quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:23 schreef Bosbeetle het volgende:
al kende ik die als eerste zo natuurlijk
Die had ik op veel bandjes staan later werd het illegaal omdat de familie orff de rechten niet wou vrijgeven
Muziek bij filmpjes zoeken is tof werkquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:01 schreef Kerftminister het volgende:
Moest voor vandaag voor zon presentatie op de studie zon filmpje in elkaar flansen over onze applicatie tegen eenzaamheid bij ouderen. Had ik er mooi 'How to Fight Loneliness' van Wilco ingepropt. Schooling these fools.
Beter dan mensen die Pumped up Kicks gebruiken bij filmpjes over zwangere mensen.
O ik had het al meteen in mijn hoofd, was ook maar 1 minuut het filmpje. Had er ook nog een Japans indie-nummertje ingezet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Muziek bij filmpjes zoeken is tof werkheb ik regelmatig gedaan voor filmpjes bij promoties.
Bij mij schieten serieus de nummers me ook vaak ineens te binnen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
O ik had het al meteen in mijn hoofd, was ook maar 1 minuut het filmpje. Had er ook nog een Japans indie-nummertje ingezet.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bij mij schieten serieus de nummers me ook vaak ineens te binnen.
Het meest bizarre was wel een collega die de hele tijd met haar vriendje "kyle" aan het bellen was er zat dus ook een scene in het filmpje dat ze kyle aan het bellen was.
laat ik nou net een studio versie van deze op mijn computer hebben staan
Het juiste muziekje kan ook een heel ander gevoel aan een filmpje nemenquote:
Een betere post had ik nu niet kunnen bedenken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:19 schreef kciR het volgende:
Jungle heeft weer een nieuwe single uit! 14/15 juli komt het debuutalbum uit. Kanshebber voor het album van het jaar. Alle singles tot nu toe zijn goed.
Muziek en geluid is enorm bepalend voor de beleving van een film.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het juiste muziekje kan ook een heel ander gevoel aan een filmpje nemen
Mijn welgemeende excuses. Ik heb nog nooit iets van Armstrong gehoord dat ik niet gigantisch oubollig en gedateerd vond klinken. Simpelweg niet mijn muziek. Maar - voorspelbaar - What a Wonderful World is zó mooi, en dan vooral live-uitvoeringen, dat ik het wel tien keer achter elkaar kan horen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Hold on, je hoeft maar één nummer van Louis Armstrong te kennen? Waanzin.
Mag allebei. Van The Gossip ken ik wel meer maar vind ik er maar eentje geweldig. Van Alien Ant Farm ken ik letterlijk maar één nummer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:49 schreef Kerftminister het volgende:
Kan er zo niet op iets komen hoor. Ff last.fm om hulp vragen.
Is het trouwens artiesten waar je maar 1 nummer van kent, of maar 1tje echt geweldig vindt en de rest echt nooit luistert? Dan kan ik wel iets.
Ja, vast wel, maar ik kan er zo snel niet 1 bedenken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar jij hebt vast ook zulke artiesten, toch?
New Slang iddquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:45 schreef Felagund het volgende:
New Slang vind ik toch veruit het beste wat de Shins hebben gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |