wat zijn anti's?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij mij in de klas zat zo'n gozer die daar opgegroeid is, zo'n italiaans ('mafia' zoontje) als ik daar kwam wist ik niet wat ik zag. Hij had serieus 5 van die anti's om hem heen lopen als protectie.
Liep ik daar als 16 jarig gastje.
Niet mijn wereld.
dat gebeurt overal op de wereld nog wel eensquote:
Doeiquote:
ja maar voor mijn gevoel hoor je vaker dat het in china gebeurt en ik kan wel raden waaromquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
wat zijn anti's?
[..]
dat gebeurt overal op de wereld nog wel eens
Wtf lekker volk danquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij mij in de klas zat zo'n gozer die daar opgegroeid is, zo'n italiaans ('mafia' zoontje) als ik daar kwam wist ik niet wat ik zag. Hij had serieus 5 van die anti's om hem heen lopen als protectie.
Liep ik daar als 16 jarig gastje.
Niet mijn wereld.
knopje omzetten en gaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb in sommige gevallen ook weinig moreel bezwaar tegen de trekker overhalen eigenlijk.
Ik bekeek het anders.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ook als je het anders noemt: ieder mens kan dus moorden.
leuk gevoel heb jijquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar voor mijn gevoel hoor je vaker dat het in china gebeurt en ik kan wel raden waarom
Ik denk ook een hoog percentage. Als mijn vrouw/vriendin/kind iets werd aangedaan ga ik echt niet zogenaamd moreel handelen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
Met een vlaag van emotie dacht ik eerder aan woede
Meer wapens maken een samenleving onveiliger kerel. Ik snap die behoefte aan vrijheid dan niet zo goed van jou.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn mening heeft niets met cijfers te maken. Een paar extra doden per jaar vind ik een goede opoffering voor de vrijheid van zelfverdediging door vrije wapens.
Wel een heel aardige gozer verderquote:
Hm ja misschien is het ook wel idealistisch gedacht.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk ook een hoog percentage. Als mijn vrouw/vriendin/kind iets werd aangedaan ga ik echt niet zogenaamd moreel handelen.
ja uitrekenen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:34 schreef LETMEIN het volgende:
Iemand idee hoe je kan berekenen wat je netto uurloon is?
http://bit.ly/1nrnIiRquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:34 schreef LETMEIN het volgende:
Iemand idee hoe je kan berekenen wat je netto uurloon is?
??quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
China, Taiwan, Zuid-Korea, Pakistan bla bla bla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |