Nee, waarmee vergelijk jij het dan? Led Zeppelin? Succesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Iron Maiden vergelijken met Kiss.
Gewoon met Heavy Metal, zijn ze veruit de beste uit die categorie denk ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, waarmee vergelijk jij het dan? Led Zeppelin? Succes
Black Sabbathquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:05 schreef Moody het volgende:
Black Sabbath, Metallica, allemaal bagger. Bahbahbah.
Black Sabbath? Nog niet gehoord, wil eerst hun klassieke platen allemaal doen. Heb ik nog wel even te gaan.quote:
Black Sabbath is een band die credits verdient om de vooruitstrevendheid. Metallica is ruk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:05 schreef Moody het volgende:
Black Sabbath, Metallica, allemaal bagger. Bahbahbah.
Nee, je TT, dumbassquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Black Sabbath? Nog niet gehoord, wil eerst hun klassieke platen allemaal doen. Heb ik nog wel even te gaan.
O ja, tuurlijk, wel pas een keer. Hij beviel me wel, ondanks alle negatieve reacties. Moet hem wel vaker luisteren om er iets nuttigs over te kunnen zeggen.quote:
Black Sabbath heeft zon beetje elke interessante metal-band geïnspireerd. Heerlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Black Sabbath is een band die credits verdient om de vooruitstrevendheid. Metallica is ruk.
Snap die reacties niet helemaal. Iedereen is lyrisch over Undun, en deze vind ik vrij vergelijkbaar, Erg vergelijkbaar zelfs.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
O ja, tuurlijk, wel pas een keer. Hij beviel me wel, ondanks alle negatieve reacties. Moet hem wel vaker luisteren om er iets nuttigs over te kunnen zeggen.
Heb IV van ze geluisterd maar dat vond ik maar niks aan, ook geen Heavy Metal.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:13 schreef Moody het volgende:
Maar zijn we het wel eens dat Led Zeppelin de beste band in dat genre is? Jawel toch?
Wat is het typische Black Sabbath geluid?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:12 schreef Tchock het volgende:
Een van mijn favoriete muziekfeitjes:
Tony Iommi (gitarist van Black Sabbath) heeft twee vingertoppen afgezaagd met een zaagmachine toen hij jong was. Hij wilde wel blijven gitaarspelen, dus fabriceerde hij van rubber nieuwe vingertoppen. Dat werkte wel, maar snaren indrukken was wel een stuk lastiger geworden dus ging hij met lagere bespanning spelen. Daarvoor waren weer dikkere snaren nodig en voilá: het typische Black Sabbath-geluid was geboren. Later gekopieerd door honderden zo niet duizenden andere bands.
[ afbeelding ]
Nee heavy metal kwam daarna pas. En IV is ergens halverwege hun discography.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb IV van ze geluisterd maar dat vond ik maar niks aan, ook geen Heavy Metal.
Die lage piercende gitaarrifs.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat is het typische Black Sabbath geluid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |