M'n vader is heel erg ouderwets. Die vindt roken al niet kunnen, dus tsja ... En dat heb ik ook een jaar lang gedaan zonder dat hij het wist. Maar daar ben ik mee gestopt. Dagelijks roken is niet chill.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn ouders vinden blowen best, zolang ik maar geen coke oid ga gebruiken
Wil nog wel eens XTC proberen. Weet mijn moeder ook.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn ouders weten ook dat ik een keer XTC heb gedaan omdat ik soms naar hardsyle feesten ga met mijn broer.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Wil nog wel eens XTC proberen. Weet mijn moeder ook.
Hoewel het effect bij mij niet heel hallucinerend/trippend werkt (De keren dat ik het deed dan) Werd ik er wel erg gesloten en emotioneler van. Als dan allemaal bekende je uit het niets aantikken en met je willen praten... Ik werd er enkel chagrijnig van.quote:
Ik voel me aangeschoten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:05 schreef JanCees het volgende:
Ik voel me op het moment tussen dronken en het hebben van een kater in.
Erg apart.
Misschien tijd om te gaan pitten?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:05 schreef JanCees het volgende:
Ik voel me op het moment tussen dronken en het hebben van een kater in.
Erg apart.
serieus?quote:
Van mijn vader mag ik ook wel een jointje roken waar hij bij is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:05 schreef wietparkiet het volgende:
ik zat van de zomervakantie 's avond buiten te blowen met mijn stievader en broertje waar mijn moeder bijzat
Wat?!quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou geen klap krijgen, maar ze zouden het echt niet chill vinden als ik binnen zou blowen
Sowieso in hun aanwezigheid.
M`n moeder daarentegen was verontwaardigd dat ik haar wiet op had gemaakt![]()
huh hoe kan je daar niets van merken?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:06 schreef wietparkiet het volgende:
xtc heb ik wel eens door mijn vodka gekregen maar daar merkte ik niks van toen
Was vroeger wel de perfecte sport voor mij geweest. Ik was toen wel wat zwaarder en sterker en extreem lomp in het voetbalquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o jammer is wel leuk om te doen namelijk en je word er sterk van en conditie
Hmmm, lijkt mij maf.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel het effect bij mij niet heel hallucinerend/trippend werkt (De keren dat ik het deed dan) Werd ik er wel erg gesloten en emotioneler van. Als dan allemaal bekende je uit het niets aantikken en met je willen praten... Ik werd er enkel chagrijnig van.
was een halfje ofzoquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
huh hoe kan je daar niets van merken?
We waren in Amsterdam voor dodenherdenking, ik, m`n ma en broertje+vriend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |