Waarvan beide vrij vertaalde covers zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:53 schreef Tchock het volgende:
Ik wilde The Animals er op zetten maar die hebben twee toffe nummers (Please Don't Let Me Be Misunderstood en House of the Rising Sun).
Goeie idd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:39 schreef Tchock het volgende:
Ik bedacht op de fiets nog een leuke. Doe allemaal eens je top 5 van bands/artiesten waar je maar één nummer van kent of - in jouw ogen - hoeft te kennen?
Mijne:
1. Louis Armstrong
2. Absynthe Minded
3. Alien Ant Farm
4. The Coral
5. The Gossip
Nog een favoriet van mequote:Op woensdag 21 mei 2014 23:59 schreef Maxerazzi het volgende:
Even tussendoor - had 'm sinds lange tijd weer eens opgezet - graag aandacht voor Loudon Wainwright III. Wat heeft die man toch godverrrrrdomme mooie nummers gemaakt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses. Ik heb nog nooit iets van Armstrong gehoord dat ik niet gigantisch oubollig en gedateerd vond klinken. Simpelweg niet mijn muziek. Maar - voorspelbaar - What a Wonderful World is zó mooi, en dan vooral live-uitvoeringen, dat ik het wel tien keer achter elkaar kan horen.
Bepaal jij dat?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:06 schreef DO2 het volgende:
Nooit geweten dat die lui nog een video in die stijl hadden, trouwens. Wat dat betreft waren ze hun tijd ver vooruit:
Afijn, genoeg over A-ha weer.
Wat? Dat het genoeg is geweest? Ja, euh... Van mijn kant dan, he.quote:
maar goed, ik doe wel even mee, paar inkoppertjesquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:39 schreef Tchock het volgende:
Ik bedacht op de fiets nog een leuke. Doe allemaal eens je top 5 van bands/artiesten waar je maar één nummer van kent of - in jouw ogen - hoeft te kennen?
Ik was bij het concert van die video (video is van soundcheck), maar die man zet de hele atmosfeer naar zijn hand. Van muzikale magie tot totale ongemakkelijkheid. Hij speelt binnenkort in het Noorden maar ik ga die reis er met plezier voor maken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Meh. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat SKM live interessant is om eerlijk te zijn
Ken ik niet eensquote:
Volgens mij sluit indie niet uit dat het over die laatste vijf dingen gaat. Maar waar wil jij het over hebben dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:22 schreef ranja het volgende:
Zou het ooit nog weer een indietopic worden dit?
gaat de laatste dagen alleen maar over coldplay, kanye, 70s, stoner, metal, jazz, klassiek....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |