ik neem geen verantwoordelijkhedenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:00 schreef monkeybrain het volgende:
Ik geil enorm op slomo vuurwapen films![]()
Downstar. Dat linkje bij de review voor de firmware lijkt mij een beetje dubieus. 38,6 KB?
Andere firmware is allemaal boven de 2mb. Welke held durft te flashen?
Ja, zwedenpost. Traag maar zonder kosten binnen (en wel $68 dollar op CN22)quote:Op zondag 25 mei 2014 22:15 schreef bobbernaut het volgende:
Pfff wil nu wel heel graag die SJ4000, maar weet iemand of Tmart m met tracking stuurt?
CN22? Maar ik krijg dus een tracking, oke dat is goedquote:Op zondag 25 mei 2014 22:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, zwedenpost. Traag maar zonder kosten binnen (en wel $68 dollar op CN22)
Ik moet eigenlijk ff de V911 v2 halen.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:17 schreef Syphixx het volgende:
binnenkort een nieuwe heli in m'n collectie, voor een keer zot te doen
Idd trackingquote:Op zondag 25 mei 2014 22:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
CN22? Maar ik krijg dus een tracking, oke dat is goed
idem, had in de tijd gekozen voor de F47 van mjx, maar intussen zijn enkele onderdelen kapot die je niet direct kunt apart kopen. gelukkig komt de zomer er aan, kan ik weer met de big boys aan het werkquote:
Nou aan de slag dan maar. Paar tripjes naar china en noem hem de FOK Copter.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:31 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb eigenlijk behoefte aan een kruising tussen een WLToys V929 en een DJI Phantom 2 met H3-2D gimbal. Als ze nu gewoon eens een chille solide quadcopter, afmeting V929, bouwen met aardig wat power en een goede accu en dan uitrusten met een compacte maar effectieve gimbal-achtige stabilisatie voor een 808 cam. Small formfactor, leightweight, stabil & affordable. Mogen ze dan 99 USD voor vragen. Voor mijn part excl. 808 cam, die regel ik zelf wel. Transmitter mag desnoods ook weggelaten worden. I'd buy that shih foh sho' yo.
' Your order was shipped out. ' That was fast.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ff de V911 v2 halen.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door shiz op 26-05-2014 10:10:37 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:
Lees de topicpointer en OP nog eens door aubquote:
Degene die het vroeg ging ervanuit dat het echt was. Niets geks aan om hem er dan op te wijzen dat het nep is, toch?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Lees de topicpointer en OP nog eens door aub
Klopt. Daar is antwoord op gegeven (namelijk dat het nep is). Daarom heb ik de linkjes en verhalen van jou weggehaald. FOK! kan in de problemen komen als er over dit soort nepproducten gesproken word. Daarom haal ik het weg.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Degene die het vroeg ging ervanuit dat het echt was. Niets geks aan om hem er dan op te wijzen dat het nep is, toch?
quote:Op maandag 26 mei 2014 11:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Daar is antwoord op gegeven (namelijk dat het nep is). Daarom heb ik de linkjes en verhalen van jou weggehaald. FOK! kan in de problemen komen als er over dit soort nepproducten gesproken word. Daarom haal ik het weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |