In mijn eigen omheinde tuin ja? Als ik erom vroeg had ik wel op het grasveld voor alle huizen gaan liggen.quote:
Ja, naakt in je tuin liggen is echt vragen om bespied te worden.quote:
stiekem werd je er wel nat vanquote:Op maandag 19 mei 2014 20:51 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
In mijn eigen omheinde tuin ja? Als ik erom vroeg had ik wel op het grasveld voor alle huizen gaan liggen.
de buurman mag gewoon naar buiten kijken...quote:Op maandag 19 mei 2014 20:51 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
In mijn eigen omheinde tuin ja? Als ik erom vroeg had ik wel op het grasveld voor alle huizen gaan liggen.
Het zijn van die planken die deels over elkaar heenlopen, als je dan een beetje je hoofd beweegt zie je altijd wel wat tussendoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
Als jij de buurman kan zien is het gewoon niet goed dicht gegroeid
Dichttimmerenquote:Op maandag 19 mei 2014 20:53 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Het zijn van die planken die deels over elkaar heenlopen, als je dan een beetje je hoofd beweegt zie je altijd wel wat tussendoor.
Dat is ook mijn plan nu dus, of in ieder geval er nog wat overheen hangenquote:
Doe een naaktfoto op canvas. Gun mij die man ook z'n pleziertjequote:Op maandag 19 mei 2014 20:55 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Dat is ook mijn plan nu dus, of in ieder geval er nog wat overheen hangen
Ja kut, als ik ook nog een dak over mn tuin moet bouwen dan komt er helemaal geen zon meer binnen.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik doe dit vaak bij mijn buurmeid vanuit het zolderraam.
Heb er zelfs speciaal een 70-200L lens voor aangeschaft om haar mooie lichaam tot in detail vast te leggen.
Of je houdt voortaan gewoon je onderbroek aan.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:55 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Dat is ook mijn plan nu dus, of in ieder geval er nog wat overheen hangen
Ja want bij de rest van het idee voel ik me wel op mijn gemak... En in je nakie rondlopen is heerlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Of je houdt voortaan gewoon je onderbroek aan.
Waarom mag hij je lichaam niet zien, schaam je jezelf ervoor?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:01 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ja want bij de rest van het idee voel ik me wel op mijn gemak... En in je nakie rondlopen is heerlijk.
Ik schaam me niet voor mijn lichaam, maar dat we allemaal met kleren aanlopen geeft toch wel aan dat we niet willen dat iedereen ons helemaal naakt ziet.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom mag hij je lichaam niet zien, schaam je jezelf ervoor?
Dat hij je graag nakend aanschouwt is alleen maar een compliment!
Had ook gekund ja, maar daar voelde ik me op dat moment net te betrapt voor.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:03 schreef housesoftheholy het volgende:
Je had gewoon moeten blijven liggen in je blote meut en oogcontact moeten handhaven tot hij wegkeek
Dat is omdat je een beta pussy bentquote:Op maandag 19 mei 2014 21:04 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Had ook gekund ja, maar daar voelde ik me op dat moment net te betrapt voor.
Die buurman van jou zoekt een grens op, en wanneer je die weghaalt (dus de omheining van jouw tuin) hef je die grens op, en dus zal ie er minder trek in hebben om te begluren.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:51 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:06 schreef Piye het volgende:
Als er gleuven in de schutting zitten, kunnen mensen er toch best doorheen kijken? Ik vind deze klacht nogal onzinnig. Jij mag best naakt in je tuin liggen, maar je kan het je buurman niet kwalijk nemen dat hij, wanneer hij jou zo ziet, net wat langer jouw kant op kijkt. Dat is niet vies of geniepig, dat is een normale reactie.
Oplossing, word lid bij een naturistenvereniging bij jou in de buurtquote:Op maandag 19 mei 2014 21:01 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ja want bij de rest van het idee voel ik me wel op mijn gemak... En in je nakie rondlopen is heerlijk.
Ik ben gewoon niet zo gesteld op mijn buurmanquote:Op maandag 19 mei 2014 21:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat is omdat je een beta pussy bent
deze man weetquote:Op maandag 19 mei 2014 21:06 schreef Piye het volgende:
Als er gleuven in de schutting zitten, kunnen mensen er toch best doorheen kijken? Ik vind deze klacht nogal onzinnig. Jij mag best naakt in je tuin liggen, maar je kan het je buurman niet kwalijk nemen dat hij, wanneer hij jou zo ziet, net wat langer jouw kant op kijkt. Dat is niet vies of geniepig, dat is een normale reactie.
Je moet echt moeite doen om wat te zien he, die moeite moet je dus eerst nemen.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:06 schreef Piye het volgende:
Wel raar dat jij hem zo snel zag staan dan.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:09 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Je moet echt moeite doen om wat te zien he, die moeite moet je dus eerst nemen.
Sterker nog, als je als man niet even kijkt hoe de buurvrouw er uit ziet ben je volgens mij niet helemaal gezond.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:06 schreef Piye het volgende:
Oh dus als hij lekker en charmant was geweest dan had hij wel gretig mogen glurenquote:Op maandag 19 mei 2014 21:08 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo gesteld op mijn buurman
Homofilie is dus een ziekte?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sterker nog, als je als man niet even kijkt hoe de buurvrouw er uit ziet ben je volgens mij niet helemaal gezond.
Ik kan ook de moeite nemen tussen die gleuven door te kijken als ik voel dat daar een reden voor is? Hebben jullie nog nooit een schutting gezien ofzo?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel raar dat jij hem zo snel zag staan dan.
Wie weet. Het is meer dat hij altijd een beetje vreemde kluizenaarstrekjes vertoont en ik me ook in kleren niet zo op mn gemak voel bij hem.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh dus als hij lekker en charmant was geweest dan had hij wel gretig mogen gluren
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat is omdat je een beta pussy bent
Autisme ditquote:Op maandag 19 mei 2014 21:11 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Wie weet. Het is meer dat hij altijd een beetje vreemde kluizenaarstrekjes vertoont en ik me ook in kleren niet zo op mn gemak voel bij hem.
En nu zit je op internet verhalen te vertellen over je naakte avonturen aan een stel zweterige kluizenaarsquote:Op maandag 19 mei 2014 21:11 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Wie weet. Het is meer dat hij altijd een beetje vreemde kluizenaarstrekjes vertoond en ik me ook in kleren niet zo op mn gemak voel bij hem.
Nee, ik kom nooit van mijn zolderkamer af.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:10 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ik kan ook de moeite nemen tussen die gleuven door te kijken als ik voel dat daar een reden voor is? Hebben jullie nog nooit een schutting gezien ofzo?
Mijn klacht ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En nu zit je op internet verhalen te vertellen over je naakte avonturen aan een stel zweterige kluizenaars
Excuus, ik had heteroseksuele man moeten plaatsen.quote:
Kijk jij nooit vanuit je klapraam de tuin van de buren in dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik kom nooit van mijn zolderkamer af.
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:06 schreef Piye het volgende:
Heb de gordijnen altijd dicht, anders schijnt de zon op mijn scherm.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kijk jij nooit vanuit je klapraam de tuin van de buren in dan?
Als hij vanaf zijn keuken naar jou kan kijken valt dat best mee. Als hij nou tegen de schutting zat om door de schutting te gluren gaf ik je gelijk. In dit geval zag die man je gewoon toevallig liggen en dan kijkt hij even. Nou big deal. Ga dan niet naakt in de tuin liggen als je daar echt zo wakker van ligt.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:09 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Je moet echt moeite doen om wat te zien he, die moeite moet je dus eerst nemen.
Dat had ik ook, maar ik heb van dat spiegelde folie gekocht. Nu kan ik gewoon lekker stiekem naar -Buttercup kijken terwijl ze mij niet ziet en bovendien m'n monitor leesbaar blijft. Aanrader hoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb de gordijnen altijd dicht, anders schijnt de zon op mijn scherm.
Heb je mijn post nog gezien?quote:
Ik denk niet dat jij helemaal alle hoeken van onze ramen, schuttingen en huizen kent dus hoe moeilijk of makkelijk dat is kun je niet zo beoordelen. Hoe dan ook kun je als je je best doet wel iets zien en wat mij stoort is dat ik al lange tijd het gevoel had aangestaard te worden toen ik keek en hij daar ook echt stond. Dan sta je dus niet een blik te werpen, maar gewoon moeilijk te gluren. Ik lig er niet wakker van, het was een simpele klacht zoals er wel meer zijn op dit forumquote:Op maandag 19 mei 2014 21:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Als hij vanaf zijn keuken naar jou kan kijken valt dat best mee. Als hij nou tegen de schutting zat om door de schutting te gluren gaf ik je gelijk. In dit geval zag die man je gewoon toevallig liggen en dan kijkt hij even. Nou big deal. Ga dan niet naakt in de tuin liggen als je daar echt zo wakker van ligt.
Ik gok rosbiefquote:Op maandag 19 mei 2014 21:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De enige relevante vraag inderdaad.
Klein tuintje en nee in die hoek kan niemand anders dat.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:17 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe groot is je tuin en anderen huizen kunnen niet in je tuin kijken?
Goed plan, ga dat morgen meteen fixen.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar ik heb van dat spiegelde folie gekocht. Nu kan ik gewoon lekker stiekem naar -Buttercup kijken terwijl ze mij niet ziet en bovendien m'n monitor leesbaar blijft. Aanrader hoor.
Moeilijk om het me voor te stellen.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:18 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Klein tuintje en nee in die hoek kan niemand anders dat.
sws de stroggles van het vrouw-zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 21:20 schreef Confetti het volgende:
Ja als mijn buurmeisje ook naakt in haar tuin zou rondlopen zou ik ook wel even mijn best doen om te gluren.
Die man valt niets kwalijk te nemen. Snap dat je het niet leuk vindt maar het hoort erbij,
Gewoon dat verduisterende spul bij de plaatselijke tuningshop is erg geschikt.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goed plan, ga dat morgen meteen fixen.
Nee, ik ga af op wat jij zegt en sorry, maar als ik in mijn keuken zou staan en ik zag mijn buurmeisje naakt in de tuin liggen (over een paar jaar, want ze is nog wat jong), zou ik waarschijnlijk nog wel een paar keertjes kijken. Zo werkt dat nou eenmaal.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:18 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij helemaal alle hoeken van onze ramen, schuttingen en huizen kent dus hoe moeilijk of makkelijk dat is kun je niet zo beoordelen. Hoe dan ook kun je als je je best doet wel iets zien en wat mij stoort is dat ik al lange tijd het gevoel had aangestaard te worden toen ik keek en hij daar ook echt stond. Dan sta je dus niet een blik te werpen, maar gewoon moeilijk te gluren. Ik lig er niet wakker van, het was een simpele klacht zoals er wel meer zijn op dit forum
Piye asjbquote:Op maandag 19 mei 2014 21:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, ik ga af op wat jij zegt en sorry, maar als ik in mijn keuken zou staan en ik zag mijn buurmeisje naakt in de tuin liggen (over een paar jaar, want ze is nog wat jong), zou ik waarschijnlijk nog wel een paar keertjes kijken. Zo werkt dat nou eenmaal.
Ik zou bij iedereen een paar keer kijken, omdat het eigenlijk niet mag.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, ik ga af op wat jij zegt en sorry, maar als ik in mijn keuken zou staan en ik zag mijn buurmeisje naakt in de tuin liggen (over een paar jaar, want ze is nog wat jong), zou ik waarschijnlijk nog wel een paar keertjes kijken. Zo werkt dat nou eenmaal.
Toch is het zo.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Moeilijk om het me voor te stellen.
Maar maakt weinig uit, je nam het risico wel overwogen dus zo'n groot probleem zal je er wel niet mee hebben
quote:
Dat ook nog eens. Ik zou zelfs bij een lelijke vrouw of een man nog een paar keer kijken. Niet omdat het zo geil is, maar je blik wordt er toch naartoe getrokken.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou bij iedereen een paar keer kijken, omdat het eigenlijk niet mag.
Dat is ook wel zo, maar ik dacht gewoon ff in mn eentje op mn gemak in de tuin te liggen en had echt geen behoefte aan gluurders.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou bij iedereen een paar keer kijken, omdat het eigenlijk niet mag.
Ik vind het nog steeds raar dat je in je blote kut in de tuin gaat liggen. Ik kan er gewoon niet bij met mn hoofdquote:Op maandag 19 mei 2014 21:33 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar ik dacht gewoon ff in mn eentje op mn gemak in de tuin te liggen en had echt geen behoefte aan gluurders.
Want?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds raar dat je in je blote kut in de tuin gaat liggen. Ik kan er gewoon niet bij met mn hoofd
Hoopte op de andere buurman wrs?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds raar dat je in je blote kut in de tuin gaat liggen. Ik kan er gewoon niet bij met mn hoofd
Nou, van die witte plekken op je lichaam zijn ook niet alles, dus dat snap ik nog wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
white people problemsquote:Op maandag 19 mei 2014 21:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou, van die witte plekken op je lichaam zijn ook niet alles, dus dat snap ik nog wel.
Verbrande rosbief lijkt me nou ook geen feest.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou, van die witte plekken op je lichaam zijn ook niet alles, dus dat snap ik nog wel.
LOL white people.quote:
Nog steeds beter egaal rood, dan met strepen.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:41 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Verbrande rosbief lijkt me nou ook geen feest.
Is een vrouw nog wel een vrouw met zulke platte tietjesquote:Op maandag 19 mei 2014 21:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En die "vrouw" teh fuck zijn haar tieten?
Ach, wie ben ik om te oordelen, mijn piemel is ook slechts 25 cmquote:Op maandag 19 mei 2014 21:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is een vrouw nog wel een vrouw met zulke platte tietjes
Het draait allemaal om wat er in de achterbak ligt.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is een vrouw nog wel een vrouw met zulke platte tietjes
Gelukkig faken veel vrouwen vol passie en overtuigingquote:Op maandag 19 mei 2014 21:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach, wie ben ik om te oordelen, mijn piemel is ook slechts 25 cm.
'Moet je je maar niet laten verkrachten'quote:Op maandag 19 mei 2014 21:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Moet je je kijkdoos maar niet tentoonstellen aan de buitenwereld.
Als het nou bij orgasmes faken bleef heh, dan zou ik echt zielsgelukkig zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gelukkig faken veel vrouwen vol passie en overtuiging
Goede vergelijkingquote:Op maandag 19 mei 2014 21:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Moet je je maar niet laten verkrachten'
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Het draait allemaal om wat er in de achterbak ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Pharkus op 19-05-2014 21:55:32 (neuh) ]wat kijk jij
gvd voederbietelquote:Op maandag 19 mei 2014 21:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als het nou bij orgasmes faken bleef heh, dan zou ik echt zielsgelukkig zijn.
Ze mag d'r haar wel eens wassen. Die bil is prima.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Een bil is een bil zei jij tochof elke bil heeft wel wat
Kom je altijd zo snel klaar?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou. Hier blijf ik ook gewoon 5 seconden naar staren.
thug lifequote:
quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:18 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Klein tuintje en nee in die hoek kan niemand anders dat.
Ik vind het wel een tikkeltje kinderachtig dat dat niet mag hoor.quote:
Mijn eigen omheinde tuin. Nogmaals.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Moet je je kijkdoos maar niet tentoonstellen aan de buitenwereld.
Ik ook manquote:Op maandag 19 mei 2014 22:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het wel een tikkeltje kinderachtig dat dat niet mag hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Ja nou ja dat mag je vinden.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het wel een tikkeltje kinderachtig dat dat niet mag hoor.
Als de onderwerping aan de Yanks zo doorgaat, mag dat over tien jaar ook niet meer.quote:
Er is een verschil tussen beginnen en een weerwoord, een trut en een stoeptegel.quote:
Oke.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:24 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen beginnen en een weerwoord, een trut en een stoeptegel.
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]pharkus plsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had je vanmiddag maar achter mn schutting moeten gaan staan.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:54 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Tevens is TS natuurlijk helemaal geen vrouw en is dit allemaal niet gebeurd. Of ze moet het tegendeel bewijzen.
Wie weet stond hij daar wel, maar zag je het nietquote:Op maandag 19 mei 2014 23:25 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Dan had je vanmiddag maar achter mn schutting moeten gaan staan.
Dan had hij nu geen twijfels gehad over het verhaal of mijn vrouw zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:32 schreef Motorbass het volgende:
[..]
Wie weet stond hij daar wel, maar zag je het niet
Alsof hij daar echt aan twijfelt. Hij wil gewoon pics van je zodat hij daarop kan fappenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:32 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Dan had hij nu geen twijfels gehad over het verhaal of mijn vrouw zijn.
Alsof ik dat soort foto's ooit op een forum zou zetten.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef Motorbass het volgende:
[..]
Alsof hij daar echt aan twijfelt. Hij wil gewoon pics van je zodat hij daarop kan fappen
Is toch niet normaal dat er gleuven in de schutting zitten? Is gewoon niet te gleeeeuuuven!quote:Op maandag 19 mei 2014 21:06 schreef Piye het volgende:
Als er gleuven in de schutting zitten, kunnen mensen er toch best doorheen kijken?
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef Motorbass het volgende:
[..]
Alsof hij daar echt aan twijfelt. Hij wil gewoon pics van je zodat hij weer op je kan fappen
pam je tieten dansenquote:Op maandag 19 mei 2014 20:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik doe dit vaak bij mijn buurmeid vanuit het zolderraam.
Heb er zelfs speciaal een 70-200L lens voor aangeschaft om haar mooie lichaam tot in detail vast te leggen.
Je gaat al naakt in de tuin liggen voor de buren, dan is dit nog maar een kleine stap.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:34 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Alsof ik dat soort foto's ooit op een forum zou zetten.
Ja zo ging het inderdaad precies.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je gaat al naakt in de tuin liggen voor de buren, dan is dit nog maar een kleine stap.
Die doen het minste kwaad ik ben een kluizenaar. Ik zou gluren maar het daar bij laten.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:11 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Wie weet. Het is meer dat hij altijd een beetje vreemde kluizenaarstrekjes vertoont en ik me ook in kleren niet zo op mn gemak voel bij hem.
Dat mag ik hopen ja, anders zou ik het niet bij een klacht op fok laten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Die doen het minste kwaad ik ben een kluizenaar. Ik zou gluren maar het daar bij laten.
Die buurman is lekker eten aan het maken in de keuken en ziet ineens een naakte vrouw.. Ja, dan kijk je nog eens een keer. Daar moet je maar mee leren leven als je naakt in de tuin gaat zitten.quote:
Ik ben niet preuts dus ik weet niet waar je dat vandaan haaltquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:44 schreef Regilio_ het volgende:
Je reageert altijd vrij preuts, maar naakt in je eigen tuin, chapeau.
zolang hij vanuit zijn eigen huis zonder verrekijkers, spiegels, zoomlenzen etc jou kan zien moet je niet klagen en ergens anders gaan liggen.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:18 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij helemaal alle hoeken van onze ramen, schuttingen en huizen kent dus hoe moeilijk of makkelijk dat is kun je niet zo beoordelen. Hoe dan ook kun je als je je best doet wel iets zien en wat mij stoort is dat ik al lange tijd het gevoel had aangestaard te worden toen ik keek en hij daar ook echt stond. Dan sta je dus niet een blik te werpen, maar gewoon moeilijk te gluren. Ik lig er niet wakker van, het was een simpele klacht zoals er wel meer zijn op dit forum
Godver, wat begrijpen jullie mensen niet aan het feit dat hij echt heel erg moeite moet doen om door die gleuven te staren? Het is niet zo dat ik in zijn tuin lig ofzo. Bovendien was het ook geen onbegrip voor kijken, maar een klacht over het ongemak dat ik voelde door het gluren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
zolang hij vanuit zijn eigen huis zonder verrekijkers, spiegels, zoomlenzen etc jou kan zien moet je niet klagen en ergens anders gaan liggen.
Wqt verwacht je nou? Dat als de buurvrouw met haar blote greppel in de tuin ligt hij niet gaat kijken?
ja dat begrijp ik maar dan moet je daar niet liggen. Jij bent in je eigen tuin maar hij is in zijn eigen huis. Je kunt het hem dus niet verbieden en het is wat mij betreft ook wel te verwachten. Als jij je er dus ongemakkelijk door voelt is er maar 1 optie: het niet meer doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:28 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Godver, wat begrijpen jullie mensen niet aan het feit dat hij echt heel erg moeite moet doen om door die gleuven te staren? Het is niet zo dat ik in zijn tuin lig ofzo. Bovendien was het ook geen onbegrip voor kijken, maar een klacht over het ongemak dat ik voelde door het gluren.
Ik zeg toch dat ik wat over die schutting heen ga hangen? En ik vind gluren wat anders dan een keer kijken en dat is wel degelijk niet netjes van hem. Sowieso ontdekken dat ik naak was kost al meer gegluur dan sociaal geaccepteerd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik maar dan moet je daar niet liggen. Jij bent in je eigen tuin maar hij is in zijn eigen huis. Je kunt het hem dus niet verbieden en het is wat mij betreft ook wel te verwachten. Als jij je er dus ongemakkelijk door voelt is er maar 1 optie: het niet meer doen.
Het is ook niet netjes maar wel te verwachten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:35 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik wat over die schutting heen ga hangen? En ik vind gluren wat anders dan een keer kijken en dat is wel degelijk niet netjes van hem. Sowieso ontdekken dat ik naak was kost al meer gegluur dan sociaal geaccepteerd.
Je zus heeft het van je moeder.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer een punt. Maar mn moeder nier
Ben je zo dik dan ?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:51 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Daarom niet aanstellen voor hetzelfde geldt vliegt een drone met camus boven je tuin zou ik erger vinden dan een buurman die even gluurt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:25 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja, anders zou ik het niet bij een klacht op fok laten.
Dat we allemaal met kleren aanlopen geeft alleen maar aan dat andere mensen mij niet naakt willen zien.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:04 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ik schaam me niet voor mijn lichaam, maar dat we allemaal met kleren aanlopen geeft toch wel aan dat we niet willen dat iedereen ons helemaal naakt ziet.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
hier TS, ga je gang
Wel delen met me voor mijn prachtige idee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:56 schreef Dophertje het volgende:
Hallo met de buurman, ik heb net op internet een drone met HD camera gekocht!
Dus je basseert je argumenten op je gevoel?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:18 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Idd. grafte warm op zolder!quote:Op maandag 19 mei 2014 21:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En nu zit je op internet verhalen te vertellen over je naakte avonturen aan een stel zweterige kluizenaars
Zit je nu moeilijk te doen. Ik neem aan dat je een meisje/vrouw bent die toevallig aan het zonnen o.i.d. was? Ja..en dan heb je kerels die graag koekeloeren. Deal with it.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:49 schreef -Buttercup het volgende:
Laat ik beginnen met dat mijn achtertuintje is omsloten door hoge schuttingen en er dus niemand echt naar binnen kan kijken. Het was stralend weer, met volle zon op mijn tuinbankje, dus vandaag lag ik lekker in mn nakie een boek te lezen en een beetje mijn winterkleur weg te werken. Opeens voelde ik dat nare gevoel van wanneer je de ogen van iemand in je rug voelt prikken en ik kijk op van mijn boek. Tussen de gleuven van mijn schutting door zie ik mijn buurman in zijn keuken snel zijn gezicht omdraaien.
Klacht: Glurende mannetjes wanneer ik lekker in mijn eigen tuin lig te chillen.
Overigens vind ik mijn buurman wel een type gemiddelde fokker!,dus bij deze buurman: Morgen komt er nog een dik zeil over die schutting heen en hoop ik je nooit meer te zien.
Vrouw he, die bepalen alles op gevoel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:43 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dus je basseert je argumenten op je gevoel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |