Excuus, ik had heteroseksuele man moeten plaatsen.quote:
Kijk jij nooit vanuit je klapraam de tuin van de buren in dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik kom nooit van mijn zolderkamer af.
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:06 schreef Piye het volgende:
Als er gleuven in de schutting zitten, kunnen mensen er toch best doorheen kijken? Ik vind deze klacht nogal onzinnig. Jij mag best naakt in je tuin liggen, maar je kan het je buurman niet kwalijk nemen dat hij, wanneer hij jou zo ziet, net wat langer jouw kant op kijkt. Dat is niet vies of geniepig, dat is een normale reactie.
Heb de gordijnen altijd dicht, anders schijnt de zon op mijn scherm.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kijk jij nooit vanuit je klapraam de tuin van de buren in dan?
Als hij vanaf zijn keuken naar jou kan kijken valt dat best mee. Als hij nou tegen de schutting zat om door de schutting te gluren gaf ik je gelijk. In dit geval zag die man je gewoon toevallig liggen en dan kijkt hij even. Nou big deal. Ga dan niet naakt in de tuin liggen als je daar echt zo wakker van ligt.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:09 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Je moet echt moeite doen om wat te zien he, die moeite moet je dus eerst nemen.
Dat had ik ook, maar ik heb van dat spiegelde folie gekocht. Nu kan ik gewoon lekker stiekem naar -Buttercup kijken terwijl ze mij niet ziet en bovendien m'n monitor leesbaar blijft. Aanrader hoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb de gordijnen altijd dicht, anders schijnt de zon op mijn scherm.
Heb je mijn post nog gezien?quote:
Ik denk niet dat jij helemaal alle hoeken van onze ramen, schuttingen en huizen kent dus hoe moeilijk of makkelijk dat is kun je niet zo beoordelen. Hoe dan ook kun je als je je best doet wel iets zien en wat mij stoort is dat ik al lange tijd het gevoel had aangestaard te worden toen ik keek en hij daar ook echt stond. Dan sta je dus niet een blik te werpen, maar gewoon moeilijk te gluren. Ik lig er niet wakker van, het was een simpele klacht zoals er wel meer zijn op dit forumquote:Op maandag 19 mei 2014 21:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Als hij vanaf zijn keuken naar jou kan kijken valt dat best mee. Als hij nou tegen de schutting zat om door de schutting te gluren gaf ik je gelijk. In dit geval zag die man je gewoon toevallig liggen en dan kijkt hij even. Nou big deal. Ga dan niet naakt in de tuin liggen als je daar echt zo wakker van ligt.
Ik gok rosbiefquote:Op maandag 19 mei 2014 21:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De enige relevante vraag inderdaad.
Klein tuintje en nee in die hoek kan niemand anders dat.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:17 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe groot is je tuin en anderen huizen kunnen niet in je tuin kijken?
Goed plan, ga dat morgen meteen fixen.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar ik heb van dat spiegelde folie gekocht. Nu kan ik gewoon lekker stiekem naar -Buttercup kijken terwijl ze mij niet ziet en bovendien m'n monitor leesbaar blijft. Aanrader hoor.
Moeilijk om het me voor te stellen.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:18 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Klein tuintje en nee in die hoek kan niemand anders dat.
sws de stroggles van het vrouw-zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 21:20 schreef Confetti het volgende:
Ja als mijn buurmeisje ook naakt in haar tuin zou rondlopen zou ik ook wel even mijn best doen om te gluren.
Die man valt niets kwalijk te nemen. Snap dat je het niet leuk vindt maar het hoort erbij,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |