Ik zou als docent hebben gezegd, hoe oud is jouw oma?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:29 schreef Sands het volgende:
[..]
De leraar zag je ook al kijken van "die is gek"![]()
Man man man, wat vind KOOOOOOS daar van?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:31 schreef DragonFodder het volgende:
die tv sc is maar een vaag gebeuren, ze vinden ons niet aardig
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Man man man, wat vind KOOOOOOS daar van?
Mag dat wel van de wetgevaah?
Eh, sorry jongensquote:
Dat wilde ik ook net hier typen../quote:
Oh tokkies dus.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:40 schreef drakin het volgende:
Nou 2 tellen gekeken daar en niet veel soeps, zijn een stelletje verveelde sbs en rtl kijkers.
Tokkies zijn veel leuker dan wat daar rondloopt.quote:
ze zitten te rellen. En momenteel bovenop me in de tv sc.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:40 schreef picodealion het volgende:
Whoa, nieuw volk. Komen jullie ook meespelen in FMT dan?>
Helemaal niet te rellenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ze zitten te rellen. En momenteel bovenop me in de tv sc.
Omdat er nu niks op tv is, ze zitten me ook al te quoten daar maar ik ga mijn tijd echt niet nuttelozer maken dan het nu al isquote:Op zondag 18 mei 2014 17:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ze zitten te rellen. En momenteel bovenop me in de tv sc.
Ach, het was even leukquote:Op zondag 18 mei 2014 17:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Omdat er nu niks op tv is, ze zitten me ook al te quoten daar maar ik ga mijn tijd echt niet nuttelozer maken dan het nu al is
Ja, zit weer wat nieuwe films op mijn usb te zetten, heb ik weer wat te doen vandaag.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, zit weer wat nieuwe films op mijn usb te zetten, heb ik weer wat te doen vandaag.
Dat is godverdomme wel een strakke rechte lijn die je daar hebt zeg!quote:Op zondag 18 mei 2014 17:44 schreef appelen het volgende:
[..]________________________________________________!
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, zit weer wat nieuwe films op mijn usb te zetten, heb ik weer wat te doen vandaag.
wel even vragenlijstje invullenquote:
quote:Voor nieuw vlees vragenlijstje:
Lievelingsgerecht
Lievelingsgetal
lievelingskleur
leeftijd
geslacht eerlijk toegeven
vrijgezel ja of nee
salaris
waar wonende
leeftijd kinderen
dankje schatquote:Op zondag 18 mei 2014 17:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat is godverdomme wel een strakke rechte lijn die je daar hebt zeg!
ach, wat schattig. Wil je een FMT sc topicnaam gaan kapen?quote:
nee hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 17:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ach, wat schattig. Wil je een FMT sc topicnaam gaan kapen?
is niet kapen als je lapo hebtquote:Op zondag 18 mei 2014 17:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ach, wat schattig. Wil je een FMT sc topicnaam gaan kapen?
is de fleshlight zijn moeder?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:47 schreef Studiotje het volgende:
Appelen, foei, ga af.
Sorry, 't is mijn soort van fok! zoon, beetje naïef, wel lief verder
Niet ga AF_ zeggenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:47 schreef Studiotje het volgende:
Appelen, foei, ga af.
do normal menquote:Op zondag 18 mei 2014 17:47 schreef Studiotje het volgende:
Appelen, foei, ga af.
Okequote:
vraag me af wat ze hier met al die antwoorden doenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:48 schreef Starm het volgende:
[..]
Oke
Voor nieuw vlees vragenlijstje:
Lievelingsgerecht: Patat
Lievelingsgetal: 1337
lievelingskleur: Zwart
leeftijd: 18
geslacht eerlijk toegeven: Vrouw
vrijgezel ja of nee: Nee ( heb een relatie met Koos )
salaris: N.V.T
waar wonende: Baarlo
leeftijd kinderen: -16
Voor eten moet je naar het culinair topic ja!quote:Op zondag 18 mei 2014 17:49 schreef DragonFodder het volgende:
Nou, ik ga effe eten. Ik zie straks wel wat voor puinzooi de tv'ers van onze huiskamer hebben gemaakt.
Dus wij zijn niet welkomquote:Op zondag 18 mei 2014 17:52 schreef dyonvbaal het volgende:
Mensen asjeblieft zeg. Ga terug naar waar jullie vandaan komen en ga lekker rustig verder met jullie leventjes. En laat ons hier doen wat wij willlen
Zoals jullie je nu gedragen? Nee. Dagquote:
Dit waait wel weer over dyon, maak je niet drukquote:Op zondag 18 mei 2014 17:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zoals jullie je nu gedragen? Nee. Dag
nou nouquote:Op zondag 18 mei 2014 17:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
alsof je iemand kan opleggen niet te postenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dyon welquote:Op zondag 18 mei 2014 17:54 schreef appelen het volgende:
[..]
alsof je iemand kan opleggen niet te posten
Zei je nou oplegger?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:54 schreef appelen het volgende:
[..]
Zeker niet, maar als jij je zo onvolwassen wil gedragen hoef je ons daar niet mee lastig te vallen.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:54 schreef appelen het volgende:
[..]
ben ik ookquote:Op zondag 18 mei 2014 17:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zeker niet, maar als jij je zo onvolwassen wil gedragen hoef je ons daar niet mee lastig te vallen.
Dan nogmaals, ga lekker in je eigen slowchat onvolwassen doen. En laat ons hier met rustquote:
ik post hier alleenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan nogmaals, ga lekker in je eigen slowchat onvolwassen doen. En laat ons hier met rust
quote:
Ik ben blij dat je dat over je zelf wil toegevenquote:
Nee, ik ben hier voor mij lol. Niet om door kinderen uit een ander topic weg te worden gepest hou toch op.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:58 schreef DragonFodder het volgende:
Laat ze maar even spelen Dyon, dan is de lol er ook zo weer vanaf voor ze.
je moet je zeker niet laten wegpesten, maar er kwaad tegenin gaan heeft echt geen zin.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier voor mij lol. Niet om door kinderen uit een ander topic weg te worden gepest hou toch op.
Indd gewoon wraak nemen.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
je moet je zeker niet laten wegpesten, maar er kwaad tegenin gaan heeft echt geen zin.
Grappenmakerquote:Op zondag 18 mei 2014 18:05 schreef Mansjester het volgende:
Ik bedenk een goede grap jongens:
De term SLOWCHAT is op deze reeks wel van toepassing
quote:Op zondag 18 mei 2014 18:05 schreef Mansjester het volgende:
Ik bedenk een goede grap jongens:
De term SLOWCHAT is op deze reeks wel van toepassing
Waar ben je mee bezig? Jij hoeft niet in je eentje dit topic vol te krijgen. Dat kunnen wij zelf goed genoeg. En wij nemen onze tijd daarvoor. Dat jullie je topic 2x per dag willen vernieuwen. Veel plezier ermee, maar laat ons gewoon ons ding doen.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 18:19 schreef appelen het volgende:
ik ben de enige die post daar wat een faalhaas ben ik
Het jongetje is nog maar 14 Dyon, die kunnen niet zo snel stoppen met trollen.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar ben je mee bezig? Jij hoeft niet in je eentje dit topic vol te krijgen. Dat kunnen wij zelf goed genoeg. En wij nemen onze tijd daarvoor. Dat jullie je topic 2x per dag willen vernieuwen. Veel plezier ermee, maar laat ons gewoon ons ding doen.
jaquote:Op zondag 18 mei 2014 18:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Het jongetje is nog maar 14 Dyon, die kunnen niet zo snel stoppen met trollen.
Ja als je zo blijgt reageren kan ik ze ook niet kwalijk nemen dat ze doorgaan.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar ben je mee bezig? Jij hoeft niet in je eentje dit topic vol te krijgen. Dat kunnen wij zelf goed genoeg. En wij nemen onze tijd daarvoor. Dat jullie je topic 2x per dag willen vernieuwen. Veel plezier ermee, maar laat ons gewoon ons ding doen.
2x? is dat de absolute supersnelheid hier waar je ons mee probeert te vergelijken?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wil hier kunnen posten wat en wanneer ik wil. En niet verplicht stil moeten zijn de rest van de dag omdat dan de kindertjes uit het andere topic van zelf weg gaanquote:Op zondag 18 mei 2014 18:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja als je zo blijgt reageren kan ik ze ook niet kwalijk nemen dat ze doorgaan.
Nee dat kun je niet, dus ga maar even door en vertel ons jouw lievelingsfilm maar.quote:
Bambi!quote:Op zondag 18 mei 2014 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dat kun je niet, dus ga maar even door en vertel ons jouw lievelingsfilm maar.
Je geeft ze alleen maar hun zin door er zo tegenin te gaan. Of hou je gewoon ff stil tot ze weer wegzijn, of plaats een topicreport ofzo. Dit is alleen maar brandstof voor ze.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wil hier kunnen posten wat en wanneer ik wil. En niet verplicht stil moeten zijn de rest van de dag omdat dan de kindertjes uit het andere topic van zelf weg gaan
quote:Op zondag 18 mei 2014 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dat kun je niet, dus ga maar even door en vertel ons jouw lievelingsfilm maar.
was daquote:Op zondag 18 mei 2014 18:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je geeft ze alleen maar hun zin door er zo tegenin te gaan. Of hou je gewoon ff stil tot ze weer wegzijn, of plaats een topicreport ofzo. Dit is alleen maar brandstof voor ze.
Goede jankfilm, heb je nog meer tranentrekkers?quote:
Lion King is ook wel erg goed jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |