quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je mist er niks aan beter mojitos drinken
Ik wil het wel weer opnieuw gaan halen. maar vorige keer deed die lul er tabak in terwijl ik vroeg van nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ligt er aan wat voor wiet en waar/bij wie je het haalt
[..]
kankerbek
[..]
Ik al een aantal dagen
ik niet, is toch saai man vergeleken naar de kanker gaanquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:50 schreef wietparkiet het volgende:
rook liever een blow dan dat ik helemaal naar de tering ga van alcohol
gaan we elkaar dronken voerenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]lekker toch
wel op je bruiloft hebben he
gewoon beidequote:Op woensdag 21 mei 2014 23:50 schreef wietparkiet het volgende:
rook liever een blow dan dat ik helemaal naar de tering ga van alcohol
jammerquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
nope
heb jij nog hosselen lopen dan?
Gewoon lange vloei en tip halen bij de primeraquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil het wel weer opnieuw gaan halen. maar vorige keer deed die lul er tabak in terwijl ik vroeg van niet
2 keer gehadquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:52 schreef Ezell het volgende:
geen idee of dat lekker is eigenlijk
heb die nog nooit gehad
Hoge n term? maar wel jammer dat het zo laat is. Je vakantie wordt maximaal uitgesteld op deze wijzequote:Op woensdag 21 mei 2014 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb je gesport?
Ja, nog een dagje![]()
Vandaag Frans, tussen de 5 en de 7. Maar veel klachten dus waarschijnlijk hoge n term
Ik ook nooit echt gedaan. Slechts af en toe een hijsje hier en daar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:49 schreef Ezell het volgende:
damn, ben ik de enige hier die geen wiet doet/deed?
muv van sof
Opzich redelijk bereikbaar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon lange vloei en tip halen bij de primera
toppie halen bij shop/dealer en zelf draaien
voorgedraaiden zijn bijna altijd troep
behalve in culenborg (er vanuitgaande dat dat bereikbaar is voor jou)
Culemborg ja? Ga ik onthouden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon lange vloei en tip halen bij de primera
toppie halen bij shop/dealer en zelf draaien
voorgedraaiden zijn bijna altijd troep
behalve in culenborg (er vanuitgaande dat dat bereikbaar is voor jou)
ik had een keer een best lekkere, maar weet niet meer wat dat wasquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 keer gehad
ene keer vond ik het smerig, tweede keer erg lekker. maar volgens mij was de tweede keer met allemaal troep erbij
Kan als je goeie wiet hebt ook helemaal naar de kanker maar dan zonder de kutte effecten van alcoholquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik niet, is toch saai man vergeleken naar de kanker gaan
haal een bongquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich redelijk bereikbaar.
maar om nou helemaal naar Culemborg te gaan voor wiet.
Ik kan ook pijpje kopen
en verder ook geen andere drugs?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ook nooit echt gedaan. Slechts af en toe een hijsje hier en daar.
je gaat van wiet nooit het effect bereiken van een fles wodkaquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kan als je goeie wiet hebt ook helemaal naar de kanker maar dan zonder de kutte effecten van alcohol
heb nog nooit moeten kotsen van wiet
ik wilde eerst een andere zin maken, sorryquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:51 schreef Typisch het volgende:
jeetje, helemaal een post aan het maken gaat hij dicht
[..]
gewoon beide
[..]
jammer
*hossels
en ja eentje soort van, maar is niks denk ik
Daarom blow ik altijd tijdens het drinken van vodkaquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je gaat van wiet nooit het effect bereiken van een fles wodka
Waarom ging je rennen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoge n term? maar wel jammer dat het zo laat is. Je vakantie wordt maximaal uitgesteld op deze wijze![]()
En ik ging een stukje rennen ja. Zonder plan en kijken hoever ik zou komen. Ik ontplofte nog net niet
[..]
Ik ook nooit echt gedaan. Slechts af en toe een hijsje hier en daar.
heb je wel eens toch, dat het verder niks bijzonders isquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wilde eerst een andere zin maken, sorry
hoezo wordt dat niks?
Te groot man, ik rook toch niet binnenquote:
Paddo's/truffels wel gedaan. Xtc ooit een halfje maar ik ga sowieso niet naar dat soort feesten dat werkt wel om het links te laten liggen.quote:
Erik-Jan is it you?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Daarom blow ik altijd tijdens het drinken van vodka
beetje de scherpe randjes wegnemen
Thanks.quote:
4 jaar niet gesport. Wil weer met iets beginnen. Slaat nergens op om geen conditie te hebben op mijn leeftijd met zoveel vrije tijd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom ging je rennen?
Ja, hoge normering
Wat ben je toch gemeen. Daten?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:55 schreef Ezell het volgende:
ik wil sof en typisch aan elkaar hosselen
is leuk
want ze zijn bijna even lang
Wij moeten de vorige keer sowieso even wat beter overdoenquote:
quote:
denk niet dat dat gewaardeerd gaat worden typisch kennendequote:Op woensdag 21 mei 2014 23:55 schreef Ezell het volgende:
is leuk
noproblemoquote:
ja oke is zoquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je wel eens toch, dat het verder niks bijzonders is
maar dan kan het nog wel gezellig zijn verder
hmm okequote:Op woensdag 21 mei 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paddo's/truffels wel gedaan. Xtc ooit een halfje maar ik ga sowieso niet naar dat soort feesten dat werkt wel om het links te laten liggen.
En wel alcohol dus.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:55 schreef Ezell het volgende:
is leuk
hoe minder hij tegenstribbeld, hoe minder pijn het gaat doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk niet dat dat gewaardeerd gaat worden typisch kennende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik al twee jaar niet fatsoenlijk, eergisteren weer eens hardgelopen. Schaamde me diepquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4 jaar niet gesport. Wil weer met iets beginnen. Slaat nergens op om geen conditie te hebben op mijn leeftijd met zoveel vrije tijd.
[..]
Wat ben je toch gemeen. Daten?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoe minder hij tegenstribbeld, hoe minder pijn het gaat doen#strap-onsofjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga foebele danquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4 jaar niet gesport. Wil weer met iets beginnen. Slaat nergens op om geen conditie te hebben op mijn leeftijd met zoveel vrije tijd.
[..]
Wat ben je toch gemeen. Daten?
Dat is goed. Volgende keer neem ik wel mee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij moeten de vorige keer sowieso even wat beter overdoen
Ik kan wel jointjes roken maar geen sjekkie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet.Maar m'n broertje draait fijne joints.
Heppie wilde alweer zei die hint hintquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is goed. Volgende keer neem ik wel mee.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:55 schreef Ezell het volgende:
is leuk
zit er niet zo mee verder eigenlijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke is zo
wel jammer hoor
dacht dat je laatst een meisje had waar het wel goed mee ging?
Tweede keer na verloop van tijd naar een optreden gegaan wat in de buurt was. Dat was niet zo'n bijster groot succes.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
hmm okemaar waar deed je paddo's/truffels dan? gewoon thuis bij iemand of zo?
Lijkt me ook wel. Baco is sowieso wel nice.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan wel jointjes roken maar geen sjekkie.
Verder is een baco met een jointje wel lekker.
hoeftquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
''aan elkaar hosselen''
leer nederlands/straattaal joh
en dat hoef niet
[..]
zit er niet zo mee verder eigenlijk
Ja, dit weekend waarschijnlijk wat halen met z'n tweeën.quote:
Geen team. Geen zin om mij willekeurig ergens in te schrijven en tussen 40 jarige veteranen te komen.quote:
ga rugbyenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen team. Geen zin om mij willekeurig ergens in te schrijven en tussen 40 jarige veteranen te komen.
Hij wordt een stonerquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dit weekend waarschijnlijk wat halen met z'n tweeën.Ik ken een goede tent in Nijmegen.
Lekker reggae muziekje op of een toffe film heerlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel. Baco is sowieso wel nice.
Ik ben een slechte invloed. Hij ontmoette vorige week voor het eerst m'n fam, meteen met z'n allen een joint gedeeld.quote:
hosselen is sowieso niet normaalquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
''aan elkaar hosselen''
leer nederlands/straattaal joh
en dat hoef niet
Hoezo?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tweede keer na verloop van tijd naar een optreden gegaan wat in de buurt was. Dat was niet zo'n bijster groot succes.
Dat is juist baas_O_quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een slechte invloed. Hij ontmoette vorige week voor het eerst m'n fam, meteen met z'n allen een joint gedeeld.
Leeft niet echt in Nederland. Dan moet je heel Nederland door om genoeg tegenstanders te treffen.quote:
Daar is fok! niks bij.quote:You have been banned for the following reason:
Rude, demanding. Posted unintelligent post, then rudely demanded a reason why it was deleted. "I have rights, too" Not here, you don't.
Date the ban will be lifted: Never
omgquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een slechte invloed. Hij ontmoette vorige week voor het eerst m'n fam, meteen met z'n allen een joint gedeeld.
Wel chill inderdaad.quote:
ik krijg een klap als ik binnen een joint opsteekquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ouders weten allebei dat ik af en toe een jointje rook.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel chill inderdaad.Alleen bij m'n moeder. M'n vader weet niet eens dat ik blow. Die zou echt flippen.
o jammer is wel leuk om te doen namelijk en je word er sterk van en conditiequote:Op donderdag 22 mei 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leeft niet echt in Nederland. Dan moet je heel Nederland door om genoeg tegenstanders te treffen.
M'n moeder rookt zelfs mee. Alleen zei ze laatst dat ze er toch minder goed tegen kan dan vroeger. Dus ze wil het eigenlijk niet meer doen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik krijg een klap als ik binnen een joint opsteek
mijn broertje zit op rugbyquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leeft niet echt in Nederland. Dan moet je heel Nederland door om genoeg tegenstanders te treffen.
Ik weet hoe m'n vader reageerde op mijn broertje, dus ik hou het liever voor mezelf.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn ouders weten allebei dat ik af en toe een jointje rook.
Ik zou geen klap krijgen, maar ze zouden het echt niet chill vinden als ik binnen zou blowenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik krijg een klap als ik binnen een joint opsteek
Mijn ouders vinden blowen best, zolang ik maar geen coke oid ga gebruikenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:02 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n moeder rookt zelfs mee. Alleen zei ze laatst dat ze er toch minder goed tegen kan dan vroeger. Dus ze wil het eigenlijk niet meer doen.
Mijn ouders weten ook dat ik een keer XTC heb gedaan omdat ik soms naar hardsyle feesten ga met mijn broer.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet hoe m'n vader reageerde op mijn broertje, dus ik hou het liever voor mezelf.
M'n vader is heel erg ouderwets. Die vindt roken al niet kunnen, dus tsja ... En dat heb ik ook een jaar lang gedaan zonder dat hij het wist. Maar daar ben ik mee gestopt. Dagelijks roken is niet chill.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn ouders vinden blowen best, zolang ik maar geen coke oid ga gebruiken
Wil nog wel eens XTC proberen. Weet mijn moeder ook.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn ouders weten ook dat ik een keer XTC heb gedaan omdat ik soms naar hardsyle feesten ga met mijn broer.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Wil nog wel eens XTC proberen. Weet mijn moeder ook.
Hoewel het effect bij mij niet heel hallucinerend/trippend werkt (De keren dat ik het deed dan) Werd ik er wel erg gesloten en emotioneler van. Als dan allemaal bekende je uit het niets aantikken en met je willen praten... Ik werd er enkel chagrijnig van.quote:
Ik voel me aangeschoten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:05 schreef JanCees het volgende:
Ik voel me op het moment tussen dronken en het hebben van een kater in.
Erg apart.
Misschien tijd om te gaan pitten?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:05 schreef JanCees het volgende:
Ik voel me op het moment tussen dronken en het hebben van een kater in.
Erg apart.
serieus?quote:
Van mijn vader mag ik ook wel een jointje roken waar hij bij is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:05 schreef wietparkiet het volgende:
ik zat van de zomervakantie 's avond buiten te blowen met mijn stievader en broertje waar mijn moeder bijzat
Wat?!quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou geen klap krijgen, maar ze zouden het echt niet chill vinden als ik binnen zou blowen
Sowieso in hun aanwezigheid.
M`n moeder daarentegen was verontwaardigd dat ik haar wiet op had gemaakt![]()
huh hoe kan je daar niets van merken?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:06 schreef wietparkiet het volgende:
xtc heb ik wel eens door mijn vodka gekregen maar daar merkte ik niks van toen
Was vroeger wel de perfecte sport voor mij geweest. Ik was toen wel wat zwaarder en sterker en extreem lomp in het voetbalquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o jammer is wel leuk om te doen namelijk en je word er sterk van en conditie
Hmmm, lijkt mij maf.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel het effect bij mij niet heel hallucinerend/trippend werkt (De keren dat ik het deed dan) Werd ik er wel erg gesloten en emotioneler van. Als dan allemaal bekende je uit het niets aantikken en met je willen praten... Ik werd er enkel chagrijnig van.
was een halfje ofzoquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
huh hoe kan je daar niets van merken?
We waren in Amsterdam voor dodenherdenking, ik, m`n ma en broertje+vriend.quote:
kusquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:07 schreef supersof het volgende:
deze gesprekken boeien mij niet
dus ik ga slapen
kus
Welterusten Sof. Geniet van je laatste schooldag van dit schooljaarquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:07 schreef supersof het volgende:
dus ik ga slapen
kus
Ergens ook wel de bedoeling natuurlijk.quote:
kus terugquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:07 schreef supersof het volgende:
dus ik ga slapen
kus
trustenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:07 schreef supersof het volgende:
dus ik ga slapen
kus
damnquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We waren in Amsterdam voor dodenherdenking, ik, m`n ma en broertje+vriend.
Toen kwamen we langs een coffeeshop en ik wist dat m`n moeder altijd nog wel keer wilde blowen.
Dus ik zei tegen haar: zullen we ff wiet halen? Zei zo ja ja is goed![]()
Maar die had ik dus meegenomen naar meet en opgerookt, vondze niet leuk
Nee joh.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
wil je me weghebben?
maar denk het wel ja
Trusten.quote:
zou wel kunnen heb vanavond getraind ookquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee joh.
Maar klinkt als vermoeidheid of zo.
het is janceesquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
doei elan en jankees het was gezellig tot de volgende keer
ja tuurlijk, ze weet ook van fok en alles.quote:
Trustenquote:
volgens mij heb jij echt een chille muttiequote:Op donderdag 22 mei 2014 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja tuurlijk, ze weet ook van fok en alles.
had haar ook verteld overonze avonturen om 5 uur sochtends inde Subway in Den Haag.
Vind ze alleen maar grappig
Uhu, niks te klagen. Ze ging op vakantie om kwart voor 8 sochtends toen ik de trein naar Woerden terug namquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
volgens mij heb jij echt een chille muttie
Herkenbaar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
zou wel kunnen heb vanavond getraind ook
Ja, mijne ook. Broertje weet zelfs mn username. Dat vind ik wel echt kut.quote:
maak nieuwe danquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, mijne ook. Broertje weet zelfs mn username. Dat vind ik wel echt kut.
wat vindt ze van Ronald?quote:
Nee man. Dan kent niemand me meer.quote:
Eigenlijk gewoon iedereen vermoorden die teveel weet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
als familie of vrienden mijn fokaccount zouden weten
gelijk seppuku
Hara kiri homiequote:Op donderdag 22 mei 2014 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
gelijk seppuku
oh kan wel jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha, zelfs toch een keer met je moeder gegeten toen?
Ik gebruik de username Littlerabbit al 10 jaar. De kans is best aanwezig dat iemand mij kent. FOK! staat immers op Google bij werkelijk elk onderwerp bovenaan de search resultaten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
gelijk seppuku
Daar heb ik over nagedacht bij mijn username.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gebruik de username Littlerabbit al 10 jaar. De kans is best aanwezig dat iemand mij kent. FOK! staat immers op Google bij werkelijk elk onderwerp bovenaan de search resultaten.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:14 schreef wietparkiet het volgende:
en ze heeft met mono koffie gedronken![]()
Bellen is wel handig. Maar geef ze dan een Nokia 3310.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:13 schreef badschaap het volgende:
Waarom krijgen van die kut vluchtelingen een nieuwe smartphone van de Nederlandse overheid?
Ik wist niet dat bellen een eerste levensbehoefte was?
Dat is wel slim jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heb ik over nagedacht bij mijn username.
Ik gebruik zowat overal een andere username.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ookquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd strapped door het leven, dat was het motto van een jongen die veel te kort van het leven mocht genieten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
mocht ik opeens dood zijn en nabestaanden lezen mijn FOK! pohi dan krijgen ze wel een diepgaande kijk in mijn gedachtegang
Heeft toch weinig nut meer nu er dankzij Typisch een foto van mij in mijn FoBo staat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik krijg al maandelijks een bedrag op mijn rekening gestort van de overheid dus hoef geen vluchteling te wordenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:16 schreef badschaap het volgende:
dus jongens als je geen cent te makken hebt, wordt vluchteling!
hahaquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft toch weinig nut meer nu er dankzij Typisch een foto van mij in mijn FoBo staat.
Strapped staanquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd strapped door het leven, dat was het motto van een jongen die veel te kort van het leven mocht genieten.
Zo begint je crematie denk ik
even kijkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft toch weinig nut meer nu er dankzij Typisch een foto van mij in mijn FoBo staat.
Maar als vluchteling krijg je gratis phone, gratis ov, gratis beltegoed, gratis eten, gratis onderdakquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik krijg al maandelijks een bedrag op mijn rekening gestort van de overheid dus hoef geen vluchteling te worden
quote:
dat zou mijn levensdoel zijn als ik er een mocht kiezen op politiek vlakquote:
Ik kan mensen die er op tegen zijn om mensen zichzelf te laten beschermen ook niet serieus nemenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:19 schreef Fok-it het volgende:
Nee als het over wapenwetgeving gaat kan ik je niet serieus nemen Inso
the purge zou jouw levensdoel zijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat zou mijn levensdoel zijn als ik er een mocht kiezen op politiek vlak
waarom in godsnaamquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat zou mijn levensdoel zijn als ik er een mocht kiezen op politiek vlak
Bowling for Columbine dit datquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan mensen die er op tegen zijn om mensen zichzelf te laten beschermen ook niet serieus nemen
Omdat ik het debiel vind dat je jezelf niet mag verdedigen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom in godsnaam
dan vind ik legalisatie van drugs een veel betere optie
Je mag gewoon een mes bij je dragen, tenzij er een bloedgleuf in zit dan zijn ze illegaalquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan mensen die er op tegen zijn om mensen zichzelf te laten beschermen ook niet serieus nemen
Denken dat ik dat niet doe.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je mag gewoon een mes bij je dragen, tenzij er een bloedgleuf in zit dan zijn ze illegaal
je mag jezelf wel verdedigenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik het debiel vind dat je jezelf niet mag verdedigen.
Leuk en succesquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha nee met een mattie die 5 maanden in Spanje is.
Sorry. Mijn hand schoot uit over het toetsenbord.quote:
Ja het gaat niet alleen om Colombine accident. Gewoon de hele docu.quote:
ga jij jezelf daar maar mee verdedigen tegen mensen met glock ofzoquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:21 schreef wietparkiet het volgende:
Ken genoeg mensen die een wapenstok dragen
Ik zou niet weten hoe je jezelf anders moet verdedigen tegen gewapende thugsquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
klopt, maar dat staat niet gelijk aan jezelf niet mogen verdedigen
Elk mens kan moorden,quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet het ook durven en kunnen gebruiken.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Elk mens kan moorden,
is echt een taboe van de huidige maatschappij
Kogels zijn gemaakt uit natuurlijke elementen. Als je het echt niet verdient geloof ik nooit dat karma het toelaat dat je geraakt wordt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga jij jezelf daar maar mee verdedigen tegen mensen met glock ofzo
dan kan je op de popo wachten terwijl je vriendin/vrouw/dochter word verkracht door een indringer met je wapenstok
Wat een onzin.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Elk mens kan moorden,
alsof dat hier nodig is, de kans dat zoiets gebeurt is heel erg kleinquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga jij jezelf daar maar mee verdedigen tegen mensen met glock ofzo
dan kan je op de popo wachten terwijl je vriendin/vrouw/dochter word verkracht door een indringer met je wapenstok
wacht watquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:21 schreef wietparkiet het volgende:
Ken genoeg mensen die een wapenstok dragen
Ik zou mezelf laten vermoorden denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Elk mens kan moorden,
Maar wel aanwezig. In deze maatschappij kunnen alleen mensen met verkeerde gedachten aan wapens komen en mensen die zichzelf op een legale maneir daar tegen willen beschermen staan machteloos. Ja totaal eerlijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:23 schreef Typisch het volgende:
alsof dat hier nodig is, de kans dat zoiets gebeurt is heel erg klein
waarom denk je dat?quote:
Vrijheid > veiligheidquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:24 schreef Fok-it het volgende:
En al die ongelukken met kinderen in Amerika door domme uitprobeersels met wapens waar ze een Darwin-award voor mogen ontvangen.
Je gaat me niet vertellen dat dat geen verband heeft met de vrije wapenwet
Ben bereid mijn leven te geven voor mijn familiequote:Op donderdag 22 mei 2014 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zou mezelf laten vermoorden denk ik![]()
Behalve als iemand mensen die ik lief heb iets aan wil doen maar goed heb geen wapen en meeste buitenlanders wel dus alsnog dood.
Ja. tenminste van eentje weet ik dat 100% zekerquote:
iedereen gaat dood door een atoombomquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wow.
Nu ga ik GoT kijken en slapen
Je kan toch niet dat gegeven wegbagatelliserenquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan toch niet dat gegeven wegbagatelliseren
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
In Zwitserland krijgt ook iedere man een wapen toegestuurd heb je ook geen hoge cijfers qua doden door vuurwapens
oh daarben ik nog nietquote:
eerlijk is eerlijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wow.
Nu ga ik GoT kijken en slapen
omdat 800 jaar geleden je buurman vermoorden omdat hij je weet ik veel wat gejat had gewoon kon.quote:
Tuurlijk ik ook maar goed dan moet je dus een wapen op zak hebben anders win je het nooit van je agressor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ben bereid mijn leven te geven voor mijn familie
[..]
Ja. tenminste van eentje weet ik dat 100% zeker
800 jaar geleden waren er ook mensen die mentaal niet in staat waren iemand te vermoorden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat 800 jaar geleden je buurman vermoorden omdat hij je weet ik veel wat gejat had gewoon kon.
In een vlaag van emotie kan iedereen moorden hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
800 jaar geleden waren er ook mensen die mentaal niet in staat waren iemand te vermoorden.
In tegenstelling tot anderenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik al. Overigens ben ik immuun voor spoilers in GoT gek genoeg.
http://en.wikipedia.org/w(...)m-related_death_ratequote:
ligt eraan hoe goed je inschattingsvermogen is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk ik ook maar goed dan moet je dus een wapen op zak hebben anders win je het nooit van je agressor.
Het was ook geen stelling maar een mening, veiligheid zou m.i. nooit mogen nooit opgeofferd worden voor een beetje veiligheid.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)m-related_death_rate
Het staat hier uitgelegd : Nederland 0.5 per 100.000 Amerika 10.5 per 100.000.
M.a.w. jouw stelling over vrijheid -> veiligheid deugt niet.
wacht maarquote:
is ook vet leuk als ze zometeen tyrion op een eenhoorn over de regenboog laten rijdenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik al. Overigens ben ik immuun voor spoilers in GoT gek genoeg.
Nee dat geloof ik gewoon niet. Ook als je overspoeld bent door emoties kunnen sommige nog helder nadenken en de trekker niet over te halen. Gewoon omdat hun moraal dat niet toelaat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In een vlaag van emotie kan iedereen moorden hoor.
daar heeft 10% van de bevolking al een wapenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:28 schreef Ro-ald het volgende:
Haha als hier iedereen een wapen zou hebben
Vooral in Almere haha gekkenhuis.
Hoort hij niet aan het einde te staan bij de pot met goud?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
wacht maar
[..]
is ook vet leuk als ze zometeen tyrion op een eenhoorn over de regenboog laten rijden
Daar geloof ik dus echt niet in.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik gewoon niet. Ook als je overspoeld bent door emoties kunnen sommige nog helder nadenken en de trekker niet over te halen. Gewoon omdat hun moraal dat niet toelaat.
Schieten ben ik niet zo bang voor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ligt eraan hoe goed je inschattingsvermogen is.
niet iedereen schiet meteen en sommige zullen helemaal niet schieten
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoort hij niet aan het einde te staan bij de pot met goud?
Ja inderdaadquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar heeft 10% van de bevolking al een wapen
100%quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:29 schreef Fera het volgende:
Uit overlevingsinstinct kan iedereen moorden geloof ik.
Sorry maar het is echt zoquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik gewoon niet. Ook als je overspoeld bent door emoties kunnen sommige nog helder nadenken en de trekker niet over te halen. Gewoon omdat hun moraal dat niet toelaat.
nee, wat denk jij nou weer in stereotypesquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoort hij niet aan het einde te staan bij de pot met goud?
Dat kan maar jouw mening word dan niet onderbouwd door de cijfers. Je kunt je dus afvragen in hoeverre je mening bijgesteld dient te wordenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was ook geen stelling maar een mening, veiligheid zou m.i. nooit mogen nooit opgeofferd worden voor een beetje veiligheid.
Bij mij in de klas zat zo'n gozer die daar opgegroeid is, zo'n italiaans ('mafia' zoontjequote:Op donderdag 22 mei 2014 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Schieten ben ik niet zo bang voor.
Wel durf ik te wedden dat op het Zuidplein van alle allochtone jongeren die daar lopen de helft of meer een kraspen bij zich heeft.
Angst is een emotie.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
Overlevingsinstinct is dan ook nog anders dan een vlaag van emotie.
Mijn mening heeft niets met cijfers te maken. Een paar extra doden per jaar vind ik een goede opoffering voor de vrijheid van zelfverdediging door vrije wapens.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan maar jouw mening word dan niet onderbouwd door de cijfers. Je kunt je dus afvragen in hoeverre je mening bijgesteld dient te worden
Gebeurt in china nog wel eensquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:30 schreef Ro-ald het volgende:
Ik zag vannacht een programma op TLC dat zelfs moeders haar kinderen konden vermoorden
Niet echt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
Overlevingsinstinct is dan ook nog anders dan een vlaag van emotie.
wat zijn anti's?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij mij in de klas zat zo'n gozer die daar opgegroeid is, zo'n italiaans ('mafia' zoontje) als ik daar kwam wist ik niet wat ik zag. Hij had serieus 5 van die anti's om hem heen lopen als protectie.
Liep ik daar als 16 jarig gastje.
Niet mijn wereld.
dat gebeurt overal op de wereld nog wel eensquote:
Doeiquote:
ja maar voor mijn gevoel hoor je vaker dat het in china gebeurt en ik kan wel raden waaromquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
wat zijn anti's?
[..]
dat gebeurt overal op de wereld nog wel eens
Wtf lekker volk danquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij mij in de klas zat zo'n gozer die daar opgegroeid is, zo'n italiaans ('mafia' zoontje) als ik daar kwam wist ik niet wat ik zag. Hij had serieus 5 van die anti's om hem heen lopen als protectie.
Liep ik daar als 16 jarig gastje.
Niet mijn wereld.
knopje omzetten en gaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb in sommige gevallen ook weinig moreel bezwaar tegen de trekker overhalen eigenlijk.
Ik bekeek het anders.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ook als je het anders noemt: ieder mens kan dus moorden.
leuk gevoel heb jijquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar voor mijn gevoel hoor je vaker dat het in china gebeurt en ik kan wel raden waarom
Ik denk ook een hoog percentage. Als mijn vrouw/vriendin/kind iets werd aangedaan ga ik echt niet zogenaamd moreel handelen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
Met een vlaag van emotie dacht ik eerder aan woede
Meer wapens maken een samenleving onveiliger kerel. Ik snap die behoefte aan vrijheid dan niet zo goed van jou.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn mening heeft niets met cijfers te maken. Een paar extra doden per jaar vind ik een goede opoffering voor de vrijheid van zelfverdediging door vrije wapens.
Wel een heel aardige gozer verderquote:
Hm ja misschien is het ook wel idealistisch gedacht.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk ook een hoog percentage. Als mijn vrouw/vriendin/kind iets werd aangedaan ga ik echt niet zogenaamd moreel handelen.
ja uitrekenen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:34 schreef LETMEIN het volgende:
Iemand idee hoe je kan berekenen wat je netto uurloon is?
http://bit.ly/1nrnIiRquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:34 schreef LETMEIN het volgende:
Iemand idee hoe je kan berekenen wat je netto uurloon is?
??quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
China, Taiwan, Zuid-Korea, Pakistan bla bla bla
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
wacht maar
[..]
is ook vet leuk als ze zometeen tyrion op een eenhoorn over de regenboog laten rijden
Wow. En ik maar denken dat het niet stoerder dan draken kon ROAR ROAR IM A DUNGEON DRAGONquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
wacht maar
[..]
Ja of doodgeschotenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel een heel aardige gozer verder
Werkte bij de Bram op Zuidplein, had de HAVO niet afgemaakt. Zijn bovenbuurman was laatst geliquideerd gewoon in zijn huis.Nu al een hele tijd niet meer gesproken, denk haast dat hij vast zit.
ging googlenquote:
DUNGEONS AND DRAGONSquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wow. En ik maar denken dat het niet stoerder dan draken kon ROAR ROAR IM A DUNGEON DRAGON
Individuele vrijheid is het allerhoogste goed van een mens die helaas met het moment word ingeperktquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:34 schreef Elan het volgende:
Meer wapens maken een samenleving onveiliger kerel. Ik snap die behoefte aan vrijheid dan niet zo goed van jou.
Ik heb nooit ruzie, dus ik zit altijd wel safe.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja of doodgeschoten![]()
Bij het Johannes Calvijn (christelijke school) hadden ze jaren geleden al detectiepoortjes omdat die kinderen met allerlei messen naar school kwamen .
Als je ruzie krijgt met een Hindoestaan, Antilliaan of Marokkaan ga er dan altijd van uit dat ze iets bij zich hebben zit je safe
ja lr echte kknerdquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
DUNGEONS AND DRAGONS
is wel een spel voor jou
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
ging googlen
http://blogs.independent.(...)-words-in-the-world/
[..]
DUNGEONS AND DRAGONS
is wel een spel voor jou
is toch leuk?!quote:
Gewoon rechts gaan rijden in Engeland danquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Individuele vrijheid is het allerhoogste goed van een mens die helaas met het moment word ingeperkt
zijn geen precieze cijfers over neonaticide te vinden ookquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
ging googlen
http://blogs.independent.(...)-words-in-the-world/
[..]
DUNGEONS AND DRAGONS
is wel een spel voor jou
Ik heb zelden ruzie, ik stook liever mensen tegen elkaar opquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Vaak ruzie hebbenJa heel soms als ik mijn bijdehante smoel weer niet kan houden
wat dat betreft is zo'n studentenverenigingsfeestje wel wat voor jouquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Vaak ruzie hebbenJa heel soms als ik mijn bijdehante smoel weer niet kan houden
india is ook erg hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn geen precieze cijfers over neonaticide te vinden ook
Wellicht. Dat soort types mogen mij sowieso niet zo goed.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat dat betreft is zo'n studentenverenigingsfeestje wel wat voor jou
daar kun je echt in het oneindige bijdehand doen tegen van die balletjes
mobiel zeker?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat was oprecht een misklik
[..]
Wellicht. Dat soort types mogen mij sowieso niet zo goed.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:41 schreef Elan het volgende:
Ging altijd vechten bij Hollywood mooie tijden waren dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |