Omdat ik het debiel vind dat je jezelf niet mag verdedigen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom in godsnaam
dan vind ik legalisatie van drugs een veel betere optie
Je mag gewoon een mes bij je dragen, tenzij er een bloedgleuf in zit dan zijn ze illegaalquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan mensen die er op tegen zijn om mensen zichzelf te laten beschermen ook niet serieus nemen
Denken dat ik dat niet doe.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je mag gewoon een mes bij je dragen, tenzij er een bloedgleuf in zit dan zijn ze illegaal
je mag jezelf wel verdedigenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik het debiel vind dat je jezelf niet mag verdedigen.
Leuk en succesquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha nee met een mattie die 5 maanden in Spanje is.
Sorry. Mijn hand schoot uit over het toetsenbord.quote:
Ja het gaat niet alleen om Colombine accident. Gewoon de hele docu.quote:
ga jij jezelf daar maar mee verdedigen tegen mensen met glock ofzoquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:21 schreef wietparkiet het volgende:
Ken genoeg mensen die een wapenstok dragen
Ik zou niet weten hoe je jezelf anders moet verdedigen tegen gewapende thugsquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
klopt, maar dat staat niet gelijk aan jezelf niet mogen verdedigen
Elk mens kan moorden,quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet het ook durven en kunnen gebruiken.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Elk mens kan moorden,
is echt een taboe van de huidige maatschappij
Kogels zijn gemaakt uit natuurlijke elementen. Als je het echt niet verdient geloof ik nooit dat karma het toelaat dat je geraakt wordt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga jij jezelf daar maar mee verdedigen tegen mensen met glock ofzo
dan kan je op de popo wachten terwijl je vriendin/vrouw/dochter word verkracht door een indringer met je wapenstok
Wat een onzin.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Elk mens kan moorden,
is echt een taboe van de huidige maatschappij
alsof dat hier nodig is, de kans dat zoiets gebeurt is heel erg kleinquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga jij jezelf daar maar mee verdedigen tegen mensen met glock ofzo
dan kan je op de popo wachten terwijl je vriendin/vrouw/dochter word verkracht door een indringer met je wapenstok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |