ja dat kan natuurlijk, maar dan loop je continue op je horloge te kijken, dat is irritant vinnik...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
nu doe ik die dingen door zelf steeds op mn horloge te kijken, dus dat kan natuurlijk ook
Goeie foto en dito bib#quote:
Thanx!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wacht even, het kan nog simpeler geloof ik.
Even lezen...
Runkeeper legt het hier uit: http://support.runkeeper.(...)-your-RunKeeper-data
En dan kan je in Endomondo bij add new activity kiezen voor 'from file' en dan kan je die files dus importeren.
Dat lijkt me in ieder geval al een hele opluchtingquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:16 schreef Corniel het volgende:
Terug van de dokter: conclusie: geen rare dingen in het bloed. Dus niets ernstigs.
Ze zeggen zoveel daar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:34 schreef Guard het volgende:
http://www.knmi.nl/waarsc(...)_waarschuwingen.html
Code geel voor het hele land, ivm mogelijke onweer/hagel/windstoten later in de middag.
Iets om rekening mee te houden als je nog gaat lopen straks (zoals ik).
Mooi dat het niets ernstigs is. Maar kut dat je niet weet waar het door komt. Lijkt me ontzettend frustrerend...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:16 schreef Corniel het volgende:
Terug van de dokter: conclusie: geen rare dingen in het bloed. Dus niets ernstigs. Helaas is het advies om nog een tenminste een maand rustig aan te doen, niet gekker dan D1, en zeker geen wedstrijdinspanning. Mocht het dan niet beter worden, langs de KNO-arts.
Nike-plus vind ik drie keer niets. Ik heb meer (fb-)contacten die het gebruiken. Waardeloos. (inzichtelijkheid, settings)
Dan zie ik je 3 keer in 8 dagenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:14 schreef Zwabberhark het volgende:
Nanook, wil je mij toevoegen aan de Westland Marathon? Ik heb me ingeschreven voor de halve.
Donequote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:14 schreef Zwabberhark het volgende:
Nanook, wil je mij toevoegen aan de Westland Marathon? Ik heb me ingeschreven voor de halve.
Er staat toch geen bijna geen publiek, dus die naam was ook redelijk overbodig.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:41 schreef Fa-tum het volgende:
[ afbeelding ]
hij is binnen![]()
![]()
![]()
alleen jammergenoeg zonder naam en ook geen medaille
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |