Je hebt van dat schuimkarton ofzo, en dat kan je gewoon snijden is dun/stevig en erg lichtquote:Op zondag 25 mei 2014 00:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik dacht dat je dan zo'n piepschuimsnijder met gloeidraad nodig hebt, en een leuk apparaat waarmee je precies kan werken (zoiets) zit dan al gauw ruim boven de 100 euro. Het leuke van die vliegtuigjes in China was dat het een echt vliegtuigmodel uit één stuk was, bedrukt en al, en ook niet te groot en ook niet te duur (~400yuan dacht ik), maar goed, die kan ik dus überhaupt nergens op het hele internet vinden. Alsof ze niet bestaan, of ik de goede zoekterm niet weet.
Beide dingen heb je volgende week bij de Aldi voor 4 euro. Voor de raam moet je zo'n fatsoenlijk horretje kopen wat je nu koopt is 99% zeker kapot na 1 weekquote:Op zondag 25 mei 2014 10:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je hebt van dat schuimkarton ofzo, en dat kan je gewoon snijden is dun/stevig en erg licht
Oh btw, gister dit gekocht: http://www.ebay.com/itm/321411167682
Iemand ervaring met dit: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item27e49c80cf ?
Ja dat 1e ding is zegmaar voor een bovenraampje dat ik standaard open laat, dus het is niet zo dat ik m altijd eraf en weer erop zetquote:Op zondag 25 mei 2014 11:02 schreef davedavy het volgende:
[..]
Beide dingen heb je volgende week bij de Aldi voor 4 euro. Voor de raam moet je zo'n fatsoenlijk horretje kopen wat je nu koopt is 99% zeker kapot na 1 week
Werkt best prima, ook dat magneten systeem. Al heb ik beide producten wel voor minder geld bij de Action zien liggenquote:Op zondag 25 mei 2014 10:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je hebt van dat schuimkarton ofzo, en dat kan je gewoon snijden is dun/stevig en erg licht
Oh btw, gister dit gekocht: http://www.ebay.com/itm/321411167682
Iemand ervaring met dit: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item27e49c80cf ?
Oh nja, dat 1e product was 1.40 dus voor dat geld maakt t mij niet zo veel uitquote:Op zondag 25 mei 2014 11:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Werkt best prima, ook dat magneten systeem. Al heb ik beide producten wel voor minder geld bij de Action zien liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De review is niet heel erg uitgebreid, wil je meer informatie kijk dan naar mijn Videoreview hieronder.
(tip kijk hem even in youtube zelf, anders krijg je eventuele opmerkingenbalkjes in youtube niet te zien!)
Er is momenteel ook weer een coupon beschikbaar voor de SJ4000 (alleen de zilver versie!) waarmee de prijs naar de oude actieprijs terug gaat waarin ik een aantal andere fokkers hem de voorgaande keer hebben gekocht. Dus van 99$ naar 85$!
http://www.tmart.com/SJ40(...)-Silver_p245155.html?
coupon: b480653a99
verloopt: waarschijnlijk over 2 dagen!?
Coupon kun je middels de 'proceed to checkout' invullen! (daarvoor moet je wel ingelogd zijn op de website).
[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 25-05-2014 15:34:05 ]
Gaat makkelijk weg met wasbenzinequote:Op zondag 25 mei 2014 11:30 schreef monkeybrain het volgende:
Het probleem is wel dat je kozijn onder de hardnekkige sticker troep zit als je de klittenband tape wilt verwijderen.
Downstar, kom eens uit je ruftende nest kruipen. We zitten hier te wachten
hier zeiksnorquote:Op zondag 25 mei 2014 11:30 schreef monkeybrain het volgende:
Het probleem is wel dat je kozijn onder de hardnekkige sticker troep zit als je de klittenband tape wilt verwijderen.
Downstar, kom eens uit je ruftende nest kruipen. We zitten hier te wachten
Goede review!quote:Op zondag 25 mei 2014 11:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
hier zeiksnor
moet je wel teleurstellen, anders dan een ritje in de bus met nacht zitten er niet echt lange ritjes door de stad heen.. ik heb ze wel geschoten maar ik vond het niet ech heel spannend om ze te laten zien de review
..
veel plezier met kijken
http://www.ebay.com/sch/i(...)p&_sacat=0&_from=R40quote:Op zondag 25 mei 2014 12:33 schreef monkeybrain het volgende:
Zit ie met zijn broek omlaag in de bus te filmen, wat een viespeuk![]()
Dit was een goede review, even wat notities gemaakt!
Ik heb dus een veel oudere firmwareSequence heb ik niet maar wel rotate, 180 graden draaien op het scherm. Capture mode, geen flauw idee wat dit moet doen.
Ik zal exfat eens proberen. Ik zat hier al naar te kijken en volgens mij had ik ntfs gedaan maar dat werkte niet.
Ik mis een lens dop. Een gopro 3 gaat niet passen maar een gopro2 heeft wel dezelfde maat, 20mm. Ik kan zo snel geen gopro2 doppen vinden
Die past op de waterdichte behuizing, ik zoek een 20mm dop.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/sch/i(...)p&_sacat=0&_from=R40Wauw dat was moeilijk
Directe link http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item3cd9354f24
Ooooh zo, zeg dat danquote:Op zondag 25 mei 2014 12:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die past op de waterdichte behuizing, ik zoek een 20mm dop.
Heb ik allemaal al doorgezochtquote:Op zondag 25 mei 2014 12:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ooooh zo, zeg dat dan
http://goprouser.freeforu(...)-hd-camera-t874.html
Dit een optie?
bedankt bobjequote:
Welke versie heb jij dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 12:33 schreef monkeybrain het volgende:
Zit ie met zijn broek omlaag in de bus te filmen, wat een viespeuk![]()
Dit was een goede review, even wat notities gemaakt!
Ik heb dus een veel oudere firmwareSequence heb ik niet maar wel rotate, 180 graden draaien op het scherm. Capture mode, geen flauw idee wat dit moet doen.
Ik zal exfat eens proberen. Ik zat hier al naar te kijken en volgens mij had ik ntfs gedaan maar dat werkte niet.
Ik mis een lens dop. Een gopro 3 gaat niet passen maar een gopro2 heeft wel dezelfde maat, 20mm. Ik kan zo snel geen gopro2 doppen vinden
Ik zat weer niet op te letten. Ik heb volgens mij de 29 maart firmware, 20140329V01quote:Op zondag 25 mei 2014 12:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
bedankt bobje
[..]
Welke versie heb jij dan?
ik draai momenteel zelf nog in FAT, maar ik ga hem ook even formateren naar exfat idd,
dan ben je van dat gezeik af met betrekking tot limiet van 4 GB
En inderdaad daar ben ik dus ook achter gekomen tijdens het maken van deze review,
ik heb de Sj4000 nogal eens mee genomen naar verschillende plekken en wou niet altijd zeulen met die waterproofcase.. maar waar laat je je SJ4000 dan beschermd..
zat ook al te kijken naar iets van een lens dopje en iets van een soft pouch mini sleeve ofzo
zodat in iedergeval de lens niet beschadigd raakt tijdens normaal transport.. ik heb hem nu maar gewoon voorzichtig in mijn binnenzak gedaan, maar dat is natuurlijk vragen om moeilijkheden..
ik ga dus nog even kijken voor een dopje/sleeve en zuignapmount voor dashcam avonturen
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:51 schreef monkeybrain het volgende:
Trouwens een mooie heldere vijver. Hier is het groene drap met drijvende injectienaalden![]()
nee de facebook page die ik bedoelde was:quote:Op zondag 25 mei 2014 13:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zat weer niet op te letten. Ik heb volgens mij de 29 maart firmware, 20140329V01
Is dit de facebook waar jij het over had?
https://www.facebook.com/(...)ades/489598037808882
Ik vervoerde de cam maar in een dikke sok deze week![]()
Gelukkig is de diameter 20mm, daar moet wel een standaard dop voor te vinden zijn. Ik kom deze week nog bij de bouwmarkt dus. Ik kan ook met sugru iets maken als er niets te vinden is.
Trouwens een mooie heldere vijver. Hier is het groene drap met drijvende injectienaalden![]()
Denk het zelf niet, maar misschien kan je dat touwtje ergens ergens aan de kano vastbinden ofzo?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:04 schreef Miniem het volgende:
Downstar, wat ik me nog afvraag aangezie ik ga kanoen.
Blijft de camera met case drijven?straks ben ik hem ineens kwijt als ik hem onder water steek
![]()
Verder nog een vraag over het max. van 4GB.
Dat is gewoon voor een film aan een stuk door neem ik aan?
En die 4GB is ongeveer gelijk 30 min?
Ik heb het niet geprobeerd, maar ik verwacht niet dat het drijft..quote:Op zondag 25 mei 2014 14:04 schreef Miniem het volgende:
Downstar, wat ik me nog afvraag aangezie ik ga kanoen.
Blijft de camera met case drijven?straks ben ik hem ineens kwijt als ik hem onder water steek
![]()
Verder nog een vraag over het max. van 4GB.
Dat is gewoon voor een film aan een stuk door neem ik aan?
En die 4GB is ongeveer gelijk 30 min?
Topquote:Op zondag 25 mei 2014 14:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik heb het niet geprobeerd, maar ik verwacht niet dat het drijft..
te zwaar om te kunnen drijven..Hij drijft dus wel! (beetje moeilijk op de foto te zien)
[ afbeelding ]
nee maar je hebt dus ook nog dat ijzeren koortje
om hem ergens aan vast te keten.. voor de rest kun je zelf misschien nog andere methoden bedenken om hem niet te verliezen..
Zoals ik in de video heb uitgelegd inderdaad..
4 GB is een limiet die gesteld is door het FAT file system. Een filesystem legt een bepaalde structuur vast hoe en waar zeg maar data moet worden opgeslagen. Dit gebeurd met eigenlijk alle harde schrijven/usb-sticks/geheugenkaartjes en noem maar op. Fat is inmiddels een redelijk oude filesystem en toen het is ontwikkeld is er eigenlijk nooit rekening mee gehouden dat bestanden wel eens groter konden worden dan 4 GB :p.. tegenwoordig heb je filesystems (bijv. NTFS= New technology File System) welke dat limiet allang hebben verholpen..
Echter werkt de Sj4000 dus blijkbaar alleen op een FAT gebaseerd filesystem.
en loop je dus tegen het limiet aan dat SJ4000 bestanden weggaatschrijven die grote zijn dan 4 GB.
Dit zal met name gebeuren wanneer je veel opneemt en de cycle record uit hebt gezet.
als je cycle record aan hebt staan, maakt hij dus zelf steeds om de X(3-5-10) aantal minuten een nieuw bestand aan zodat je niet tegen het limiet aanloopt.
zoals ik al aangaf heb ik met 1 minuut filmen op 1080p +-120 MB verbruikt.
120 x 60(minuten) = 7,2 GB en met 30 minuten zit je dus op +- 3,6 GB.
je zou dus ongeveer 30-35 minuten kunnen filmen voor je aan de 4 GB limiet zit.
oftewel op het FAT filesystem zou je nooit langer dan 30 minuten aan een kunnen filmen zonder een corrupt bestand te krijgen..
Daarom moet je hem naar Exfat formateren, die is gebaseerd op FAT..
maar heeft geen limiet of je moet dus een record cycle van 10 minuten instellen.
hoop dat het nu wat duidelijker is
Als je die dongel toch al hebt...quote:Op zondag 25 mei 2014 14:53 schreef N22 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Mifi - apparaten uit China (dus mobiel Internet via een sim kaart naar wifi-hotspot)? Zo ja, iemand een goedkope tip ?
Mijn vader heeft namelijk anderhalf jaar geleden al een gratis dongle gekregen van xs4all met 200 mb data per maand, deze dan echter niet aangesloten worden op zijn Windows SurfaceHet is voor een vakantiehuisje zonder vast internet en hij wil af en toe zijn mail kunnen checken als hij daar is.
Nog niet duidelijk... pff miniem.. je stelt me teleurquote:Op zondag 25 mei 2014 15:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Topkun je ook nog uitleggen hoe het timelapsen werkt? was niet helemaal duidelijk in je filmpje
Klopt mobius vindt ik dan net wat minder scherp en heeft ook minder wide angle..quote:Op zondag 25 mei 2014 15:34 schreef monkeybrain het volgende:
Als je op gopro zoekt op Ebay krijg je allerlei accessoires zoals zo'n boei om te drijven.
[ afbeelding ]
Ik zit wat te kijken en mijn sj4000 valt inderdaad tegen vergeleken met de mobius, fletse kleuren.
Ik zal de +1 op helderheid eens terugschroeven en kijken of oude firmware beter werkt.
Exfat werkt nu goed, de mobius ook gelijk gedaan. Veel kopen, weinig instellen, zo typisch
Kan je ook nog mooi ergens anders voor gebruiken...quote:Op zondag 25 mei 2014 15:34 schreef monkeybrain het volgende:
Als je op gopro zoekt op Ebay krijg je allerlei accessoires zoals zo'n boei om te drijven.
[ afbeelding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |