moest lachen hierom
Was al genoemd?quote:
En ik heb gelijk!quote:Op maandag 31 maart 2008 16:51 schreef yosander het volgende:
[..]
LOL.
Bij mij komt het waarschijnlijk met post, dus morgen mag ik hopen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | 471 Memory Stick Pro Duo 2GB x 1 $18.79 - 566 Screen Protector for PSP x 1 $1.91 - 1309 Mini 4-inch Metal Tripod x 1 $1.48 - 2877 Solar Powered Flip Flap Flower Plant x 1 $5.64 - 3021 5-Piece Golden Button Replacement Kit for PSP x 2 $4.03 - 3051 Magic Bean (Assorted Messages 10-Pack) x 1 $1.45 - 3217 Sharp TFT LCD Module for PSP with Backlight (Sharp LQ043 K3146) - New Premium Quality 3832 Smash-it Stress Relief Jelly Soft Ball x 1 $2.50 - 7469 Soft Carrying Pouch for PSP Slim / 2000 x 1 $2.61 - 8667 Super Mini Dice (Colorful 100-Pack) x 1 $2.20 - 10684 Real+Growable Lucky Bamboo Plant In-a-Bottle Keychain (2-Pack) x 1 $2.64 - 1888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 $0.01 - 9051 Solar Powered Shaking and Nodding Desktop Toy x 1 $4.26 - |
shipped vanuit hun winkel, dus dat betekent niet automatisch dat het al in het vliegtuig zit.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:01 schreef Maarten02 het volgende:
Ff een vraagje, want ik heb donderdag een mail gekregen dat het is verzonden, maar bij status staat "shipped." is het dan al uit hong kong of nog niet?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
shipped vanuit hun winkel, dus dat betekent niet automatisch dat het al in het vliegtuig zit.
Ik hoop dat het een 1 april grap is..quote:The item left Hong Kong for its destination on 1-Apr-2008
Ik hoor graag de ervaringen van jequote:Gaat zometeen een 200mw green-laser bestellen!!!
Meh ik heb mijne van de 25e en 27e en 27e nog niet binnen. Och, 7 en 5 dagen, kan nog makkelijk komen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:53 schreef Manneke_Pils het volgende:
En hop, pakketje 2 wat de 28e geshipt is is ook al binnen!
Je moet even bovenin op `Invoice` klikken. Daat staat wat meer info over je bestelling.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:38 schreef xminator het volgende:
Bij mijn status staat dit :
Status:
(of current
shipment) On 3/31/2008:
Packaging
see all processing steps
en verderop staat dit: Shipment Date Tracking Number
3/31/2008 7:38:08 PM ---blabla---
Is het dus al verstuurd :S ?
Sowieso een USB 2.0 usb hub. En aangezien je er een printer aan gaat linken is het handig om er eentje te nemen met stroomaansluiting.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:09 schreef Asgard het volgende:
Welke USB hub kan ik nemen als ik daar een printer (staat niet altijd aan), en een USB muis + toetsenbord op wil aansluiten?
Designer Suit Case Man - $7.82 (¤5 ofzo)quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:09 schreef Asgard het volgende:
Welke USB hub kan ik nemen als ik daar een printer (staat niet altijd aan), en een USB muis + toetsenbord op wil aansluiten?
Als je beide aan elkaar gekoppeld hebt, kan je gewoon met je Paypal betalen zonder dat daar geld op staat.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:44 schreef supersayan het volgende:
Hey mensen, ff een n00bvraagje![]()
ik wil dus iets bestellen, maar ben nog aan het klooien met paypal. Moet ik geld op m'n paypal-account zetten? Of kan ik gewoon betalen, dat het automatisch wordt afgeschreven van m'n bankrekening zeg maar?
En hoe kan ik zien dat ze gekoppeld zijn? Sorry voor de domme vragen, maar het gaat om geld en dan wil ik niet zomaar iets doenquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Als je beide aan elkaar gekoppeld hebt, kan je gewoon met je Paypal betalen zonder dat daar geld op staat.
(..moet er natuurlijk wel geld op je bankrekening staan.)
Ga daar nou maar niet vanuit en schaf een goede bril aan met IR filter.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
(gemeten op 80mw)
Laat me daar nou ff lekker in geloven!quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ga daar nou maar niet vanuit en schaf een goede bril aan met IR filter.
oke die zien we dus ook niet meer terug op het Forum als hij z'n laser heeftquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:04 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Laat me daar nou ff lekker in geloven!![]()
Ik bedoelde trouwens 800mw, niet 80mw. Jah, dat was het. 800mw!!1!
Optische muizen zijn normaal al behoorlijk prijsgevoelig (lage prijs -> lage kwaliteit), laat staan een dergelijke optische muis. Ik zou hem niet kopen aangezien ik weinig vertrouwen heb in het systeem voor zo'n bedrag.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:59 schreef Ronalld het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2695
[ afbeelding ]
Dat ziet er nice uit. ;D
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:22 schreef Andyy het volgende:
[..]
oke die zien we dus ook niet meer terug op het Forum als hij z'n laser heeft
Werkt voor geen meter, niet kopen.. Ik heb m ook!quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:59 schreef Ronalld het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2695
[ afbeelding ]
Dat ziet er nice uit. ;D
Nou, aan de reviews te zijn is het best een goed ding hoor.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:01 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Werkt voor geen meter, niet kopen.. Ik heb m ook!
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou, aan de reviews te zijn is het best een goed ding hoor.
Misschien kan je er niet mee omgaan?
Weet niet of het moet, maar ik gebruik PayPal in combinatie met m'n CreditCard.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:46 schreef seetjai het volgende:
Moet je ook een Pay-Pal account aanmaken als je het via een creditcard wilt betalen ipv een gewone bankrek. ?
Ja, dat had ik ook gedaan, alleen als ik me niet vergis kan het ook zonder paypal, (heb ook niet veel ervaring met paypal)quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:48 schreef Impry het volgende:
[..]
Weet niet of het moet, maar ik gebruik PayPal in combinatie met m'n CreditCard.
Mag misschien bij sommige mensen goed werken baar bij mij werkte hij maar half toen hij aan kwam en nu werkt hij helemaal niet meer.. muiskliks en scroll wel maar de muis wil hij niet meer laten bewegen.. Verder is het lastig de knoppen in te drukken. Dus gamen moet je er niet mee doen..quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou, aan de reviews te zijn is het best een goed ding hoor.
Misschien kan je er niet mee omgaan?
Ga je nu bij elke link die je plaatst je affiliate code erin verstoppen? Echt triest hoor!quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Designer Suit Case Man - $7.82 (¤5 ofzo)
[ afbeelding ]
Wou ik zelf ook al gaan halen
En voor degene die het niet begrijpen. Wanneer je een keer op zijn link hebt geklikt en je plaatst een bestelling bij DX, dan krijgt hij daar punten voor, waarmee hij gratis kan shoppen.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:52 schreef stopzoeken.nl het volgende:
[..]
Ga je nu bij elke link die je plaatst je affiliate code erin verstoppen? Echt triest hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |