Te groot man, ik rook toch niet binnenquote:
Paddo's/truffels wel gedaan. Xtc ooit een halfje maar ik ga sowieso niet naar dat soort feesten dat werkt wel om het links te laten liggen.quote:
Erik-Jan is it you?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Daarom blow ik altijd tijdens het drinken van vodka
beetje de scherpe randjes wegnemen
Thanks.quote:
4 jaar niet gesport. Wil weer met iets beginnen. Slaat nergens op om geen conditie te hebben op mijn leeftijd met zoveel vrije tijd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom ging je rennen?
Ja, hoge normering
Wat ben je toch gemeen. Daten?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:55 schreef Ezell het volgende:
ik wil sof en typisch aan elkaar hosselen
is leuk
want ze zijn bijna even lang
Wij moeten de vorige keer sowieso even wat beter overdoenquote:
quote:
denk niet dat dat gewaardeerd gaat worden typisch kennendequote:Op woensdag 21 mei 2014 23:55 schreef Ezell het volgende:
is leuk
noproblemoquote:
ja oke is zoquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je wel eens toch, dat het verder niks bijzonders is
maar dan kan het nog wel gezellig zijn verder
hmm okequote:Op woensdag 21 mei 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paddo's/truffels wel gedaan. Xtc ooit een halfje maar ik ga sowieso niet naar dat soort feesten dat werkt wel om het links te laten liggen.
En wel alcohol dus.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:55 schreef Ezell het volgende:
is leuk
hoe minder hij tegenstribbeld, hoe minder pijn het gaat doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk niet dat dat gewaardeerd gaat worden typisch kennende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik al twee jaar niet fatsoenlijk, eergisteren weer eens hardgelopen. Schaamde me diepquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4 jaar niet gesport. Wil weer met iets beginnen. Slaat nergens op om geen conditie te hebben op mijn leeftijd met zoveel vrije tijd.
[..]
Wat ben je toch gemeen. Daten?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoe minder hij tegenstribbeld, hoe minder pijn het gaat doen#strap-onsofjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga foebele danquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
4 jaar niet gesport. Wil weer met iets beginnen. Slaat nergens op om geen conditie te hebben op mijn leeftijd met zoveel vrije tijd.
[..]
Wat ben je toch gemeen. Daten?
Dat is goed. Volgende keer neem ik wel mee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij moeten de vorige keer sowieso even wat beter overdoen
Ik kan wel jointjes roken maar geen sjekkie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet.Maar m'n broertje draait fijne joints.
Heppie wilde alweer zei die hint hintquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is goed. Volgende keer neem ik wel mee.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:55 schreef Ezell het volgende:
is leuk
zit er niet zo mee verder eigenlijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke is zo
wel jammer hoor
dacht dat je laatst een meisje had waar het wel goed mee ging?
Tweede keer na verloop van tijd naar een optreden gegaan wat in de buurt was. Dat was niet zo'n bijster groot succes.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
hmm okemaar waar deed je paddo's/truffels dan? gewoon thuis bij iemand of zo?
Lijkt me ook wel. Baco is sowieso wel nice.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan wel jointjes roken maar geen sjekkie.
Verder is een baco met een jointje wel lekker.
hoeftquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
''aan elkaar hosselen''
leer nederlands/straattaal joh
en dat hoef niet
[..]
zit er niet zo mee verder eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |