Ja, dit weekend waarschijnlijk wat halen met z'n tweeën.quote:
Geen team. Geen zin om mij willekeurig ergens in te schrijven en tussen 40 jarige veteranen te komen.quote:
ga rugbyenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen team. Geen zin om mij willekeurig ergens in te schrijven en tussen 40 jarige veteranen te komen.
Hij wordt een stonerquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dit weekend waarschijnlijk wat halen met z'n tweeën.Ik ken een goede tent in Nijmegen.
Lekker reggae muziekje op of een toffe film heerlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel. Baco is sowieso wel nice.
Ik ben een slechte invloed. Hij ontmoette vorige week voor het eerst m'n fam, meteen met z'n allen een joint gedeeld.quote:
hosselen is sowieso niet normaalquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
''aan elkaar hosselen''
leer nederlands/straattaal joh
en dat hoef niet
Hoezo?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tweede keer na verloop van tijd naar een optreden gegaan wat in de buurt was. Dat was niet zo'n bijster groot succes.
Dat is juist baas_O_quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een slechte invloed. Hij ontmoette vorige week voor het eerst m'n fam, meteen met z'n allen een joint gedeeld.
Leeft niet echt in Nederland. Dan moet je heel Nederland door om genoeg tegenstanders te treffen.quote:
Daar is fok! niks bij.quote:You have been banned for the following reason:
Rude, demanding. Posted unintelligent post, then rudely demanded a reason why it was deleted. "I have rights, too" Not here, you don't.
Date the ban will be lifted: Never
omgquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een slechte invloed. Hij ontmoette vorige week voor het eerst m'n fam, meteen met z'n allen een joint gedeeld.
Wel chill inderdaad.quote:
ik krijg een klap als ik binnen een joint opsteekquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ouders weten allebei dat ik af en toe een jointje rook.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel chill inderdaad.Alleen bij m'n moeder. M'n vader weet niet eens dat ik blow. Die zou echt flippen.
o jammer is wel leuk om te doen namelijk en je word er sterk van en conditiequote:Op donderdag 22 mei 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leeft niet echt in Nederland. Dan moet je heel Nederland door om genoeg tegenstanders te treffen.
M'n moeder rookt zelfs mee. Alleen zei ze laatst dat ze er toch minder goed tegen kan dan vroeger. Dus ze wil het eigenlijk niet meer doen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik krijg een klap als ik binnen een joint opsteek
mijn broertje zit op rugbyquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leeft niet echt in Nederland. Dan moet je heel Nederland door om genoeg tegenstanders te treffen.
Ik weet hoe m'n vader reageerde op mijn broertje, dus ik hou het liever voor mezelf.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn ouders weten allebei dat ik af en toe een jointje rook.
Ik zou geen klap krijgen, maar ze zouden het echt niet chill vinden als ik binnen zou blowenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik krijg een klap als ik binnen een joint opsteek
Mijn ouders vinden blowen best, zolang ik maar geen coke oid ga gebruikenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:02 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n moeder rookt zelfs mee. Alleen zei ze laatst dat ze er toch minder goed tegen kan dan vroeger. Dus ze wil het eigenlijk niet meer doen.
Mijn ouders weten ook dat ik een keer XTC heb gedaan omdat ik soms naar hardsyle feesten ga met mijn broer.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet hoe m'n vader reageerde op mijn broertje, dus ik hou het liever voor mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |