De serie Fargo is geweldig. En de film ook.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:04 schreef BoerBert het volgende:
Aangezien we hier ongeneerd True Detective hebben lopen pluggen als een malle, moet dat ook maar eens met Fargo gebeuren.
Ik heb de film niet gezien, maar het heeft in principe geen overlap. Schijnbaar wat verwijzingen en de setting is (ongeveer) hetzelfde. Maar het is gewoon een toffe serie. Dus.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:18 schreef ranja het volgende:
[..]
waarom? en is er een relatie met de film?
Dit inderdaad. Setting ongeveer hetzelfde, sommige karakters ongeveer hetzelfde maar daar houdt het wel mee op. En Billy Bob Thornton is geweldig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:20 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik heb de film niet gezien, maar het heeft in principe geen overlap. Schijnbaar wat verwijzingen en de setting is (ongeveer) hetzelfde. Maar het is gewoon een toffe serie. Dus.
Meh. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat SKM live interessant is om eerlijk te zijnquote:
Vind het een stuk toffer tot nu toe dan True Detective. Maar daar vond ik de laatste afleveringen het geheel ook flink onderuit halen dus dat kan hier ook nog gebeuren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:28 schreef bartrid het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Setting ongeveer hetzelfde, sommige karakters ongeveer hetzelfde maar daar houdt het wel mee op. En Billy Bob Thornton is geweldig.
Dat komt nog wel, sprak de ouwe lul,quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:42 schreef Kerftminister het volgende:
Klassiek heb ik het geduld niet voor.
I love the sound of Wagner in the morning, sounds like...victoryquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:37 schreef DO2 het volgende:
Dat kan, Nor. Ook niet als ze 'n dreigende en/of agressieve rol innemen? Zoals:
( Ik vind de strijkers hier het mooiste van het hele stuk, eigenlijk. )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |