Oké, maar kijk naar andere recensentenquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:44 schreef DO2 het volgende:
Ik denk dat de 'grap' is dat we zijn recensie moeten lezen alsof het een afspiegeling van het album is, T.
Het klinkt zogenaamd fantastisch, maar het is in werkelijkheid onnavolgbaar slecht.
Maar ik ben het helemaal met je eens dat die manier van recenseren heel kinderachtig is en allesbehalve grappig.
quote:the joke was, well, um, there really wasn't a definative joke. like i said, it was satire. he was writing from the 3rd person prespective of a highschool tool geek. it's pretty funny.
SPOILER: Jezus wat langOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rectificatie achteraf:SPOILER: Leedvermaak en RadioheadOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oorspronkelijke review is nergens meer te vinden op de Pitchfork-site. Alleen een ander verhaal met hetzelfde cijfer.
http://pitchfork.com/reviews/albums/608-to-the-5-boroughs/![]()
Omdat Pitchfork vaak hele goede reviews heeft, veel interessante muziek behandelt en ook nog behoorlijk wat boeide zij-informatie heeft. Ik lees de site vaak en met plezier.quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:59 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vraag me echt elke dag af waarom Pitchfork zo'n populaire site is, mijn uitwerpselen zijn nog interessanter.
Lees ze sowieso nooit, ga ik me alleen maar onnodig druk maken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 02:04 schreef Tchock het volgende:
En Kerft, wat vind je wel een goede site om professionele reviews te lezen? Rolling Stone is vaak veel te conservatief, NME wil graag RTL Boulevard zijn (of het Britse equivalent er van).
tweede album staat hier vaak op, nieuwe nog niet gehoordquote:Op donderdag 22 mei 2014 02:04 schreef Kerftminister het volgende:
Zie trouwens dat er een nieuwe The Pains of Being Pure at Heart uit is, iemand hier die dat luistert?
Die vind ik ook wel leuk.quote:
Dat vind ik juist een van de mindere van zequote:
andersom is ook leuk "berberian sound studio" is een film over een geluidsman, het is een relatief saai gebeuren in de studio maar je hoort dus continu geluid uit een horror film zonder dat je de film ziet... erg gaaf effect! (wel met ondertitels kijken want het italiaans is wel essentieel)quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:25 schreef DO2 het volgende:
[..]
Muziek en geluid is enorm bepalend voor de beleving van een film.
Je moet voor de gein maar eens een horrorfilm bekijken zonder geluid, of beter nog, met een vrolijk muziekje eronder.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:53 schreef Tchock het volgende:
Ik wilde The Animals er op zetten maar die hebben twee toffe nummers (Please Don't Let Me Be Misunderstood en House of the Rising Sun).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |