Heb je gedmt?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:30 schreef BlueJeans het volgende:
Hij praat alleen niet niet meer tegen me...![]()
quote:
niet binnen gekregenquote:
Ach kan gebeuren, ik had jouw laatste DM ook pas later gelezen nadat ik m'n DM box checkte (over die Examen-topiques, dat het altijd druk is danquote:
Ga je nog uit zo?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:33 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ach kan gebeuren, ik had jouw laatste DM ook pas later gelezen nadat ik m'n DM box checkte (over die Examen-forum, dat het altijd druk is dan)
Uit!? Als in party-hardy?quote:
Donderdag blijft ook beetje uitgaansavond als je nog scholier bent toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:34 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Uit!? Als in party-hardy?![]()
Nee, ben (nog) geen student hè?
Oh dacht dat donderdag altijd studentenavond was (dan is het bier voor 50 centquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Donderdag blijft ook beetje uitgaansavond als je nog scholier bent toch?
Leren drinkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:35 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Oh dacht dat donderdag altijd studentenavond was (dan is het bier voor 50 cent....alleen ik drink geen bier
)
Ik ben en blijf een dame ja?quote:
Wat drink jij dan graag?quote:
godver fok-itquote:
Doe eens wat positiever.quote:
Altijd mixdrankjesquote:
een ekte dus!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:40 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Altijd mixdrankjes![]()
![]()
Ik drink graag Cola met Amaretto, Malibu, Bacardi. Van alles wel eigenlijk van Wodka tot Safari.
En af en toe als ik genoeg ballen heb na goed indrinken: een paar shotjes Goldstrike.
Bah bah bahquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:40 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Altijd mixdrankjes![]()
![]()
Ik drink graag Cola met Amaretto, Malibu, Bacardi. Van alles wel eigenlijk van Wodka tot Safari.
En af en toe als ik genoeg ballen heb na goed indrinken: een paar shotjes Goldstrike.
Puschkin!?!? Of hoe je het ook schrijftquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bah bah bahal heb ik hier ook een fles rode wodka staan dus ik moet niet zeuren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |