Macht der gewoonte denk ik.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:05 schreef Principia het volgende:
Potverdikkie, onze Carice zien we elke aflevering naakt, maar Khaleesi blijft in de kleren
thanks!quote:
carice is hollander en khaleesi heeft contractueel afgedwongen dat ze niet meer bloot hoeft te verschijnenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:05 schreef Principia het volgende:
Potverdikkie, onze Carice zien we elke aflevering naakt, maar Khaleesi blijft in de kleren
waar heb je het over?quote:
Carice zit naakt in alles wat ze doet. Waarschijnlijk kiest ze daar haar rollen op.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:05 schreef Principia het volgende:
Dat is een gerucht geloof ik.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
carice is hollander en khaleesi heeft contractueel afgedwongen dat ze niet meer bloot hoeft te verschijnen
kan me niet herinneren dat ze in minoes bloot wasquote:Op maandag 19 mei 2014 22:10 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Carice zit naakt in alles wat ze doet. Waarschijnlijk kiest ze daar haar rollen op.![]()
Zonder kleren vind jij haar wel aantrekklijk hoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:58 schreef MouzurX het volgende:
Hoezo is het nou weer bekrompen om iemand af te wijzen op haarkleur?
Sansa is hoe ze er in de serie uit ziet gewoon totaal niet aantrekkelijk, voor mij.
Met der jank kop.
Had ze als kat kleren aan dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
kan me niet herinneren dat ze in minoes bloot was
touchéquote:
Halve film naakt, de slet!!!quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme jongens, the feels
En, huilen?quote:
geweldig acteerwerk weer in die scènequote:Op maandag 19 mei 2014 21:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme jongens, the feels
je spreekt jezelf tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
je spreekt jezelf tegenHé, je bent weer liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Idd die mag ook wel wat vaker uit de kleren.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:05 schreef Principia het volgende:
quote:
hoe is bron een rat? een sellsword werkt voor de hoogste bieder en in dit geval was dat niet tyrionquote:Op maandag 19 mei 2014 22:34 schreef VeX- het volgende:
Bronn is wel een rat
En dan op het einde die vieze, vuige, magistrale schoft van een Littlefinger. Er is geen peil op te trekken aan zijn plan.
3,5 minuut was zat geweest miquote:Op maandag 19 mei 2014 22:39 schreef Tim86 het volgende:
Wel jammer dat we geen 35 minuten durende seksscène met Khaleesi hebben gezien overigens
superrelaxt om spoilers over een andere serie te lezen in topic over een totaal andere serie.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
1 van de hoofdrolspeelsters in de serie orphan black, waar zij dus net in aan het neuken is geweest met michiel huisman, die daar haar ex speelt.
Ik snap dat het vervelend is, maar straks mag je helemaal niet meer praten over welke serie dan ook, omdat er wel eens iemand gespoilerd zou kunnen worden. Dit is een risico van het internet.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
superrelaxt om spoilers over een andere serie te lezen in topic over een totaal andere serie.muu, geen belangrijke spoiler, muu, wel, niet, nou en, doe gewoon niet
Ik denk niet dat Tyrion Bronn iets kwalijk neemt, hij heeft altijd aangegeven voor het hoogste bod te strijden, k vond het ook een reëele uitlegquote:Op maandag 19 mei 2014 22:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoe is bron een rat? een sellsword werkt voor de hoogste bieder en in dit geval was dat niet tyrion
kweet niet of die duw bij zijn plan zat
Misschien dat Bronn hem nog op een andere manier helpt?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tyrion Bronn iets kwalijk neemt, hij heeft altijd aangegeven voor het hoogste bod te strijden, k vond het ook een reëele uitleg
ik heb wel het gevoel dat Littlefinger altijd al van plan was de veil te trouwen in plaats van Lysa. Bet leek me wel duidelijk dat hij Sansa liever had.
Ja, maar Sansa heeft wel dat fletse kutjong gebitchslapped. Baby steps.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beter leert Arya Sansa even hoe je een stoere chick wordt
zie mijn sigquote:Op maandag 19 mei 2014 22:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
superrelaxt om spoilers over een andere serie te lezen in topic over een totaal andere serie.muu, geen belangrijke spoiler, muu, wel, niet, nou en, doe gewoon niet
Die houden we er in!quote:Op maandag 19 mei 2014 22:51 schreef Doler12 het volgende:
Zo Pedofinger heeft ons eindelijk verlost van Lysa. Arme Sansa helemaal aan haar lot overgelaten aan de bizarre seksuele fantasieën van dat gefrustreerde beest.
Mja, ergens past dat niet bij zijn rol.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Misschien dat Bronn hem nog op een andere manier helpt?
Om zijn leven te wagen niet. Maar iets met gif.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, ergens past dat niet bij zijn rol.
Die is ook niet voor z'n acteertalent gekozen, lijkt mequote:Op maandag 19 mei 2014 23:14 schreef Tanin het volgende:
Wat een rete slecht acteer werk van die Mountain zeg![]()
emmy waardig was niet echt noodzakelijk, maar dit zag er idd niet uitquote:Op maandag 19 mei 2014 23:19 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Die is ook niet voor z'n acteertalent gekozen, lijkt me
Nee, maar Tyrion had nog geloofwaardiger geweest als The Mountain met een beetje goede camerahoek.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:19 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Die is ook niet voor z'n acteertalent gekozen, lijkt me
over twee wekenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:27 schreef Jahr00n het volgende:
ppffft dus nog steeds die knokpartij niet
zal wel de seizoensfinale worden
Khaleesi gaat niet meer uit de kleren, dat heeft ze contractueel laten vastleggenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:05 schreef Principia het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Khaleesi gaat niet meer uit de kleren, dat heeft ze contractueel laten vastleggen
Hij lijkt ook nogeneens op Sandor en lijkt 10 jaar jonger dan zijn broertje....quote:Op maandag 19 mei 2014 23:03 schreef VeX- het volgende:
Oh ja, deze Mountain is echt kut. Niet zo kut als die tweede, maar bij deze heb ik nog steeds het idee dat ik naar een aardige teddybeer kijk die mensen in tweeën klieft.
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Khaleesi gaat niet meer uit de kleren, dat heeft ze contractueel laten vastleggen
Dat heft doet me denken aanquote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You know nothing Jon Snow.
Toen de Mountain in beeld kwam wist je al genoeg.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef Onufriev het volgende:
Ik was wel even verbaasd toen Oberyn Martell kwam vertellen dat hij de champion van Tyrion zou zijn, dit had ik nog niet in deze reeks gelezen
sterker nog, hij is 19 jaar jonger dan de gast die the hound speeltquote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hij lijkt ook nogeneens op Sandor en lijkt 10 jaar jonger dan zijn broertje....
Dat is wel echt een kunstfout iddquote:Op maandag 19 mei 2014 23:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
sterker nog, hij is 19 jaar jonger dan de gast die the hound speelt
Ja en nadat je Bronn en Jaime al zag afwijzen was de scène helemaal overbodig. Toch jammer dat die 'spanning' nu weg is..quote:Op maandag 19 mei 2014 23:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toen de Mountain in beeld kwam wist je al genoeg.
ow?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:11 schreef VeX- het volgende:
Ach ja, ik heb toch niet het idee dat the Mountain er nog lang in zit.
Ik zie Oberyn wel winnen. Hij is toch een gifgebruiker? Een beetje supergif op z'n zwaard en zelfs the Mountain kan neervallen.
quote:
De Mountainacteur is 20 jaar jonger dan de Houndacteur.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hij lijkt ook nogeneens op Sandor en lijkt 10 jaar jonger dan zijn broertje....
ditquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die episode was weer echt zwaar geniaal. Die scène tussen Oberyn en TyrionWel twee van mijn favoriete personages hoor
. Dany haar verhaallijn vind ik nog steeds een beetje saai, maar ze is goede eyecandy
.
Dat van Littlefinger zag je wel van ver aankomen dat hij die cunt door die moondoor zou flikkeren. Ik mag Littlefinger echt niet en erger me aan hoe hij praat ( met één kant van zijn bek die hij open trekt ofzo).
Is er nu volgende week nog een episode en dan twee weken wachten of nu al twee weken wachten?
Vind ik ook. Ik wil Oberyn vs Mountain zien...quote:
Zal de Mountain wel winnenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:40 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik wil Oberyn vs Mountain zien...
Ik hoop enorm van niet, dat gun ik Cersei nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal de Mountain wel winnen. Dan zijn meteen twee van mijn favoriete personages eruit
.
Dan moet ik maar verder gaan met de boeken lezen
Cerseiquote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:43 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Ik hoop enorm van niet, dat gun ik Cersei niet
Je bedoelt dit?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die episode was weer echt zwaar geniaal. Die scène tussen Oberyn en TyrionWel twee van mijn favoriete personages hoor
. Dany haar verhaallijn vind ik nog steeds een beetje saai, maar ze is goede eyecandy
.
Dat van Littlefinger zag je wel van ver aankomen dat hij die cunt door die moondoor zou flikkeren. Ik mag Littlefinger echt niet en erger me aan hoe hij praat ( met één kant van zijn bek die hij open trekt ofzo).
Is er nu volgende week nog een episode en dan twee weken wachten of nu al twee weken wachten?
Jaime wordt steeds meer likeablequote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cersei.
Haar tweelingbroer vind ik wel sympathiek. Gelukkig dat hij wel gewoon normaal kan omgaan met zijn broertje. Tywin is ook een klootzak wat dat betreft, maar hij straalt nog wel iets uit. Cersei is gewoon een cunt.
Ja zo praatte hij die hele scène. Ik schoot gewoon in de lach en kon me niet meer concentreren op wat hij zeiquote:
Ik verbaas me erover dat die Tommen en Myrcella nog gewone normale kinderen waren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:53 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Jaime wordt steeds meer likeableblijkt nog in staat tot emotie. Cersei is al vanaf de eerste aflevering een manipulatieve, berekende, jaloerse en haatdragende feeks, en dat wordt alleen maar erger.
Tywin vind ik ook een opportunistische klootzak, maar wel fascinerend vanwege zijn politieke inzicht.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover dat die Tommen en Myrcella nog gewone normale kinderen waren.
Waar Joffrey het vandaan had is niet ver te zoeken
Tegen de tijd dat ze net een fijn personage wordt zal ze wel vermoordt worden GRRM kennendequote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:01 schreef outtayourleague het volgende:
Ik hoop eigenlijk stiekem dat Petyr Sansa van haar naïviteit afhelpt (naast de andere dingen die hij met haar waarschijnlijk van plan is)en haar een vrouw van de wereld maakt. Ze zag er zo koninklijk uit in de sneeuw, dat het haar wel gun dat ze eens doorkrijgt hoe dat politieke leven echt werkt. Zou haar karakter ook ten goede komen. Tot dus ver vind ik haar naïviteit nogal storend. Dan heeft haar zusje het beter begrepen
Dat zag ik al aankomen toen Sansa die kamer betrad jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
Leuke aflevering alleen wel voorspelbaar wat er zeg maar de komende minuten zou gebeuren
vind je dat echt? Ik zie ook wel dat ze heel mooi is om te zien, maar dat zure misprijzende bekkie de hele tijd vind ik wel een let-downquote:
In het eerste seizoen deed hij me iets te veel aan Prince Charming van Shrek denkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef VeX- het volgende:
Ik snap de vrouwen mensen niet die nu pas warmlopen voor Jaime nadat ze zijn 'andere kant' zien.
"Eigenlijk is het een best wel lieve, goede man, diep van binnnen."
Flikker op, Jaime was altijd al een baas. Ook toen hij Starks het raam uit smeet.
Normaal stoor ik mijzelf daar enorm aan.. bij veel actrices maar bij haar vergeef ik hetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
vind je dat echt? Ik zie ook wel dat ze heel mooi is om te zien, maar dat zure misprijzende bekkie de hele tijd vind ik wel een let-down
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
vind je dat echt? Ik zie ook wel dat ze heel mooi is om te zien, maar dat zure misprijzende bekkie de hele tijd vind ik wel een let-down
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Normaal stoor ik mijzelf daar enorm aan.. bij veel actrices maar bij haar vergeef ik het..
Wel jammer trouwens dat Sansa niet door de moon door gekeild werd.. nu moet ik nog langer tegen haar depressief jankkop aankijken
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef VeX- het volgende:
Ik snap de vrouwen mensen niet die nu pas warmlopen voor Jaime nadat ze zijn 'andere kant' zien.
Flikker op, Jaime was altijd al een baas. Ook toen hij Starks het raam uit smeet.
Een kind uit het raam flikkeren wekte bij mij weinig sympathie op in de eerste aflevering. Niettemin was hij wel altijd interessant om te volgen. Ik heb hardop moeten lachen om zijn voortdurende commentaar gedurende die reis met Brienne.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:11 schreef VeX- het volgende:
Ja dat wou ze al doen bij baby Tyrion.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:15 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze trekt je genotsknots er af hoor
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat wou ze al doen bij baby Tyrion.
dat zat er al vroeg in jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat wou ze al doen bij baby Tyrion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |