Jij was toch meer van de DM?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat wil je er in hebben in mijn PM aan jou ?
Al multitaskend een PM en DM tegelijk? Lukt dat naast al die DMs en PMs die je al naar de andere dames hier stuurt?quote:
Dat is soms wel eens lastig... Daarom las ik af en toe ook een PM/DM loze periode in ...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Al multitaskend een PM en DM tegelijk? Lukt dat naast al die DMs en PMs die je al naar de andere dames hier stuurt?
Niet van mij dusquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:14 schreef drakin het volgende:
In die periode komt mijn inbox vast wel weer vol.
Klopt, er stonden 0 pms van jou tussen toen ik hem leegde.quote:
Wat bedoel je nou, spam ofzoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, er stonden 0 pms van jou tussen toen ik hem leegde.
Hij is deze week weer begonnen om te vullen na het legen en ik heb jawel al 2% weer gevuld.
Spam op Fok?quote:
Stalker dan.quote:
Eerste letter is goedquote:
Sjoefie weerquote:
Vooruit....laten het er 2 zijn. (even je TT verklotenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:58 schreef drakin het volgende:
[..]
1 keer per jaar![]()
Ik heb net mijn postvak moeten legen omdat ie bijna vol zat(wel al die pmetjes ergens anders bewaard natuurlijk)
quote:
Er waren 0 pms van chufi, had je niet goed gelezen?quote:
Ja hoor, en dan doe ik de voordeur openquote:
ze?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stuurt ze dan pics van d'r tetten aan jou?
Klopt, ik heb het over Sas, maar die spookt hier minder rond dan Sas van ut Eilânquote:
Ik ken maar 1 Sas. Je brengt me helemaal in de war.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het over Sas, maar die spookt hier minder rond dan Sas van ut Eilân
sasquatschquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 Sas. Je brengt me helemaal in de war.
Die ken ik wel....Formule 1 freak toch?quote:
Freak klopt helemaalquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die ken ik wel....Formule 1 freak toch?
Tijd geleden dat ik die hier gezien heb. Aardige gozer wel!
Echt? was het niet Faffiequote:
Oh het is waar. Misschien heeft ze een autoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat gaat jou eigenlijk verder haar PMś aan ?
Ja wie weet ... Ik niet iig ..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh het is waar. Misschien heeft ze een auto
2 jaar alweer, last van ontwenning gehad of heb je dat nog steeds?quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat was mn laatste leasebak van 2 jaar terug ...
Nee hoor geen probleem... Ik heb eerder zoń periode meegemaakt... en ik heb zelf nog nooit een eigen auto gekocht ...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:25 schreef drakin het volgende:
[..]
2 jaar alweer, last van ontwenning gehad of heb je dat nog steeds?
ja, zonprobleempje, gaat nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:30 schreef drakin het volgende:
Of je koopt een fiets, juist lekker met dit weer
Ze loopt al 14 km elke avondquote:
En gevaarlijk... Afgelopen dagen al 2 fietsers aangeredenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
mja, zou wel kunnen, maar is een stuk minder leuk natuurlijk zeker in Amsterdam Noord
We gaan het ooit weten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Die bazooka van Soury is niet die van de aanslag op het gerechtsgebouw aan de Parnassusweg, die is is vlak daarna opgevist uit een gracht vlakbij.
Mogelijk is 'ie wel gebruikt bij de aanslag op het gerechtsgebouw in Osdorp...
Ik vind het een prestatie!quote:
Is het ookquote:
Met dit warme weer ook heel lekker, mijn zoon loopt vaak 's avonds een uurtjequote:
Jou plafond is al bereiktquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang ze mij maar met rust laten met die dingen ...
Jezus dat verhaal heb ik toch verteld, hebben jullie hier allemaal alzheimer?quote:
Welk verhaalquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus dat verhaal heb ik toch verteld, hebben jullie hier allemaal alzheimer?![]()
Ik dacht dat alleen Soury daar last van had...
Welk verhaal ook alweer, ik mis soms hele topics hier.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus dat verhaal heb ik toch verteld, hebben jullie hier allemaal alzheimer?![]()
Ik dacht dat alleen Soury daar last van had...
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Welk verhaal ook alweer, ik mis soms hele topics hier.
Ja pffffff we deden avondwandelingetjes, meestal zo;n 5 km per avond, maar verdwaaldquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Oh ja vergeten iddquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja pffffff we deden avondwandelingetjes, meestal zo;n 5 km per avond, maar verdwaald
was pikkedonker, winter, ijskoud en ik was gebroken, dawast eigenlijk wel
Als Sasq weer eens langs is zeker ...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja je heb niet zo'n ding zomaar, je knalt een tank er mee overhoopquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik hou wel van die misdaad stories...
Met al jouw connecties ben je uiteraard een keer aan de beurt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang ze mij maar met rust laten met die dingen ...
Ow dat was dus niet afgelopen winter, want die was niet koud.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja pffffff we deden avondwandelingetjes, meestal zo;n 5 km per avond, maar verdwaald
was pikkedonker, winter, ijskoud en ik was gebroken, dawast eigenlijk wel
Nee ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow dat was dus niet afgelopen winter, want die was niet koud.
Nee was inderdaad alweer die winter ervoor, maar die 14 km is blijven hangenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow dat was dus niet afgelopen winter, want die was niet koud.
Dat kan er zomaar mee te maken hebbenquote:
Toen was ik nog geen 40 en kwam ik hier nog nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee was inderdaad alweer die winter ervoor, maar die 14 km is blijven hangen![]()
en dat wordt af en toe even naar voren gehaald als het zo uitkomt
Ow... dan heb je wel meer gemist ben ik bangquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Toen was ik nog geen 40 en kwam ik hier nog niet
In amsterdam maar ik hoorde Warmoestraat maar dat was het niet. Ik ga het morgen navragen.quote:
Of misschien al wel? Ik weet het niet, ik begon daar ergens van alles ineens te vergetenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... dan heb je wel meer gemist ben ik bang
Keep us posted...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
In amsterdam maar ik hoorde Warmoestraat maar dat was het niet. Ik ga het morgen navragen.
Ja.quote:
40+ / [40+ SC #1] Het regent, het regent, de pannetjes worden natquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Hoe lang bestaat 40+ eigenlijk al?
Ben niet zo'n zwerver hier...
Is nog redelijk vers dus...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #1] Het regent, het regent, de pannetjes worden nat
vanaf 2011 alweerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Hoe lang bestaat 40+ eigenlijk al?
Ben niet zo'n zwerver hier...
Karina ? Wie dat ook al weerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #1] Het regent, het regent, de pannetjes worden nat
Zelfde koppen, andere uiquote:
Hier is dat zoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga nog even terugkijken, heb alleen Toverheks gezien die hier nu nog komt...
Ik was er ook al dooiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga nog even terugkijken, heb alleen Toverheks gezien die hier nu nog komt...
Jou kom ik op de eerste 3 pagina's niet tegen, muts...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was er ook al dooieen Laysa de rest hebben het allemaal opgegeven
oké, kwam er een beetje verkeerd uitquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig is het bagger hier...
Het kabbelt en daar is niks mis mee. Het is de leeftijd he?quote:
Ja, die midlife crisis overwin je uiteindelijk wel...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Het kabbelt en daar is niks mis mee. Het is de leeftijd he?
Dat durf jij te zeggen?! Iedere keer als je over KT begint, dan moet ik je voor de honderdste keer voor de gek houden door net te doen alsof ik niet weet over wie je het hebt!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Klopt....op de eerste pagina was ik er al bij.quote:
Ik ga er overheenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die midlife crisis overwin je uiteindelijk wel...
Mot zat hier...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:10 schreef Kingstown het volgende:
[..
Klopt....op de eerste pagina was ik er al bij.![]()
Karina is tegenwoordig ook mod op VBL en zit nog weleens in de SC van NWS. Hier is voor een mod toch nooit iets te doen.
Ah............ oké daar trap ik dus nu niet meer inquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:10 schreef Kingstown het volgende:
Dat durf jij te zeggen?! Iedere keer als je over KT begint, dan moet ik je voor de honderdste keer voor de gek houden door net te doen alsof ik niet weet over wie je het hebt!
We worden een dagje ouder relaxquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat durf jij te zeggen?! Iedere keer als je over KT begint, dan moet ik je voor de honderdste keer voor de gek houden door net te doen alsof ik niet weet over wie je het hebt!
[..]
Klopt....op de eerste pagina was ik er al bij.![]()
Karina is tegenwoordig ook mod op VBL en zit nog weleens in de SC van NWS. Hier is voor een mod toch nooit iets te doen.
OAdquote:
Voor FOK! begrippen stelt dat echt geen fuck voor.quote:
Je bent een zeur blijkbaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah............ oké daar trap ik dus nu niet meer in
Deze post ga ik bookmarken en als je over een maandje of wat weer eens afvraagt waar KT is, dan gooi ik deze quote om je oren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah............ oké daar trap ik dus nu niet meer in
Je lult uit je nek heh?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:13 schreef Kingstown het volgende:
Bovendien is dit topic uit de google dinges gehaald, dus kun je hier ook veel meer posten als in andere topics.
Morgen is ook goed, of een wortelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze post ga ik bookmarken en als je over een maandje of wat weer eens afvraagt waar KT is, dan gooi ik deze quote om je oren.
ow.......... Gefeliciteerd alvast!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik word over een uurtje zelfs een jaar ouder.
Ah cool !! heel 40+ ?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor FOK! begrippen stelt dat echt geen fuck voor.
Ga eens een dagje kijken in ONZ, NWS of KLB en je komt in een hele andere wereld terecht. Bovendien is dit topic uit de google dinges gehaald, dus kun je hier ook veel meer posten als in andere topics.
Nope....APK heeft ooit dit topic uit de google vind dinges gehaald.quote:
Wil je een happy birthday topic hebben.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik word over een uurtje zelfs een jaar ouder.
Ik zweer het je ik zou bijna een abo nemen om jou op negeer te zetten, maar dat heb ik niet voor je overquote:
owwwwwwww???????quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope....APK heeft ooit dit topic uit de google vind dinges gehaald.
Van google mag je een hoop niet posten op FOK!, maar er zijn topics en fora (KPD bijv.) die uit die search worden gehaald, zodat je wat vrijer bent in wat je wel en niet kan posten.
We worden beschermd tegen onze eigen vergetelheid ...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope....APK heeft ooit dit topic uit de google vind dinges gehaald.
Van google mag je een hoop niet posten op FOK!, maar er zijn topics en fora (KPD bijv.) die uit die search worden gehaald, zodat je wat vrijer bent in wat je wel en niet kan posten.
of openhartigheid ...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
We worden beschermd tegen onze eigen vergetelheid ...
Gratis en voor niks hoor, Niks moet en waar heb je het over.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zweer het je ik zou bijna een abo nemen om jou op negeer te zetten, maar dat heb ik niet voor je over
Dan gaan we nu hier al onze spannend voorheen, gescencureerde plaatjes plaatsen ... Dacht het niet .. Maar een flash zou dus kunnen ...quote:
Dan mag ik je feliciteren omdat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe maar niet....ik ben gestopt met tellen en vieren op m'n 28-ste.
over je wortelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Gratis en voor niks hoor, Niks moet en waar heb je het over.
Kijk Fann het werkt nog ... Dubbel aandachtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:21 schreef FANN het volgende:
Het is trouwens vergeetachtigheid Chuf... Vergetelheid is iets anders, daar raken we vanzelf
ook wel in
Blote tetten zijn hier geen probleem. Is al vaker gedaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan gaan we nu hier al onze spannend voorheen, gescencureerde plaatjes plaatsen ... Dacht het niet .. Maar een flash zou dus kunnen ...
Ik zal ze effe tevoorschijn halen, momentquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Blote tetten zijn hier geen probleem. Is al vaker gedaan.
Heb ooit 1 iemand op negeren gezet, maar dat is zo irritant lezen, dat ik daar maar snel weer mee gestopt ben.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zweer het je ik zou bijna een abo nemen om jou op negeer te zetten, maar dat heb ik niet voor je over
I know, daarom kom ik er vrijwel nooit...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor FOK! begrippen stelt dat echt geen fuck voor.
Ga eens een dagje kijken in ONZ, NWS of KLB en je komt in een hele andere wereld terecht. Bovendien is dit topic uit de google dinges gehaald, dus kun je hier ook veel meer posten als in andere topics.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb ooit 1 iemand op negeren gezet, maar dat is zo irritant lezen, dat ik daar maar snel weer mee gestopt ben.
EN jij ben inmiddels retarded met net 40+...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Blote tetten zijn hier geen probleem. Is al vaker gedaan.
ONZ en KLB kom ik ook nooit en bijna al m'n notes heb ik in NWS gekregen, dus daar post ik (buiten de SC) ook weinig meer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, daarom kom ik er vrijwel nooit...
Dat wil ze ook niet hoor, ze wil niks missenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb ooit 1 iemand op negeren gezet, maar dat is zo irritant lezen, dat ik daar maar snel weer mee gestopt ben.
Wil je mijn vijand-optie gebruiken?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]ben ik ook veel te nieuwsgierig voor, zou ik niet tegen kunnen
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wil ze ook niet hoor, ze wil niks missen
neu... het wentquote:
Klaar?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zal ze effe tevoorschijn halen, moment
Retarded nog wel....ik dacht dat we dat tegenwoordig mentally challenged moesten noemen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
EN jij ben inmiddels retarded met net 40+...
Hoeveel kaarsjes moeten er op de topictaart?
28 en binnen ... Wat heb voor bedrijf heb jij verkocht een paar jaar geleden ?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Retarded nog wel....ik dacht dat we dat tegenwoordig mentally challenged moesten noemen?
28.
Bijna 30quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Retarded nog wel....ik dacht dat we dat tegenwoordig mentally challenged moesten noemen?
28.
retiredquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
28.
Ik neger niet terug...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
FANN gaat jou nu op negeren zetten.
Laten we het maar houden op een handelsbedrijf.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
28 en binnen ... Wat heb voor bedrijf heb jij verkocht een paar jaar geleden ?
Ze weet niet hoe dat moetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
FANN gaat jou nu op negeren zetten.
Die zag IK zelfsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ie hem zou missen ...
Jaquote:
Tropische gewassen en verassingen...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laten we het maar houden op een handelsbedrijf.
Als je die 2 maar niet combineert...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:32 schreef FANN het volgende:
Ik bn effe piesenen ik ga een raketje pakken denk ik
koude kutjes likken ?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je die 2 maar niet combineert...
Pc's staan er hier stuk of 5.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij nou meerdere PC's waarop je steeds met een andere user ingelogd bent?
Haal de droger ook even leegquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:32 schreef FANN het volgende:
Ik bn effe piesenen ik ga een raketje pakken denk ik
Ja anders was het windowquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Met windows kun je toch ook gewoon een ander window doen ....
2 verschillende browsers, vensters naast elkaar en tadaa je kunt met je kloon lullen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, dat werkt niet jofel...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wel...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 verschillende browsers, vensters naast elkaar en tadaa je kunt met je kloon lullen.
Die veranderen constant hier, soms weer minder andere keer staan er weer wat meer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
Geen 5 pc's voor nodig... Ik heb ze wel maar dat is een ander verhaal
Opgegraven met windowsquote:
Oepsquote:
Wat een toeval ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij bent een tijdje weggeweest zie ik aan je Posthistorie, welkom terug
Zat puters hier, maar ik moet er een aantal ontmantelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die veranderen constant hier, soms weer minder andere keer staan er weer wat meer.
Bel Peter R.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij bent een tijdje weggeweest zie ik aan je Posthistorie, welkom terug
Hij staat erin hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laten we het maar houden op een handelsbedrijf.
En wat moet ze doen dan. Een dansjequote:
Ik wel...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sjoef zal 'm wel persoonlijk kennen gok ik.
Jou kloonquote:
Ja, meer dan eens.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij een keer mot gehad met Peterrrrrrrrrr RRRRRRR de Vries?
ik vond het wel grappig, maar dan denk ik tegelijkertijd dat het ook erg is enzo..quote:
Nee zwarte humor heeft intelligentie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig, maar dan denk ik tegelijkertijd dat het ook erg is enzo..![]()
heb ik wel vaker, iets grappig vinden wat eigenlijk niet leuk is, zwarte humor ofzo
heet dat toch?
Oh dearquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
en dat van iemand die retired verward met retarded
Ja eigenlijk wel, IN DEZE NOG WELquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
In DEZE SC nogzeg me niet dat je dat NU al vergeten bent
Stuur maar een kaartjequote:
Ik heb wel eens wat gekocht in zn Happy Familly ooit in de 80's, maar dat is hetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben je maatje van Steve Brown of zo?
Het was niet de buurman van je vriendquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat gekocht in zn Happy Familly ooit in de 80's, maar dat is het
In die tijd verkocht ik spullen aan 'm.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat gekocht in zn Happy Familly ooit in de 80's, maar dat is het
Jaja blablaquote:
Volgens mij was ik degene die met retarded kwam en Kingstown het zelf inzagquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
In DEZE SC nogzeg me niet dat je dat NU al vergeten bent
En ik zond het weer terug richting Spanjequote:Op woensdag 21 mei 2014 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In die tijd verkocht ik spullen aan 'm.
Ze vergeet zelf ook wel eens watquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was ik degene die met retarded kwam en Kingstown het zelf inzag
Daar kwam het zowat vandaan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik zond het weer terug richting Spanje
krijg nou watquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was ik degene die met retarded kwam en Kingstown het zelf inzag
AAAAAAAAAARRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
EN jij ben inmiddels retarded met net 40+...
Hoeveel kaarsjes moeten er op de topictaart?
Raketjequote:
Ja weet ikquote:
En even sorry zeggen tegen de junkquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
krijg nou wat
[..]
AAAAAAAAAARRRRRRRRGHHHHHHHHHHHH
Hahahahaquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:09 schreef FANN het volgende:
eindconclusie... we raken allemaal een beetje de draad kwijt
Was toen best een goedlopende handel daar die Happy Family.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik![]()
Nee 1 of 2 keer gebeurd ... Gewoon wat voor personal gebruik met de postToen kon dat nog gewoon
Ik heb geen raketjes ... Ik ga lekker slapen... Working class ...quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:09 schreef FANN het volgende:
eindconclusie... we raken allemaal een beetje de draad kwijt
Voor jou ook neem ik aan... Je moet toch ergens je geld hebben gemaakt toendertijdquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was toen best een goedlopende handel daar die Happy Family.
Ze kregen nog subsidie ook.![]()
Oei een slechte verliezerquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb er zéker nog 10 van jou tegoed doeiiiiiiiiiii
Ok ,,quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:20 schreef sacha het volgende:
belachelijk, liggen ze allemaal al in hun mandje
piet paulusma?quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zult ht er mee moeten doen, maar PP is vast nog wakker ...
Ging net zo hard de deur weer uit toen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor jou ook neem ik aan... Je moet toch ergens je geld hebben gemaakt toendertijd
Gaat niet zo lang meer duren denk ik, van zijn vrouw issie al af, hij zat er altijd naast.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer zou zijn boek komen over z'n verslaving?
Die heeft vast weleens een scheve schaats gereden in een wit winterlandschapquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gaat niet zo lang meer duren denk ik, van zijn vrouw issie al af, hij zat er altijd naast.
Nee, geen maatje...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben je maatje van Steve Brown of zo?
Le Choufie - 12 Points.quote:
Happy Oude Rai, Rustenburgerstraat, Overtoom.quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was toen best een goedlopende handel daar die Happy Family.
Ze kregen nog subsidie ook.![]()
Goed spul dan...quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In die tijd verkocht ik spullen aan 'm.
Iets zuidelijker, pikzwart...quote:
Lekker ploatjequote:Op woensdag 21 mei 2014 11:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind Pauline wel een mooie naam voor jou!
Fann zal toch wel klittenband gebruikt hebben.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag me af of de damstenen en/of schaakstukken wel blijven zitten...
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann zal toch wel klittenband gebruikt hebben.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:18 schreef FANN het volgende:
...en afplakken ging ook niet want het is een bobbeltjesmuur...
Je kent het schaakspel?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:56 schreef chufi het volgende:
Wit op wit valt niet zo erg op is mijn idee ...
Minder vrolijk nieuws, dat hadden ze er nog niet bij verteld... Trauma-heli's dus ipv een heli-traumaquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:18 schreef drakin het volgende:
Is iets ingestort bij een korfbaltoernooi, 5 kinderen gewond en 1 meisje overleden
Dan begrijp je dus dat de ene partij met wit speelt en de andere partij met zwart en dat die stukken op zwarte én witte vlakken staan...quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel eens gesspeeld en een boek van Max Euwe gelezen ...
Korfbal is ook een kutsport...quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:18 schreef drakin het volgende:
Is iets ingestort bij een korfbaltoernooi, 5 kinderen gewond en 1 meisje overleden
Doet me denken aan die dug-out in Den Haag bij HMSH-Ajax...quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:23 schreef drakin het volgende:
Was voor school he, alsof ze zelf ooit vrijwillig zullen sporten(uitzonderingen daargelaten), die kinderen vonden het vast ook geen leuke sport waardoor ze lekker in de dug-out gingen zitten. En toen stortte die in...
Door de mand gevallen...quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat is er toch met Ons Eibernest gebeurt?
De afschaffing van gezamelijk douchen is de club fataal geworden ....?quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat is er toch met Ons Eibernest gebeurt?
Hypocriete Yanks...quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
LoL http://nos.nl/artikel/650846-fbi-worstelt-met-wietwizkids.html
De FBI wil de beste hackers ter wereld aannemen, maar kampt met een probleem: veel hackers roken graag een jointje.![]()
quote:
Ach, het went snel...quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:05 schreef chufi het volgende:
Ik hoorde al zoveel kabaal ... Komt nu wel erg dicht bij ....
Menthol, daar gaat je hoofd van openquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
LoL http://nos.nl/artikel/650846-fbi-worstelt-met-wietwizkids.html
De FBI wil de beste hackers ter wereld aannemen, maar kampt met een probleem: veel hackers roken graag een jointje.![]()
Het was een Kooten en Bie grapjequote:
Buurman van zijn ex buurvrouwquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Sjoef is nu even aan het kijken of hij die 2 gearresteerde gasten niet toevallig kent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |