Ik gebruik zowat overal een andere username.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heb ik over nagedacht bij mijn username.
ik ookquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Altijd strapped door het leven, dat was het motto van een jongen die veel te kort van het leven mocht genieten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
mocht ik opeens dood zijn en nabestaanden lezen mijn FOK! pohi dan krijgen ze wel een diepgaande kijk in mijn gedachtegang
Heeft toch weinig nut meer nu er dankzij Typisch een foto van mij in mijn FoBo staat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik krijg al maandelijks een bedrag op mijn rekening gestort van de overheid dus hoef geen vluchteling te wordenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:16 schreef badschaap het volgende:
dus jongens als je geen cent te makken hebt, wordt vluchteling!
hahaquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft toch weinig nut meer nu er dankzij Typisch een foto van mij in mijn FoBo staat.
Strapped staanquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd strapped door het leven, dat was het motto van een jongen die veel te kort van het leven mocht genieten.
Zo begint je crematie denk ik
even kijkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft toch weinig nut meer nu er dankzij Typisch een foto van mij in mijn FoBo staat.
Maar als vluchteling krijg je gratis phone, gratis ov, gratis beltegoed, gratis eten, gratis onderdakquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik krijg al maandelijks een bedrag op mijn rekening gestort van de overheid dus hoef geen vluchteling te worden
quote:
dat zou mijn levensdoel zijn als ik er een mocht kiezen op politiek vlakquote:
Ik kan mensen die er op tegen zijn om mensen zichzelf te laten beschermen ook niet serieus nemenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:19 schreef Fok-it het volgende:
Nee als het over wapenwetgeving gaat kan ik je niet serieus nemen Inso
the purge zou jouw levensdoel zijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat zou mijn levensdoel zijn als ik er een mocht kiezen op politiek vlak
waarom in godsnaamquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat zou mijn levensdoel zijn als ik er een mocht kiezen op politiek vlak
Bowling for Columbine dit datquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan mensen die er op tegen zijn om mensen zichzelf te laten beschermen ook niet serieus nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |