Jij was toch meer van de DM?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat wil je er in hebben in mijn PM aan jou ?
Al multitaskend een PM en DM tegelijk? Lukt dat naast al die DMs en PMs die je al naar de andere dames hier stuurt?quote:
Dat is soms wel eens lastig... Daarom las ik af en toe ook een PM/DM loze periode in ...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Al multitaskend een PM en DM tegelijk? Lukt dat naast al die DMs en PMs die je al naar de andere dames hier stuurt?
Niet van mij dusquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:14 schreef drakin het volgende:
In die periode komt mijn inbox vast wel weer vol.
Klopt, er stonden 0 pms van jou tussen toen ik hem leegde.quote:
Wat bedoel je nou, spam ofzoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, er stonden 0 pms van jou tussen toen ik hem leegde.
Hij is deze week weer begonnen om te vullen na het legen en ik heb jawel al 2% weer gevuld.
Spam op Fok?quote:
Stalker dan.quote:
Eerste letter is goedquote:
Sjoefie weerquote:
Vooruit....laten het er 2 zijn. (even je TT verklotenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:58 schreef drakin het volgende:
[..]
1 keer per jaar![]()
Ik heb net mijn postvak moeten legen omdat ie bijna vol zat(wel al die pmetjes ergens anders bewaard natuurlijk)
quote:
Er waren 0 pms van chufi, had je niet goed gelezen?quote:
Ja hoor, en dan doe ik de voordeur openquote:
ze?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stuurt ze dan pics van d'r tetten aan jou?
Klopt, ik heb het over Sas, maar die spookt hier minder rond dan Sas van ut Eilânquote:
Ik ken maar 1 Sas. Je brengt me helemaal in de war.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het over Sas, maar die spookt hier minder rond dan Sas van ut Eilân
sasquatschquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 Sas. Je brengt me helemaal in de war.
Die ken ik wel....Formule 1 freak toch?quote:
Freak klopt helemaalquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die ken ik wel....Formule 1 freak toch?
Tijd geleden dat ik die hier gezien heb. Aardige gozer wel!
Echt? was het niet Faffiequote:
Oh het is waar. Misschien heeft ze een autoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat gaat jou eigenlijk verder haar PMś aan ?
Ja wie weet ... Ik niet iig ..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh het is waar. Misschien heeft ze een auto
2 jaar alweer, last van ontwenning gehad of heb je dat nog steeds?quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat was mn laatste leasebak van 2 jaar terug ...
Nee hoor geen probleem... Ik heb eerder zoń periode meegemaakt... en ik heb zelf nog nooit een eigen auto gekocht ...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:25 schreef drakin het volgende:
[..]
2 jaar alweer, last van ontwenning gehad of heb je dat nog steeds?
ja, zonprobleempje, gaat nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:30 schreef drakin het volgende:
Of je koopt een fiets, juist lekker met dit weer
Ze loopt al 14 km elke avondquote:
En gevaarlijk... Afgelopen dagen al 2 fietsers aangeredenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
mja, zou wel kunnen, maar is een stuk minder leuk natuurlijk zeker in Amsterdam Noord
We gaan het ooit weten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Die bazooka van Soury is niet die van de aanslag op het gerechtsgebouw aan de Parnassusweg, die is is vlak daarna opgevist uit een gracht vlakbij.
Mogelijk is 'ie wel gebruikt bij de aanslag op het gerechtsgebouw in Osdorp...
Ik vind het een prestatie!quote:
Is het ookquote:
Met dit warme weer ook heel lekker, mijn zoon loopt vaak 's avonds een uurtjequote:
Jou plafond is al bereiktquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang ze mij maar met rust laten met die dingen ...
Jezus dat verhaal heb ik toch verteld, hebben jullie hier allemaal alzheimer?quote:
Welk verhaalquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus dat verhaal heb ik toch verteld, hebben jullie hier allemaal alzheimer?![]()
Ik dacht dat alleen Soury daar last van had...
Welk verhaal ook alweer, ik mis soms hele topics hier.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus dat verhaal heb ik toch verteld, hebben jullie hier allemaal alzheimer?![]()
Ik dacht dat alleen Soury daar last van had...
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Welk verhaal ook alweer, ik mis soms hele topics hier.
Ja pffffff we deden avondwandelingetjes, meestal zo;n 5 km per avond, maar verdwaaldquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Oh ja vergeten iddquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja pffffff we deden avondwandelingetjes, meestal zo;n 5 km per avond, maar verdwaald
was pikkedonker, winter, ijskoud en ik was gebroken, dawast eigenlijk wel
Als Sasq weer eens langs is zeker ...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja je heb niet zo'n ding zomaar, je knalt een tank er mee overhoopquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik hou wel van die misdaad stories...
Met al jouw connecties ben je uiteraard een keer aan de beurt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang ze mij maar met rust laten met die dingen ...
Ow dat was dus niet afgelopen winter, want die was niet koud.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja pffffff we deden avondwandelingetjes, meestal zo;n 5 km per avond, maar verdwaald
was pikkedonker, winter, ijskoud en ik was gebroken, dawast eigenlijk wel
Nee ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow dat was dus niet afgelopen winter, want die was niet koud.
Nee was inderdaad alweer die winter ervoor, maar die 14 km is blijven hangenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow dat was dus niet afgelopen winter, want die was niet koud.
Dat kan er zomaar mee te maken hebbenquote:
Toen was ik nog geen 40 en kwam ik hier nog nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee was inderdaad alweer die winter ervoor, maar die 14 km is blijven hangen![]()
en dat wordt af en toe even naar voren gehaald als het zo uitkomt
Ow... dan heb je wel meer gemist ben ik bangquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Toen was ik nog geen 40 en kwam ik hier nog niet
In amsterdam maar ik hoorde Warmoestraat maar dat was het niet. Ik ga het morgen navragen.quote:
Of misschien al wel? Ik weet het niet, ik begon daar ergens van alles ineens te vergetenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... dan heb je wel meer gemist ben ik bang
Keep us posted...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
In amsterdam maar ik hoorde Warmoestraat maar dat was het niet. Ik ga het morgen navragen.
Ja.quote:
40+ / [40+ SC #1] Het regent, het regent, de pannetjes worden natquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Hoe lang bestaat 40+ eigenlijk al?
Ben niet zo'n zwerver hier...
Is nog redelijk vers dus...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #1] Het regent, het regent, de pannetjes worden nat
vanaf 2011 alweerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Hoe lang bestaat 40+ eigenlijk al?
Ben niet zo'n zwerver hier...
Karina ? Wie dat ook al weerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #1] Het regent, het regent, de pannetjes worden nat
Zelfde koppen, andere uiquote:
Hier is dat zoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga nog even terugkijken, heb alleen Toverheks gezien die hier nu nog komt...
Ik was er ook al dooiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga nog even terugkijken, heb alleen Toverheks gezien die hier nu nog komt...
Jou kom ik op de eerste 3 pagina's niet tegen, muts...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was er ook al dooieen Laysa de rest hebben het allemaal opgegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |