Inmiddels kan ik jouw foto's ook zien! Duimpjesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:20 schreef Serinde het volgende:
Nog steeds geen foto's van de Marikenloop, laden gewoon niet?! Als ik bij eentje op 'bekijk foto' klik, krijg ik dit als titel in mijn tabblad:
[ afbeelding ]
Faal
nou het waaide om een uur of 4 a5 hier redelijk. Op de fiets heb je hier merkbaar meer last van dan lopend. Even naar het gemeentehuis en terug op de fiets. De eerste 3 km gaat via mijn gebruikelijke doordeweekse route. Lopend loop ik altijd tegen de richting in. De eerste 2 km deed ik dit op de fiets ook steeds onbewust om vervolgens weer naar de juiste kant van de weg te sturen.quote:
38 seconden op 300 meter is wel heel snel..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:32 schreef DeeBee het volgende:
Volgens dat filmpje van de Leiden Marathon deed ik 38 seconden over de laatste 300 meter, nou, volgens mij deed ik al zo lang over 300 naar 200 meter, zo stuk zat ik.
Wat een prutsers, die meteorologen! Niet dat het een weeralarm was, slechts code geel hè.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Zoals altijd als hier een weeralarm wordt gegeven is het weer niet eens een storm in een glas water...
| 1 | [*] sylvesterrr - 5km |
Veel plezierquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef Nanook24 het volgende:
Hier heeft het net even geregend en is het net weer begonnen met regenen. Maar ik had mezelf een rondje beloofd dus als de boel hier straks op bed ligt ga ik even naar buiten.
Gezondheid!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:13 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik had vanavond tijdens het lopen trouwens een werkelijk prachtig uitzicht op enorme cumulonimbi!
Jep.. mijn collega helemaal in paniek vanmiddag want we moesten nog fietsen naar huis, net rond 8 oid is er even een giga hoosbui + onweer geweest maar die duurde echt maar 5 minuten. Is het bij jullie anders?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Zoals altijd als hier een weeralarm wordt gegeven is het weer niet eens een storm in een glas water...
OMG heb je het gezienquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Inmiddels kan ik jouw foto's ook zien! Duimpjes
SPOILER: Hij had alleen wel gecombineerd mogen zijn met deze foto :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier nog niets gevallen en ook geen lichtshowquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jep.. mijn collega helemaal in paniek vanmiddag want we moesten nog fietsen naar huis, net rond 8 oid is er even een giga hoosbui + onweer geweest maar die duurde echt maar 5 minuten. Is het bij jullie anders?
Hardlopen gingen gister echt waardeloos, mijn benen waren zwaar en rennen ging moeizaam. Toch nog 4km kunnen aftikken alleen helaas wel met veel lopen. We doen van het weekend gewoon weer een poging.
Hardloopkalender.nlquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:25 schreef UnicornFarts het volgende:
Die in de spoiler is leuk!
Is het meestal zo gemixt qua wedstrijden trouwens? Dan wil ik ook wel een keer mee gaan doenIemand suggesties waar en wanneer? en dan 5km
Minder gemixt dan die wedstrijd kan haast niet... Ik zou daar ook graag meedoen...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:25 schreef UnicornFarts het volgende:
Die in de spoiler is leuk!
Is het meestal zo gemixt qua wedstrijden trouwens? Dan wil ik ook wel een keer mee gaan doenIemand suggesties waar en wanneer? en dan 5km
Utrecht, maar mag ook verder wegquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:29 schreef pijll het volgende:
[..]
Minder gemixt dan die wedstrijd kan haast niet... Ik zou daar ook graag meedoen...
Dutchrunners (http://www.dutchrunners.nl/Hardlopen-site/dutch-runners-guide). Welke regio woon je?
Ik net ook. (voor mijn doen) een slakkentempo, gewoon uitlopenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:29 schreef Nanook24 het volgende:
Ik heb even LANGZAAM een rondje uitgelopen na zondag. Het was qua weer vandaag een stuk beter te doen.
Je had wel even op de koffie kunnen komenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:22 schreef YUR het volgende:
Ik heb geen regen gezien, zowel in Den Haag als in Den Helder en de weg daar tussenin niet
Misschien de Marathon Amersfoort, 15 juni, is een leuk rondje van 5km, o.a. door de binnenstad. Middelgrote wedstrijd; je loopt daar niet alleen. Aanmelden nog t/m a.s. zondag.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Utrecht, maar mag ook verder weg![]()
Zit nu ook op hardloopkalender te kijken, gelijk ff opgeslagen, thanks Yuki!
Op Hemelvaartsdag is de loop van de leidsche Rijn vanuit het maximapark. Maar alleen 3,5 - 10 - 15 km. Net geen vijf.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik zit op 1600kcal per dag.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:42 schreef Voccar het volgende:
Heb ook eventjes MyFitnessPall gedownload. Hij geeft aan dat ik per dag 2190 calorieën nodig heb, maar denk dat ik er vaak (net als vandaag) wel wat boven zit.
Ik reed mee met anderen... Er bestaat een klein kansje dat ik er vaker naartoe moet in een andere functiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:39 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je had wel even op de koffie kunnen komen
Dat is wel heel weinig als man zijnde... Vooral als je daar ook nog bij sport.. Of je moet 1,50 m groot zijn, dan heb ik niets gezegdquote:
Netto 1600kcal. Dus wanneer ik 500kcal verbrand mag ik 2100kcal naar binnen werken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:55 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat is wel heel weinig als man zijnde... Vooral als je daar ook nog bij sport.. Of je moet 1,50 m groot zijn, dan heb ik niets gezegd
Utregse Meidenloopquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ah oké, gelukkig maarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Netto 1600kcal. Dus wanneer ik 500kcal verbrand mag ik 2100kcal naar binnen werken.
1,82m trouwens.
Dat probleem had ik ook. Vorig jaar lekker afgevallen, maar in december-maart ben ik gewoon 10kg aangekomen (dipje en niet gesport)... Sinds maart alweer ruim 7kg eraf. Nog 13kg te gaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:12 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ah oké, gelukkig maar
Ik ben met behulp van mfp al onbesnut veel afgevallen afgelopen jaar. Je dieet het natuurlijk zelf, maar het is en goede eye openerIk zit nu wel even in een dip, dus moet de teugels weer even aantrekken. Vooral nu ik even niet mag lopen... Vandaag naar de carpoolplaats gefietst bijvoorbeeld, anders heb ik veel te weinig beweging. En morgen avond even met de mtb het bos in.
Zijn de voedingsstoffen wel in balans (voldoende eiwitten? teveel suikers?)?quote:Probleem wat ik op het moment heb met eten is dat ik onverzadigbaar lijk.. Heb continue honger in de middag.. Terwijl ik wel gewoon een tussendoortje eet (fruit of rauwkost). Misschien toch eens de stap naar de diëtist maken..
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:43 schreef pijll het volgende:
[..]
Misschien de Marathon Amersfoort, 15 juni, is een leuk rondje van 5km, o.a. door de binnenstad. Middelgrote wedstrijd; je loopt daar niet alleen. Aanmelden nog t/m a.s. zondag.
Ik loop daar, deo volente, de halve marathon.
Gezellig jongens! Ik loop daar ook!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:01 schreef _MvN_ het volgende:
Amersfoort is maar een klein uurtje treinen. Misschien de overweging waard om de HM daar te lopen. Nachtje over slapen.![]()
Overigens over de 900 KM heen dit jaar.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:23 schreef Serinde het volgende:
[..]
OMG heb je het gezienik heb een zweeffoto!
[ afbeelding ]SPOILER: Hij had alleen wel gecombineerd mogen zijn met deze foto :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Oja, daarover gesproken, bij ons heeft zondag een hond de hele marathon gelopen met zijn baasje compleet met eigen startnummer.quote:
Dat is echt awesome. Tof dat woef een eigen startnummer kreeg trouwensquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:32 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Oja, daarover gesproken, bij ons heeft zondag een hond de hele marathon gelopen met zijn baasje compleet met eigen startnummer.
[ afbeelding ]
Daar twijfel ik nog steeds over. De straten van de binnenstad zijn om te wandelen al lastig vind ik somsquote:
Die foto zag ik. Maar wist niet dattie een hele marathon had gelopenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:32 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Oja, daarover gesproken, bij ons heeft zondag een hond de hele marathon gelopen met zijn baasje compleet met eigen startnummer.
[ afbeelding ]
Die meiden hadden het er al over zondagmiddag en toen dacht ik nog die zal wel met zijn baasje mee gelopen hebben. Maar dat het beest met baas een M gelopen had zag ik ook pas op de foto's.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Die foto zag ik. Maar wist niet dattie een hele marathon had gelopen
Awwwquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:32 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tofquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:48 schreef mcwops het volgende:
strava global heatmap
weet niet of ie al is voorbij is gekomen
vind m mooi !
staat jouw 'rondje' erop?
http://labs.strava.com/heatmap/#10/4.89483/51.63595/blue/run
[..]quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook. Vorig jaar lekker afgevallen, maar in december-maart ben ik gewoon 10kg aangekomen (dipje en niet gesport)... Sinds maart alweer ruim 7kg eraf. Nog 13kg te gaan.
Waarschijnlijk niet.. Geen idee wat de balans zou moeten zijn, vandaar misschien toch eens een afspraak makenquote:Zijn de voedingsstoffen wel in balans (voldoende eiwitten? teveel suikers?)?
Verbaast me niks, is dan ook een hele grote hond.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:32 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:49 schreef pijll het volgende:
[..]
Verbaast me niks, is dan ook een hele grote hond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze hond was vorig jaar 4 minuten sneller dan ik
Bij de start waren zijn pootjes nog 10 centimeter langer.
Ik twijfel ook... Twee jaar geleden gelopen, was leuk maar ook erg druk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:34 schreef Serinde het volgende:
[..]
Daar twijfel ik nog steeds over. De straten van de binnenstad zijn om te wandelen al lastig vind ik somsben bang dat ik op mijn snufferd ga
helemaal lekker in het weekend als je weet dat je de volgende morgen er niet vroeg uit hoef!!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:53 schreef Quoi het volgende:
Dikke vette onweer terwijl ik in mijn mandje lig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |