quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:37 schreef picodealion het volgende:
Maar even serieus Robby. Dat je altijd een beetje raar deed op het forum was ik al wel aan gewend, maar sinds je niet meer naar meets durft te komen gedraag je je steeds meer als een lompe hork. Het wordt er niet bepaald gezelliger op met je posts de afgelopen tijd. Kan je dat nog een beetje bijschroeven denk je?
zekerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:15 schreef picodealion het volgende:
Heb je dat plaatje nou speciaal gemaakt hiervoor?
committment heet datquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:22 schreef picodealion het volgende:
Goed van je. Ik ga even pannenkoeken bakken hoor.
Zag ik eerder vandaag inderdaad, geniaal!quote:
quote:
Door je kont?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:07 schreef wyccie het volgende:
Van voren ziet het jurkje er netjes uit. Was het misschien aan de achterkant erg kort? Kan het zo, zonder knieën niet inschatten.![]()
Ik heb me regelmatig omgekleed omdat een jurk toch te kort bleek aan de achterkant.
En in een ziekenhuis gaat er toch een witte jas over.
Misschien was dat meisje streng religieus.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:14 schreef picodealion het volgende:
Daarmee word je vast veel.. aangestaard.
Staat genoteerd.quote:
Dat is al de tweede keer deze week dat je over verkering begintquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:35 schreef picodealion het volgende:
En nee ik ben niet stiekem aan het vissen of je ooit verkering met me wil, dat meen ik oprecht .
Haha, ja herkenbaar. Maar bij dit jurkje viel het wel mee. Als ik hem helemaal naar beneden trek komt hij ook tot vlak boven mijn knieën, hij kruipt alleen een beetje omhoog.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:07 schreef wyccie het volgende:
Van voren ziet het jurkje er netjes uit. Was het misschien aan de achterkant erg kort? Kan het zo, zonder knieën niet inschatten.![]()
Ik heb me regelmatig omgekleed omdat een jurk toch te kort bleek aan de achterkant.
En in een ziekenhuis gaat er toch een witte jas over.
Misschien was dat meisje streng religieus.
Ik dacht juist dat mijn vorige opmerking tegen me gebruikt zou worden, dus dat probeerde ik te pareren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer deze week dat je over verkering begint
Alleen jij?quote:Op zondag 18 mei 2014 08:38 schreef DragonFodder het volgende:
GC / Speciale FOK!screening van A Million Ways to Die in the West op 28 mei
Wie gaat er mee? 😃
Hoewel ik de film graag wil zien. Vind ik het een beetje jammer om er weer voor naar A'dam te reizen..quote:Op zondag 18 mei 2014 08:38 schreef DragonFodder het volgende:
GC / Speciale FOK!screening van A Million Ways to Die in the West op 28 mei
Wie gaat er mee? 😃
Wat... zo oud was die man toch nog niet? O... kanker. Daarbij maakt een leeftijd vrij weinig uitquote:
Wat? Is het uit?quote:Op zondag 18 mei 2014 15:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, Robby. Ik voeg me weer tot jullie kleine gezelschap
Hoe komt het? Niet verdrietig?quote:
Nee, alles behalve. Tis niet dat de relatie ergens op sloeg. Heb er veel tijd en geduld ingestoken en vrij weinig voor terug gekregen. En hoe het komt. Tja, het werkte voor haar niet meer...quote:
Niet doen, doe ik ook nietquote:
Op naar de volgende.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, alles behalve. Tis niet dat de relatie ergens op sloeg. Heb er veel tijd en geduld ingestoken en vrij weinig voor terug gekregen. En hoe het komt. Tja, het werkte voor haar niet meer...
Okee.. nou dan is het geen groot verlies. Wel jammer dat het niet werkte.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, alles behalve. Tis niet dat de relatie ergens op sloeg. Heb er veel tijd en geduld ingestoken en vrij weinig voor terug gekregen. En hoe het komt. Tja, het werkte voor haar niet meer...
quote:
Dat vind ik ook, maar ja. Na 4 maanden nog steeds handjes vast houden en alleen zoenen op de mond... tja dan lig ik er ook niet wakker vanquote:Op zondag 18 mei 2014 16:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee.. nou dan is het geen groot verlies. Wel jammer dat het niet werkte.
Welkomquote:Op zondag 18 mei 2014 16:34 schreef Stickertje het volgende:
* Stickertje komt aangewaaid vanuit tvsc
Ditquote:Op zondag 18 mei 2014 16:34 schreef Stickertje het volgende:
Welkom? Pas op voor de mannen...quote:Op zondag 18 mei 2014 16:34 schreef Stickertje het volgende:
Vast, ik ga er ook vanuit dat jij er 1 van bent. Maar he... nieuw vlees je weet hoe dat gaatquote:
Yep..quote:Op zondag 18 mei 2014 16:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vast, ik ga er ook vanuit dat jij er 1 van bent. Maar he... nieuw vlees je weet hoe dat gaat
DAT DIT KAN!quote:
iedereen wee toch dat vrouwen op Fok een hoax is?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Ssst, misschien halen we dan ooit nog wel 4 vrouwen tegelijk in de SC
Maar jij haat dwdd niet.. waarom verwelkom je d'r dan?quote:
Maar op emotioneel vlak was er dus ook geen enorme klik?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat vind ik ook, maar ja. Na 4 maanden nog steeds handjes vast houden en alleen zoenen op de mond... tja dan lig ik er ook niet wakker van
WELKOM! Ook jij ja, al ben je dan geen vrouwquote:Op zondag 18 mei 2014 16:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Yep..
Ik ga ook maar eens meelurken hier
[..]
DAT DIT KAN!
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
iedereen wee toch dat vrouwen op Fok een hoax is?
*krabt aan ballen
Boks!quote:Op zondag 18 mei 2014 16:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
WELKOM! Ook jij ja, al ben je dan geen vrouw
Het is een beetje een haat-liefde verhouding. Ik kijk ook niet meer elke dag.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar jij haat dwdd niet.. waarom verwelkom je d'r dan?
49, zijn reetbeharing loopt door als snor.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:38 schreef DragonFodder het volgende:
Stickertje heeft geen FoBo. Zal dus wel een man van 48 zijn.
uiteraard.. zie mijn vorige post over vrouwen op fokquote:Op zondag 18 mei 2014 16:38 schreef DragonFodder het volgende:
Stickertje heeft geen FoBo. Zal dus wel een man van 48 zijn.
dank voor die mental image.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
49, zijn reetbeharing loopt door als snor.
zal wel veel minder leuk zijn nu pietertje er mee is opgehoudenquote:Op zondag 18 mei 2014 16:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het is een beetje een haat-liefde verhouding. Ik kijk ook niet meer elke dag.
Een groot gemis inderdaad.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zal wel veel minder leuk zijn nu pietertje er mee is opgehouden
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:40 schreef Studiotje het volgende:
Nu afwachten tot MrBanaan1 komt, dan word het een beetje zoals dit...
[ afbeelding ]
Ik heb zijn naam genoemd, nu moet die wel komen
Wat is dat?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Sticker en studio, nu jullie in de SC posten moeten jullie ook meedoen met de trivia
TV / [FOK MOVIE TRIVIA] - Mei 2014 - deel 5
Pieter Derks, groot comedian en lekker ding.quote:
kwam eigenlijk de TV slowchat concurrentie checken, of in ieder geval het verschilquote:Op zondag 18 mei 2014 16:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Sticker en studio, nu jullie in de SC posten moeten jullie ook meedoen met de trivia
TV / [FOK MOVIE TRIVIA] - Mei 2014 - deel 5
quote:
Ah daar is ze al Dyon!quote:Op zondag 18 mei 2014 16:34 schreef Stickertje het volgende:
Ow shit, 2e Robby dusquote:Op zondag 18 mei 2014 16:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
iedereen wee toch dat vrouwen op Fok een hoax is?
*krabt aan ballen
Schokkendquote:Op zondag 18 mei 2014 16:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en dat jij buiten tv sc postdat dit kan in nederland
Oh okequote:Op zondag 18 mei 2014 16:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pieter Derks, groot comedian en lekker ding.
En 1 is al erg genoegquote:
Was dat Wyccies lijstje? Ik dacht dat ie wat gekuisder was. (kinderen... salaris... locatie)quote:Op zondag 18 mei 2014 16:51 schreef drakin het volgende:
Voor nieuw vlees vragenlijstje:
Lievelingsgerecht
Lievelingsgetal
lievelingskleur
leeftijd
geslacht eerlijk toegeven
vrijgezel ja of nee
salaris
waar wonende
leeftijd kinderen
Lievelingsgerechtquote:Op zondag 18 mei 2014 16:51 schreef drakin het volgende:
Lievelingsgerecht
Lievelingsgetal
lievelingskleur
leeftijd
vrijgezel ja of nee
salaris
waar wonende
leeftijd
Je denkt toch niet dat ik alle topics ga doorzoeken naar Wyccies lijstjes? Dit was wat er ongeveer opstond voor zover mijn geheugen dat nog wil prijsgeven.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Was dat Wyccies lijstje? Ik dacht dat ie wat gekuisder was. (kinderen... salaris... locatie)
Robby heeft het vast in zijn wyccie excelfile staanquote:Op zondag 18 mei 2014 16:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Is er iemand die Wyccie's vragenlijstje ergens heeft staan? Nieuw vlees mag natuurlijk wel gelijk het voorstel vragenlijstje invullen...
Ik wilde het niet op de man af vragen, maar ehh.. ja dat was wel waar ik op doelde..quote:Op zondag 18 mei 2014 16:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Robby heeft het vast in zijn wyccie excelfile staan
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:51 schreef drakin het volgende:
Lievelingsgerecht pizza met chocomel
Lievelingsgetal 3
lievelingskleur paars
leeftijd 29
geslacht eerlijk toegeven vrouw
vrijgezel ja of nee nee
salaris![]()
waar wonende gelderland
leeftijd kinderen .. kinderen![]()
Ik moest lachen, en dat is een prestatie.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Robby heeft het vast in zijn wyccie excelfile staan
je salaris is niet 450 euro?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:58 schreef AF_ het volgende:
Hallon![]()
Lievelingsgerecht: spareribs
Lievelingsgetal: geen idee
lievelingskleur: geen idee
leeftijd:20
geslacht eerlijk toegeven:man
vrijgezel ja of nee:ja
salaris: verschilt per maand
waar wonende: Heerlen
leeftijd kinderen: gelukkig nog niet
1 keer gehad, dat was echt fantastischquote:
AF_!quote:Op zondag 18 mei 2014 16:58 schreef AF_ het volgende:
Hallon![]()
Lievelingsgerecht: spareribs
Lievelingsgetal: geen idee
lievelingskleur: geen idee
leeftijd:20
geslacht eerlijk toegeven:man
vrijgezel ja of nee:ja
salaris: verschilt per maand
waar wonende: Heerlen
leeftijd kinderen: gelukkig nog niet
Daar hebben we sinds gister een oplossing voor in TVSC!quote:Op zondag 18 mei 2014 17:00 schreef drakin het volgende:
Zo nog meer, alleen nog steeds geen vrijgezelle dames voor de heren hier.
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Daar hebben we sinds gister een oplossing voor in TVSC!
banaan met lippenstift?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dus iedereen die vrijgezel is wordt hierheen gedumpt?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Gebeurt. Just sayin'.quote:
Banaan zou het eerst volgende topic hunten en alles in de OP gooienquote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:01 schreef AF_ het volgende:
[..]
Banaan zou het eerst volgende topic hunten en alles in de OP gooien
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:01 schreef AF_ het volgende:
[..]
Banaan zou het eerst volgende topic hunten en alles in de OP gooien
Vijandig: Neequote:
Hoeveel vrijgezelle chicks kan je uit TVSC regelen dan?quote:
wat?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:03 schreef DragonFodder het volgende:
Eh, ja, welkom en alles, maar laat de TVsc in-jokes daar aub, en creëer hier nieuwe!
Duurde weer langquote:Op zondag 18 mei 2014 17:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoeveel vrijgezelle chicks kan je uit TVSC regelen dan?
Nou ik dacht tot aan een uurtje geleden dat stickertje vrijgezel wasquote:Op zondag 18 mei 2014 17:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoeveel vrijgezelle chicks kan je uit TVSC regelen dan?
Onze straat, onze straattaal.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat?![]()
we mogen onze eigen cultuur niet meenemen, dat is diskriemienasie
Ja sorry, moest het tóch even vragenquote:
Noem je lievelingsfilm gewoon dan kom je hier wel mee binnen. Tenminste als het ook een ontzettend goede film is.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat?![]()
FMT'ers kijken nauwelijks tvquote:
Dan ga je maar terug naar je eigen sc.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat?![]()
Sbs wat? Ik kijk eigenlijk nooit meer tv als het uitgezonden wordt. ik volg alleen wat series uit de VS.quote:
gay niggers from outer spacequote:Op zondag 18 mei 2014 17:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Noem je lievelingsfilm gewoon dan kom je hier wel mee binnen. Tenminste als het ook een ontzettend goede film is.
Limburg is kut en hoort bij Duitsland.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:06 schreef AF_ het volgende:
Ik moet wel zeggen, nog geen enkele keer belachelijk gemaakt omdat ik uit limburg kom. Top sc
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Limburg is kut en hoort bij Duitsland.
Limburgquote:Op zondag 18 mei 2014 17:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Limburg is kut en hoort bij Duitsland.
Ik ben van de stichting Prikkeldraad om Limburg. Kon nog wel eens genant wordenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:06 schreef AF_ het volgende:
Ik moet wel zeggen, nog geen enkele keer belachelijk gemaakt omdat ik uit limburg kom. Top sc
Je typt niet met het accent. Dat scheelt een hoopquote:Op zondag 18 mei 2014 17:06 schreef AF_ het volgende:
Maar jij woont in het putje van Brabantquote:Op zondag 18 mei 2014 17:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ben van de stichting Prikkeldraad om Limburg. Kon nog wel eens genant worden
zoek je nog leden?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Maar wel in Brabantquote:
Kijk maar naar zijn UI, oooeeehhhquote:Op zondag 18 mei 2014 17:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Er zitten hier meer Limburgersquote:Op zondag 18 mei 2014 17:06 schreef AF_ het volgende:
Aanmeldingen met foto van je prikkeldraadvoorraad via pm svp.quote:
En halve belgen...quote:
quote:
In welke film speelt ze?quote:
Nietus. Of bedoel je SOK?quote:
quote:
quote:Jaar Naam Rol
2005 Mary Stella
2005 When Do We Eat Nikki
2005 Silver Bells Rose
2006 The Garden Holly
2006 Unknown Dochter
2009 Spectacular! Tammi Dyson
2009 The Kings of Appletown Betsy
2010 The Boy Who Cried Werewolf Jordan Sands
2012 The First Time Jane Harmon
2012 Fun Size Wren
Die titels zeggen mij niks.quote:
Waar woont hij dan?quote:
In Belgie ergensquote:
Mij ook nietquote:
In welke sc denk je precies dat je beland bent?quote:
Eerlijk gezegd geen ideequote:Op zondag 18 mei 2014 17:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
In welke sc denk je precies dat je beland bent?
Géén ONZ & KLB in ieder geval.quote:
Daar hebben meer mensen last van..quote:Op zondag 18 mei 2014 17:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit, we merken net pas dat jullie bestaan
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit, we merken net pas dat jullie bestaan
Mag ik aub over mijn kinderen beginnen? Ze waren zooooo lief dit weekendquote:
Hoe was Rio 2?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mag ik aub over mijn kinderen beginnen? Ze waren zooooo lief dit weekend
mensen die over hun kinderen beginnenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
* AF_ rent meequote:Op zondag 18 mei 2014 17:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mensen die over hun kinderen beginnen![]()
* Stickertje waait terug naar TV SC
It worked!quote:Op zondag 18 mei 2014 17:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij wilde liever Robocop zienquote:
Ja dat mag, hoe was Rio2 Robocop?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet gezien dus.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vrouwen die geen kinderen willen... die snap ik niet (ja, das een seksistische opmerking i know)quote:
Daarom mijn editquote:
Mwa er zijn ook al kinderen genoeg op de wereld.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen die geen kinderen willen... die snap ik niet (ja, das een seksistische opmerking i know)
Zo dacht mijn ex er ook over. Alsof ik zoiets al weet als ik begin 20 ben.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen die geen kinderen willen... die snap ik niet (ja, das een seksistische opmerking i know)
Mee eens.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Mwa er zijn ook al kinderen genoeg op de wereld.
Dat ben je inmiddels niet meer toch?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo dacht mijn ex er ook over. Alsof ik zoiets al weet als ik begin 20 ben.
Niet genoeg om de vergrijzing op te vangen.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Mwa er zijn ook al kinderen genoeg op de wereld.
Nu op het randje inderdaadquote:
Pizza.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:51 schreef drakin het volgende:
Lievelingsgerecht
Lievelingsgetal
lievelingskleur
leeftijd
vrijgezel ja of nee
salaris
waar wonende
leeftijd kinderen
Het systeem functioneert al 40 jaar op z'n reserves.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet genoeg om de vergrijzing op te vangen.
Te weinig naar mijn mening. Alsof al die oudjes per se 90 jaar moeten worden. Er is een time to come, and a time to go.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:22 schreef drakin het volgende:
Dat ligt ook grotendeels aan de politiek, die bezuinigd teveel op de ouderenzorg.
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Te weinig naar mijn mening. Alsof al die oudjes per se 90 jaar moeten worden. Er is een time to come, and a time to go.
Wat een onzin.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:24 schreef FireFox1 het volgende:
Alsof al die oudjes per se 90 jaar moeten worden. Er is een time to come, and a time to go.
Wat? Ik zeg wat niemand durft te zeggenquote:
Tot je 80e op een houtje bijten is ook heel vervelend en je mag toch wel iets als je tot je 67e hard gewerkt(of niet) hebt?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Te weinig naar mijn mening. Alsof al die oudjes per se 90 jaar moeten worden. Er is een time to come, and a time to go.
Dat zei een meisje bij mij op school ook ooit, dat ze op 75+ maar een spuitje moesten krijgen.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg wat niemand durft te zeggen
Heb jij op school gezeten?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat zei een meisje bij mij op school ook ooit, dat ze op 75+ maar een spuitje moesten krijgen.
bezuinigtquote:Op zondag 18 mei 2014 17:22 schreef drakin het volgende:
Dat ligt ook grotendeels aan de politiek, die bezuinigd teveel op de ouderenzorg.
Voor dit gedrag hebben we Lemans en die heeft zich intussen aangepastquote:
1 slow chat is genoeg voor mijquote:
Haha,wat erg.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat zei een meisje bij mij op school ook ooit, dat ze op 75+ maar een spuitje moesten krijgen.
Ik heb hoofdpijnquote:
Ik heb hier niets op te melden. Keurig! Misschien een punt achter je zin, maar verder prima!quote:Op zondag 18 mei 2014 17:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Voor dit gedrag hebben we Lemans en die heeft zich intussen aangepast
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb hier niets op te melden. Keurig! Misschien een punt achter je zin, maar verder prima!
Ik zou als docent hebben gezegd, hoe oud is jouw oma?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:29 schreef Sands het volgende:
[..]
De leraar zag je ook al kijken van "die is gek"![]()
Man man man, wat vind KOOOOOOS daar van?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:31 schreef DragonFodder het volgende:
die tv sc is maar een vaag gebeuren, ze vinden ons niet aardig
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Man man man, wat vind KOOOOOOS daar van?
Mag dat wel van de wetgevaah?
Eh, sorry jongensquote:
Dat wilde ik ook net hier typen../quote:
Oh tokkies dus.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:40 schreef drakin het volgende:
Nou 2 tellen gekeken daar en niet veel soeps, zijn een stelletje verveelde sbs en rtl kijkers.
Tokkies zijn veel leuker dan wat daar rondloopt.quote:
ze zitten te rellen. En momenteel bovenop me in de tv sc.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:40 schreef picodealion het volgende:
Whoa, nieuw volk. Komen jullie ook meespelen in FMT dan?>
Helemaal niet te rellenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ze zitten te rellen. En momenteel bovenop me in de tv sc.
Omdat er nu niks op tv is, ze zitten me ook al te quoten daar maar ik ga mijn tijd echt niet nuttelozer maken dan het nu al isquote:Op zondag 18 mei 2014 17:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ze zitten te rellen. En momenteel bovenop me in de tv sc.
Ach, het was even leukquote:Op zondag 18 mei 2014 17:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Omdat er nu niks op tv is, ze zitten me ook al te quoten daar maar ik ga mijn tijd echt niet nuttelozer maken dan het nu al is
Ja, zit weer wat nieuwe films op mijn usb te zetten, heb ik weer wat te doen vandaag.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, zit weer wat nieuwe films op mijn usb te zetten, heb ik weer wat te doen vandaag.
Dat is godverdomme wel een strakke rechte lijn die je daar hebt zeg!quote:Op zondag 18 mei 2014 17:44 schreef appelen het volgende:
[..]________________________________________________!
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, zit weer wat nieuwe films op mijn usb te zetten, heb ik weer wat te doen vandaag.
wel even vragenlijstje invullenquote:
quote:Voor nieuw vlees vragenlijstje:
Lievelingsgerecht
Lievelingsgetal
lievelingskleur
leeftijd
vrijgezel ja of nee
salaris
waar wonende
leeftijd kinderen
dankje schatquote:Op zondag 18 mei 2014 17:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat is godverdomme wel een strakke rechte lijn die je daar hebt zeg!
ach, wat schattig. Wil je een FMT sc topicnaam gaan kapen?quote:
nee hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 17:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ach, wat schattig. Wil je een FMT sc topicnaam gaan kapen?
is niet kapen als je lapo hebtquote:Op zondag 18 mei 2014 17:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ach, wat schattig. Wil je een FMT sc topicnaam gaan kapen?
is de fleshlight zijn moeder?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:47 schreef Studiotje het volgende:
Appelen, foei, ga af.
Sorry, 't is mijn soort van fok! zoon, beetje naïef, wel lief verder
Niet ga AF_ zeggenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:47 schreef Studiotje het volgende:
Appelen, foei, ga af.
do normal menquote:Op zondag 18 mei 2014 17:47 schreef Studiotje het volgende:
Appelen, foei, ga af.
Okequote:
vraag me af wat ze hier met al die antwoorden doenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:48 schreef Starm het volgende:
[..]
Oke
Lievelingsgerecht: Patat
Lievelingsgetal: 1337
lievelingskleur: Zwart
leeftijd: 18
geslacht eerlijk toegeven: Vrouw
vrijgezel ja of nee: Nee ( heb een relatie met Koos )
salaris: N.V.T
waar wonende: Baarlo
leeftijd kinderen: -16
Voor eten moet je naar het culinair topic ja!quote:Op zondag 18 mei 2014 17:49 schreef DragonFodder het volgende:
Nou, ik ga effe eten. Ik zie straks wel wat voor puinzooi de tv'ers van onze huiskamer hebben gemaakt.
Dus wij zijn niet welkomquote:Op zondag 18 mei 2014 17:52 schreef dyonvbaal het volgende:
Mensen asjeblieft zeg. Ga terug naar waar jullie vandaan komen en ga lekker rustig verder met jullie leventjes. En laat ons hier doen wat wij willlen
Zoals jullie je nu gedragen? Nee. Dagquote:
Dit waait wel weer over dyon, maak je niet drukquote:Op zondag 18 mei 2014 17:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zoals jullie je nu gedragen? Nee. Dag
nou nouquote:Op zondag 18 mei 2014 17:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
alsof je iemand kan opleggen niet te postenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dyon welquote:Op zondag 18 mei 2014 17:54 schreef appelen het volgende:
[..]
alsof je iemand kan opleggen niet te posten
Zei je nou oplegger?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:54 schreef appelen het volgende:
[..]
Zeker niet, maar als jij je zo onvolwassen wil gedragen hoef je ons daar niet mee lastig te vallen.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:54 schreef appelen het volgende:
[..]
ben ik ookquote:Op zondag 18 mei 2014 17:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zeker niet, maar als jij je zo onvolwassen wil gedragen hoef je ons daar niet mee lastig te vallen.
Dan nogmaals, ga lekker in je eigen slowchat onvolwassen doen. En laat ons hier met rustquote:
ik post hier alleenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan nogmaals, ga lekker in je eigen slowchat onvolwassen doen. En laat ons hier met rust
quote:
Ik ben blij dat je dat over je zelf wil toegevenquote:
Nee, ik ben hier voor mij lol. Niet om door kinderen uit een ander topic weg te worden gepest hou toch op.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:58 schreef DragonFodder het volgende:
Laat ze maar even spelen Dyon, dan is de lol er ook zo weer vanaf voor ze.
je moet je zeker niet laten wegpesten, maar er kwaad tegenin gaan heeft echt geen zin.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier voor mij lol. Niet om door kinderen uit een ander topic weg te worden gepest hou toch op.
Indd gewoon wraak nemen.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
je moet je zeker niet laten wegpesten, maar er kwaad tegenin gaan heeft echt geen zin.
Grappenmakerquote:Op zondag 18 mei 2014 18:05 schreef Mansjester het volgende:
Ik bedenk een goede grap jongens:
De term SLOWCHAT is op deze reeks wel van toepassing
quote:Op zondag 18 mei 2014 18:05 schreef Mansjester het volgende:
Ik bedenk een goede grap jongens:
De term SLOWCHAT is op deze reeks wel van toepassing
Waar ben je mee bezig? Jij hoeft niet in je eentje dit topic vol te krijgen. Dat kunnen wij zelf goed genoeg. En wij nemen onze tijd daarvoor. Dat jullie je topic 2x per dag willen vernieuwen. Veel plezier ermee, maar laat ons gewoon ons ding doen.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 18:19 schreef appelen het volgende:
ik ben de enige die post daar wat een faalhaas ben ik
Het jongetje is nog maar 14 Dyon, die kunnen niet zo snel stoppen met trollen.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar ben je mee bezig? Jij hoeft niet in je eentje dit topic vol te krijgen. Dat kunnen wij zelf goed genoeg. En wij nemen onze tijd daarvoor. Dat jullie je topic 2x per dag willen vernieuwen. Veel plezier ermee, maar laat ons gewoon ons ding doen.
jaquote:Op zondag 18 mei 2014 18:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Het jongetje is nog maar 14 Dyon, die kunnen niet zo snel stoppen met trollen.
Ja als je zo blijgt reageren kan ik ze ook niet kwalijk nemen dat ze doorgaan.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar ben je mee bezig? Jij hoeft niet in je eentje dit topic vol te krijgen. Dat kunnen wij zelf goed genoeg. En wij nemen onze tijd daarvoor. Dat jullie je topic 2x per dag willen vernieuwen. Veel plezier ermee, maar laat ons gewoon ons ding doen.
2x? is dat de absolute supersnelheid hier waar je ons mee probeert te vergelijken?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wil hier kunnen posten wat en wanneer ik wil. En niet verplicht stil moeten zijn de rest van de dag omdat dan de kindertjes uit het andere topic van zelf weg gaanquote:Op zondag 18 mei 2014 18:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja als je zo blijgt reageren kan ik ze ook niet kwalijk nemen dat ze doorgaan.
Nee dat kun je niet, dus ga maar even door en vertel ons jouw lievelingsfilm maar.quote:
Bambi!quote:Op zondag 18 mei 2014 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dat kun je niet, dus ga maar even door en vertel ons jouw lievelingsfilm maar.
Je geeft ze alleen maar hun zin door er zo tegenin te gaan. Of hou je gewoon ff stil tot ze weer wegzijn, of plaats een topicreport ofzo. Dit is alleen maar brandstof voor ze.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wil hier kunnen posten wat en wanneer ik wil. En niet verplicht stil moeten zijn de rest van de dag omdat dan de kindertjes uit het andere topic van zelf weg gaan
quote:Op zondag 18 mei 2014 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dat kun je niet, dus ga maar even door en vertel ons jouw lievelingsfilm maar.
was daquote:Op zondag 18 mei 2014 18:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je geeft ze alleen maar hun zin door er zo tegenin te gaan. Of hou je gewoon ff stil tot ze weer wegzijn, of plaats een topicreport ofzo. Dit is alleen maar brandstof voor ze.
Goede jankfilm, heb je nog meer tranentrekkers?quote:
Lion King is ook wel erg goed jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |