wacht watquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:21 schreef wietparkiet het volgende:
Ken genoeg mensen die een wapenstok dragen
Ik zou mezelf laten vermoorden denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Elk mens kan moorden,
is echt een taboe van de huidige maatschappij
Maar wel aanwezig. In deze maatschappij kunnen alleen mensen met verkeerde gedachten aan wapens komen en mensen die zichzelf op een legale maneir daar tegen willen beschermen staan machteloos. Ja totaal eerlijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:23 schreef Typisch het volgende:
alsof dat hier nodig is, de kans dat zoiets gebeurt is heel erg klein
waarom denk je dat?quote:
Vrijheid > veiligheidquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:24 schreef Fok-it het volgende:
En al die ongelukken met kinderen in Amerika door domme uitprobeersels met wapens waar ze een Darwin-award voor mogen ontvangen.
Je gaat me niet vertellen dat dat geen verband heeft met de vrije wapenwet
Ben bereid mijn leven te geven voor mijn familiequote:Op donderdag 22 mei 2014 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zou mezelf laten vermoorden denk ik![]()
Behalve als iemand mensen die ik lief heb iets aan wil doen maar goed heb geen wapen en meeste buitenlanders wel dus alsnog dood.
Ja. tenminste van eentje weet ik dat 100% zekerquote:
iedereen gaat dood door een atoombomquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wow.
Nu ga ik GoT kijken en slapen
Je kan toch niet dat gegeven wegbagatelliserenquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan toch niet dat gegeven wegbagatelliseren
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
In Zwitserland krijgt ook iedere man een wapen toegestuurd heb je ook geen hoge cijfers qua doden door vuurwapens
oh daarben ik nog nietquote:
eerlijk is eerlijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wow.
Nu ga ik GoT kijken en slapen
omdat 800 jaar geleden je buurman vermoorden omdat hij je weet ik veel wat gejat had gewoon kon.quote:
Tuurlijk ik ook maar goed dan moet je dus een wapen op zak hebben anders win je het nooit van je agressor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ben bereid mijn leven te geven voor mijn familie
[..]
Ja. tenminste van eentje weet ik dat 100% zeker
800 jaar geleden waren er ook mensen die mentaal niet in staat waren iemand te vermoorden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat 800 jaar geleden je buurman vermoorden omdat hij je weet ik veel wat gejat had gewoon kon.
In een vlaag van emotie kan iedereen moorden hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
800 jaar geleden waren er ook mensen die mentaal niet in staat waren iemand te vermoorden.
In tegenstelling tot anderenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik al. Overigens ben ik immuun voor spoilers in GoT gek genoeg.
http://en.wikipedia.org/w(...)m-related_death_ratequote:
ligt eraan hoe goed je inschattingsvermogen is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk ik ook maar goed dan moet je dus een wapen op zak hebben anders win je het nooit van je agressor.
Het was ook geen stelling maar een mening, veiligheid zou m.i. nooit mogen nooit opgeofferd worden voor een beetje veiligheid.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)m-related_death_rate
Het staat hier uitgelegd : Nederland 0.5 per 100.000 Amerika 10.5 per 100.000.
M.a.w. jouw stelling over vrijheid -> veiligheid deugt niet.
wacht maarquote:
is ook vet leuk als ze zometeen tyrion op een eenhoorn over de regenboog laten rijdenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik al. Overigens ben ik immuun voor spoilers in GoT gek genoeg.
Nee dat geloof ik gewoon niet. Ook als je overspoeld bent door emoties kunnen sommige nog helder nadenken en de trekker niet over te halen. Gewoon omdat hun moraal dat niet toelaat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In een vlaag van emotie kan iedereen moorden hoor.
daar heeft 10% van de bevolking al een wapenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:28 schreef Ro-ald het volgende:
Haha als hier iedereen een wapen zou hebben
Vooral in Almere haha gekkenhuis.
Hoort hij niet aan het einde te staan bij de pot met goud?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
wacht maar
[..]
is ook vet leuk als ze zometeen tyrion op een eenhoorn over de regenboog laten rijden
Daar geloof ik dus echt niet in.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik gewoon niet. Ook als je overspoeld bent door emoties kunnen sommige nog helder nadenken en de trekker niet over te halen. Gewoon omdat hun moraal dat niet toelaat.
Schieten ben ik niet zo bang voor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ligt eraan hoe goed je inschattingsvermogen is.
niet iedereen schiet meteen en sommige zullen helemaal niet schieten
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoort hij niet aan het einde te staan bij de pot met goud?
Ja inderdaadquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar heeft 10% van de bevolking al een wapen
100%quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:29 schreef Fera het volgende:
Uit overlevingsinstinct kan iedereen moorden geloof ik.
Sorry maar het is echt zoquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik gewoon niet. Ook als je overspoeld bent door emoties kunnen sommige nog helder nadenken en de trekker niet over te halen. Gewoon omdat hun moraal dat niet toelaat.
nee, wat denk jij nou weer in stereotypesquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoort hij niet aan het einde te staan bij de pot met goud?
Dat kan maar jouw mening word dan niet onderbouwd door de cijfers. Je kunt je dus afvragen in hoeverre je mening bijgesteld dient te wordenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was ook geen stelling maar een mening, veiligheid zou m.i. nooit mogen nooit opgeofferd worden voor een beetje veiligheid.
Bij mij in de klas zat zo'n gozer die daar opgegroeid is, zo'n italiaans ('mafia' zoontjequote:Op donderdag 22 mei 2014 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Schieten ben ik niet zo bang voor.
Wel durf ik te wedden dat op het Zuidplein van alle allochtone jongeren die daar lopen de helft of meer een kraspen bij zich heeft.
Angst is een emotie.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
Overlevingsinstinct is dan ook nog anders dan een vlaag van emotie.
Mijn mening heeft niets met cijfers te maken. Een paar extra doden per jaar vind ik een goede opoffering voor de vrijheid van zelfverdediging door vrije wapens.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan maar jouw mening word dan niet onderbouwd door de cijfers. Je kunt je dus afvragen in hoeverre je mening bijgesteld dient te worden
Gebeurt in china nog wel eensquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:30 schreef Ro-ald het volgende:
Ik zag vannacht een programma op TLC dat zelfs moeders haar kinderen konden vermoorden
Niet echt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
Overlevingsinstinct is dan ook nog anders dan een vlaag van emotie.
wat zijn anti's?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij mij in de klas zat zo'n gozer die daar opgegroeid is, zo'n italiaans ('mafia' zoontje) als ik daar kwam wist ik niet wat ik zag. Hij had serieus 5 van die anti's om hem heen lopen als protectie.
Liep ik daar als 16 jarig gastje.
Niet mijn wereld.
dat gebeurt overal op de wereld nog wel eensquote:
Doeiquote:
ja maar voor mijn gevoel hoor je vaker dat het in china gebeurt en ik kan wel raden waaromquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
wat zijn anti's?
[..]
dat gebeurt overal op de wereld nog wel eens
Wtf lekker volk danquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij mij in de klas zat zo'n gozer die daar opgegroeid is, zo'n italiaans ('mafia' zoontje) als ik daar kwam wist ik niet wat ik zag. Hij had serieus 5 van die anti's om hem heen lopen als protectie.
Liep ik daar als 16 jarig gastje.
Niet mijn wereld.
knopje omzetten en gaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb in sommige gevallen ook weinig moreel bezwaar tegen de trekker overhalen eigenlijk.
Ik bekeek het anders.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ook als je het anders noemt: ieder mens kan dus moorden.
leuk gevoel heb jijquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar voor mijn gevoel hoor je vaker dat het in china gebeurt en ik kan wel raden waarom
Ik denk ook een hoog percentage. Als mijn vrouw/vriendin/kind iets werd aangedaan ga ik echt niet zogenaamd moreel handelen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
Met een vlaag van emotie dacht ik eerder aan woede
Meer wapens maken een samenleving onveiliger kerel. Ik snap die behoefte aan vrijheid dan niet zo goed van jou.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn mening heeft niets met cijfers te maken. Een paar extra doden per jaar vind ik een goede opoffering voor de vrijheid van zelfverdediging door vrije wapens.
Wel een heel aardige gozer verderquote:
Hm ja misschien is het ook wel idealistisch gedacht.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk ook een hoog percentage. Als mijn vrouw/vriendin/kind iets werd aangedaan ga ik echt niet zogenaamd moreel handelen.
ja uitrekenen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:34 schreef LETMEIN het volgende:
Iemand idee hoe je kan berekenen wat je netto uurloon is?
http://bit.ly/1nrnIiRquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:34 schreef LETMEIN het volgende:
Iemand idee hoe je kan berekenen wat je netto uurloon is?
??quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
China, Taiwan, Zuid-Korea, Pakistan bla bla bla
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
wacht maar
[..]
is ook vet leuk als ze zometeen tyrion op een eenhoorn over de regenboog laten rijden
Wow. En ik maar denken dat het niet stoerder dan draken kon ROAR ROAR IM A DUNGEON DRAGONquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
wacht maar
[..]
Ja of doodgeschotenquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel een heel aardige gozer verder
Werkte bij de Bram op Zuidplein, had de HAVO niet afgemaakt. Zijn bovenbuurman was laatst geliquideerd gewoon in zijn huis.Nu al een hele tijd niet meer gesproken, denk haast dat hij vast zit.
ging googlenquote:
DUNGEONS AND DRAGONSquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wow. En ik maar denken dat het niet stoerder dan draken kon ROAR ROAR IM A DUNGEON DRAGON
Individuele vrijheid is het allerhoogste goed van een mens die helaas met het moment word ingeperktquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:34 schreef Elan het volgende:
Meer wapens maken een samenleving onveiliger kerel. Ik snap die behoefte aan vrijheid dan niet zo goed van jou.
Ik heb nooit ruzie, dus ik zit altijd wel safe.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja of doodgeschoten![]()
Bij het Johannes Calvijn (christelijke school) hadden ze jaren geleden al detectiepoortjes omdat die kinderen met allerlei messen naar school kwamen .
Als je ruzie krijgt met een Hindoestaan, Antilliaan of Marokkaan ga er dan altijd van uit dat ze iets bij zich hebben zit je safe
ja lr echte kknerdquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
DUNGEONS AND DRAGONS
is wel een spel voor jou
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
ging googlen
http://blogs.independent.(...)-words-in-the-world/
[..]
DUNGEONS AND DRAGONS
is wel een spel voor jou
is toch leuk?!quote:
Gewoon rechts gaan rijden in Engeland danquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Individuele vrijheid is het allerhoogste goed van een mens die helaas met het moment word ingeperkt
zijn geen precieze cijfers over neonaticide te vinden ookquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
ging googlen
http://blogs.independent.(...)-words-in-the-world/
[..]
DUNGEONS AND DRAGONS
is wel een spel voor jou
Ik heb zelden ruzie, ik stook liever mensen tegen elkaar opquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Vaak ruzie hebbenJa heel soms als ik mijn bijdehante smoel weer niet kan houden
wat dat betreft is zo'n studentenverenigingsfeestje wel wat voor jouquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Vaak ruzie hebbenJa heel soms als ik mijn bijdehante smoel weer niet kan houden
india is ook erg hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 00:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn geen precieze cijfers over neonaticide te vinden ook
Wellicht. Dat soort types mogen mij sowieso niet zo goed.quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat dat betreft is zo'n studentenverenigingsfeestje wel wat voor jou
daar kun je echt in het oneindige bijdehand doen tegen van die balletjes
mobiel zeker?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat was oprecht een misklik
[..]
Wellicht. Dat soort types mogen mij sowieso niet zo goed.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:41 schreef Elan het volgende:
Ging altijd vechten bij Hollywood mooie tijden waren dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |