Ben je zo dik dan ?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:51 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
In mijn eigen omheinde tuin ja? Als ik erom vroeg had ik wel op het grasveld voor alle huizen gaan liggen.
Daarom niet aanstellen voor hetzelfde geldt vliegt een drone met camus boven je tuin zou ik erger vinden dan een buurman die even gluurt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:25 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja, anders zou ik het niet bij een klacht op fok laten.
Dat we allemaal met kleren aanlopen geeft alleen maar aan dat andere mensen mij niet naakt willen zien.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:04 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ik schaam me niet voor mijn lichaam, maar dat we allemaal met kleren aanlopen geeft toch wel aan dat we niet willen dat iedereen ons helemaal naakt ziet.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
hier TS, ga je gang
Wel delen met me voor mijn prachtige idee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:56 schreef Dophertje het volgende:
Hallo met de buurman, ik heb net op internet een drone met HD camera gekocht!
Dus je basseert je argumenten op je gevoel?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:18 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij helemaal alle hoeken van onze ramen, schuttingen en huizen kent dus hoe moeilijk of makkelijk dat is kun je niet zo beoordelen. Hoe dan ook kun je als je je best doet wel iets zien en wat mij stoort is dat ik al lange tijd het gevoel had aangestaard te worden toen ik keek en hij daar ook echt stond. Dan sta je dus niet een blik te werpen, maar gewoon moeilijk te gluren. Ik lig er niet wakker van, het was een simpele klacht zoals er wel meer zijn op dit forum
Idd. grafte warm op zolder!quote:Op maandag 19 mei 2014 21:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En nu zit je op internet verhalen te vertellen over je naakte avonturen aan een stel zweterige kluizenaars
Zit je nu moeilijk te doen. Ik neem aan dat je een meisje/vrouw bent die toevallig aan het zonnen o.i.d. was? Ja..en dan heb je kerels die graag koekeloeren. Deal with it.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:49 schreef -Buttercup het volgende:
Laat ik beginnen met dat mijn achtertuintje is omsloten door hoge schuttingen en er dus niemand echt naar binnen kan kijken. Het was stralend weer, met volle zon op mijn tuinbankje, dus vandaag lag ik lekker in mn nakie een boek te lezen en een beetje mijn winterkleur weg te werken. Opeens voelde ik dat nare gevoel van wanneer je de ogen van iemand in je rug voelt prikken en ik kijk op van mijn boek. Tussen de gleuven van mijn schutting door zie ik mijn buurman in zijn keuken snel zijn gezicht omdraaien.
Klacht: Glurende mannetjes wanneer ik lekker in mijn eigen tuin lig te chillen.
Overigens vind ik mijn buurman wel een type gemiddelde fokker!,dus bij deze buurman: Morgen komt er nog een dik zeil over die schutting heen en hoop ik je nooit meer te zien.
Vrouw he, die bepalen alles op gevoel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:43 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dus je basseert je argumenten op je gevoel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |