Natuurlijk, maar dan niet wachten of jouw bal in of uit is en als dan blijkt dat 'ie uit is, ineens gaan mekkeren over een bal van de ander.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nah, ik heb Nadal op belangrijke punten echt heel vaak de scheids zien corrigeren in zijn eigen nadeel;. Ook vaak tegen Djokovic. Deze bal van Djokovic was gewoon uit, en volgens mij mag je gewoon nog diezelfde bal terugslaan hoor.
Als je de bal terugslaat, accepteer je de call. Je moet het punt stoppen en dat doe je niet als je de bal terugspeelt.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nah, ik heb Nadal op belangrijke punten echt heel vaak de scheids zien corrigeren in zijn eigen nadeel;. Ook vaak tegen Djokovic. Deze bal van Djokovic was gewoon uit, en volgens mij mag je gewoon nog diezelfde bal terugslaan hoor.
quote:Op zondag 18 mei 2014 18:35 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt wel demonstratietennis. Nadal is nergens als Djokovic zo speelt.
Ja, zeker.quote:
Volgens mij mag je volgens de regels 1 bal terugslaan. Want als de bal vlak op de voeten bij de baseline gespeeld wordt, heb je natuurlijk geen tijd en sla je uit een reactie direct de bal terug. Vandaar dat ik dacht dat er 1 bal terug geslagen mocht worden. Dat zie je ook wel bij het hawk-eye systeem.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als je de bal terugslaat, accepteer je de call. Je moet het punt stoppen en dat doe je niet als je de bal terugspeelt.
Allebei boven de 2.00?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:38 schreef Ambrosius het volgende:
Djokovic en Nadal staan ondertussen gelijk bij de bookmakers voor Roland Garros.
Ja, maar niet wachten of jouw bal dan in of uit is zoals ik net al zei.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Volgens mij mag je volgens de regels 1 bal terugslaan. Want als de bal vlak op de voeten bij de baseline gespeeld wordt, heb je natuurlijk geen tijd en sla je uit een reactie direct de bal terug. Vandaar dat ik dacht dat er 1 bal terug geslagen mocht worden. Dat zie je ook wel bij het hawk-eye systeem.
Tja, dat zou waar kunnen zijn. Maar Nadal liep ook naar de plek toe waar Djoko's bal geslagen werd, en dan ga je kijken. Bij gravel is dat toch altijd zo? Is gewoon iets anders dan het hawk-eye systeem.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar niet wachten of jouw bal dan in of uit is zoals ik net al zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |