ik was hier wat aan t lezen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:55 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik ben er niet mee bekend maar heb wel eens gehoord dat je vanuit Nike+ niet direct GPX-jes kunt maken. Maar ik zag net wel dat ze wel samenwerken met Smashrun en die kan weer wel GPX-jes exporteren.
https://tapiriik.com/quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het kan stuk voor stuk, maar er is ook ergens een scriptje dat in 1 keer al je activities eruit trekt als gpx files en die kan je dan weer uploaden in endomondo.
Even kijken of ik het nog kan vinden.
Volgens mij werken "ze" van Nike+ niet samen, met niemand niet. Alleen zitten bij Smashrun handige jongens (m/v) die de gpx-en van de website van Nike+ af kunnen plukken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:55 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik ben er niet mee bekend maar heb wel eens gehoord dat je vanuit Nike+ niet direct GPX-jes kunt maken. Maar ik zag net wel dat ze wel samenwerken met Smashrun en die kan weer wel GPX-jes exporteren.
Wacht even, het kan nog simpeler geloof ik.quote:
Ik vind t zo lastig om duidelijk te krijgen wat nu handig is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:00 schreef pijll het volgende:
[..]
Volgens mij werken "ze" van Nike+ niet samen, met niemand niet. Alleen zitten bij Smashrun handige jongens (m/v) die de gpx-en van de website van Nike+ af kunnen plukken.
Verder weet ik van Nike+ niets meer dan wat ik in DCRainmaker's review kan lezen. (http://www.dcrainmaker.co(...)in-depth-review.html)
Niet voor mensen met dunne polsen. Ik vind 'm ook niet mooi. Maar de usb-verbinding ziet er geweldig uit
Ik zie dat linkje uberhaupt niet. Als je op je naam klikt zou de video moeten beginnen, maar er begint niets.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:58 schreef Quoi het volgende:
Stomme Leiden websiteStaat er bij je uitslagen een linkje naar je video. Krijg je een video van een persoon met jouw startnummer in 2013!
Faalhazen
De vraag is: Welke functies denk jij allemaal te gaan gebruiken en wat is overbodig? Dan kun je pas een horloge kiezen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik vind t zo lastig om duidelijk te krijgen wat nu handig is.
Op racetimer staat überhaupt nog niet. Denk dus dat ze er gewoon nog niet zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zie dat linkje uberhaupt niet. Als je op je naam klikt zou de video moeten beginnen, maar er begint niets.
Als je nou gewoon op 1 juni naar Kijkduin komt, dan kan je vast van verschillende mensen uitleg krijgen over hun horloge...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
Als ik mijn zichtbaarheid zie op de foto's, ben ik bang dat ik op de video niet eens te zien zal zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:10 schreef Quoi het volgende:
[..]
Op racetimer staat überhaupt nog niet. Denk dus dat ze er gewoon nog niet zijn.
Geduld
ik denk op dit moment:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:09 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
De vraag is: Welke functies denk jij allemaal te gaan gebruiken en wat is overbodig? Dan kun je pas een horloge kiezen.
Of gewoon wat langer doorrennen zonder GPS horloge dan. Die krengen zijn best duur. Ik deed mijn eerste hardloopwedstrijd in 2008, maar ga nu pas zo'n horloge aanschaffen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik krijg een deel gesponsordquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Of gewoon wat langer doorrennen zonder GPS horloge dan. Die krengen zijn best duur. Ik deed mijn eerste hardloopwedstrijd in 2008, maar ga nu pas zo'n horloge aanschaffen.
Klinkt als een beetje tegen overtraindheid aan. Als dat het is, kijk dan ook uit met langzame duurtrainingen. Ik heb dat 4 jaar geleden gehad, en ging inderdaad 'alleen maar rustig trainen', maar het ging pas over toen ik echt 3 weken helemaal niets aan sport deed..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:16 schreef Corniel het volgende:
Terug van de dokter: conclusie: geen rare dingen in het bloed. Dus niets ernstigs. Helaas is het advies om nog een tenminste een maand rustig aan te doen, niet gekker dan D1, en zeker geen wedstrijdinspanning. Mocht het dan niet beter worden, langs de KNO-arts.
Nike-plus vind ik drie keer niets. Ik heb meer (fb-)contacten die het gebruiken. Waardeloos. (inzichtelijkheid, settings)
Dat kan een lastige zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik denk op dit moment:
- gps
- hartslag later wel handig
- rondetijden
- interval
nu doe ik die dingen door zelf steeds op mn horloge te kijken, dus dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat kan een lastige zijn.
Op mijn horloge kan ik wel een interval programeren, maar niet meer dan 4 verschillende fasen. Wel kun je die eindeloos herhalen, maar minder geschikt als je een afwisselende intervallen wil lopen, zoals bij een climax loop of (omgekeerde) pyramide loop
+1quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:13 schreef pijll het volgende:
[..]
Nou, dat Garmin en Smashrun en Endomondo zo leuk bijhouden hoeveel je gelopen hebt. En als je dan een keer t ding niet bij je hebt, dat je dan het hele jaar moet onthouden, Garmin zegt 700km als jaartotaal, maar eigenlijk is het 710km, want...
Dat dus. Ik weet het, verder heeft natuurlijk niemand dat hier.
Wat doet je rusthartslag?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:25 schreef Corniel het volgende:
@La_Tramposa: Ik doe al twee maanden niets. Duzzzz....#kak #geduldoefenen
@Ynske: hartslag is volgens mij zeer belangrijk. Zou ik zeker ook willen hebben op een logger.
Tof! Matchende honden!quote:
Dit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:11 schreef pijll het volgende:
[..]
Als je nou gewoon op 1 juni naar Kijkduin komt, dan kan je vast van verschillende mensen uitleg krijgen over hun horloge...
Nou ja, ik begrijp dat dat onpraktisch is. Maar het is wel handig als je iemand kan vinden die wat kan laten zien. Dan krijg je vanzelf een idee wat voor jou belangrijk is.
ja dat kan natuurlijk, maar dan loop je continue op je horloge te kijken, dat is irritant vinnik...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
nu doe ik die dingen door zelf steeds op mn horloge te kijken, dus dat kan natuurlijk ook
Goeie foto en dito bib#quote:
Thanx!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wacht even, het kan nog simpeler geloof ik.
Even lezen...
Runkeeper legt het hier uit: http://support.runkeeper.(...)-your-RunKeeper-data
En dan kan je in Endomondo bij add new activity kiezen voor 'from file' en dan kan je die files dus importeren.
Dat lijkt me in ieder geval al een hele opluchtingquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:16 schreef Corniel het volgende:
Terug van de dokter: conclusie: geen rare dingen in het bloed. Dus niets ernstigs.
Ze zeggen zoveel daar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:34 schreef Guard het volgende:
http://www.knmi.nl/waarsc(...)_waarschuwingen.html
Code geel voor het hele land, ivm mogelijke onweer/hagel/windstoten later in de middag.
Iets om rekening mee te houden als je nog gaat lopen straks (zoals ik).
Mooi dat het niets ernstigs is. Maar kut dat je niet weet waar het door komt. Lijkt me ontzettend frustrerend...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:16 schreef Corniel het volgende:
Terug van de dokter: conclusie: geen rare dingen in het bloed. Dus niets ernstigs. Helaas is het advies om nog een tenminste een maand rustig aan te doen, niet gekker dan D1, en zeker geen wedstrijdinspanning. Mocht het dan niet beter worden, langs de KNO-arts.
Nike-plus vind ik drie keer niets. Ik heb meer (fb-)contacten die het gebruiken. Waardeloos. (inzichtelijkheid, settings)
Dan zie ik je 3 keer in 8 dagenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:14 schreef Zwabberhark het volgende:
Nanook, wil je mij toevoegen aan de Westland Marathon? Ik heb me ingeschreven voor de halve.
Donequote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:14 schreef Zwabberhark het volgende:
Nanook, wil je mij toevoegen aan de Westland Marathon? Ik heb me ingeschreven voor de halve.
Er staat toch geen bijna geen publiek, dus die naam was ook redelijk overbodig.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:41 schreef Fa-tum het volgende:
[ afbeelding ]
hij is binnen![]()
![]()
![]()
alleen jammergenoeg zonder naam en ook geen medaille
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |