oké, kwam er een beetje verkeerd uitquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig is het bagger hier...
Het kabbelt en daar is niks mis mee. Het is de leeftijd he?quote:
Ja, die midlife crisis overwin je uiteindelijk wel...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Het kabbelt en daar is niks mis mee. Het is de leeftijd he?
Dat durf jij te zeggen?! Iedere keer als je over KT begint, dan moet ik je voor de honderdste keer voor de gek houden door net te doen alsof ik niet weet over wie je het hebt!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus dat verhaal heb ik toch verteld, hebben jullie hier allemaal alzheimer?![]()
Klopt....op de eerste pagina was ik er al bij.quote:
Ik ga er overheenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die midlife crisis overwin je uiteindelijk wel...
Mot zat hier...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:10 schreef Kingstown het volgende:
[..
Klopt....op de eerste pagina was ik er al bij.![]()
Karina is tegenwoordig ook mod op VBL en zit nog weleens in de SC van NWS. Hier is voor een mod toch nooit iets te doen.
Ah............ oké daar trap ik dus nu niet meer inquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:10 schreef Kingstown het volgende:
Dat durf jij te zeggen?! Iedere keer als je over KT begint, dan moet ik je voor de honderdste keer voor de gek houden door net te doen alsof ik niet weet over wie je het hebt!
We worden een dagje ouder relaxquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat durf jij te zeggen?! Iedere keer als je over KT begint, dan moet ik je voor de honderdste keer voor de gek houden door net te doen alsof ik niet weet over wie je het hebt!
[..]
Klopt....op de eerste pagina was ik er al bij.![]()
Karina is tegenwoordig ook mod op VBL en zit nog weleens in de SC van NWS. Hier is voor een mod toch nooit iets te doen.
OAdquote:
Voor FOK! begrippen stelt dat echt geen fuck voor.quote:
Je bent een zeur blijkbaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah............ oké daar trap ik dus nu niet meer in
Deze post ga ik bookmarken en als je over een maandje of wat weer eens afvraagt waar KT is, dan gooi ik deze quote om je oren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah............ oké daar trap ik dus nu niet meer in
Je lult uit je nek heh?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:13 schreef Kingstown het volgende:
Bovendien is dit topic uit de google dinges gehaald, dus kun je hier ook veel meer posten als in andere topics.
Morgen is ook goed, of een wortelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze post ga ik bookmarken en als je over een maandje of wat weer eens afvraagt waar KT is, dan gooi ik deze quote om je oren.
ow.......... Gefeliciteerd alvast!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik word over een uurtje zelfs een jaar ouder.
Ah cool !! heel 40+ ?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor FOK! begrippen stelt dat echt geen fuck voor.
Ga eens een dagje kijken in ONZ, NWS of KLB en je komt in een hele andere wereld terecht. Bovendien is dit topic uit de google dinges gehaald, dus kun je hier ook veel meer posten als in andere topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |