Ik ook manquote:Op maandag 19 mei 2014 22:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het wel een tikkeltje kinderachtig dat dat niet mag hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Ja nou ja dat mag je vinden.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het wel een tikkeltje kinderachtig dat dat niet mag hoor.
Als de onderwerping aan de Yanks zo doorgaat, mag dat over tien jaar ook niet meer.quote:
Er is een verschil tussen beginnen en een weerwoord, een trut en een stoeptegel.quote:
Oke.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:24 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen beginnen en een weerwoord, een trut en een stoeptegel.
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]pharkus plsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had je vanmiddag maar achter mn schutting moeten gaan staan.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:54 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Tevens is TS natuurlijk helemaal geen vrouw en is dit allemaal niet gebeurd. Of ze moet het tegendeel bewijzen.
Wie weet stond hij daar wel, maar zag je het nietquote:Op maandag 19 mei 2014 23:25 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Dan had je vanmiddag maar achter mn schutting moeten gaan staan.
Dan had hij nu geen twijfels gehad over het verhaal of mijn vrouw zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:32 schreef Motorbass het volgende:
[..]
Wie weet stond hij daar wel, maar zag je het niet
Alsof hij daar echt aan twijfelt. Hij wil gewoon pics van je zodat hij daarop kan fappenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:32 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Dan had hij nu geen twijfels gehad over het verhaal of mijn vrouw zijn.
Alsof ik dat soort foto's ooit op een forum zou zetten.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef Motorbass het volgende:
[..]
Alsof hij daar echt aan twijfelt. Hij wil gewoon pics van je zodat hij daarop kan fappen
Is toch niet normaal dat er gleuven in de schutting zitten? Is gewoon niet te gleeeeuuuven!quote:Op maandag 19 mei 2014 21:06 schreef Piye het volgende:
Als er gleuven in de schutting zitten, kunnen mensen er toch best doorheen kijken?
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef Motorbass het volgende:
[..]
Alsof hij daar echt aan twijfelt. Hij wil gewoon pics van je zodat hij weer op je kan fappen
pam je tieten dansenquote:Op maandag 19 mei 2014 20:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik doe dit vaak bij mijn buurmeid vanuit het zolderraam.
Heb er zelfs speciaal een 70-200L lens voor aangeschaft om haar mooie lichaam tot in detail vast te leggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |