quote:Op zondag 18 mei 2014 18:05 schreef Mansjester het volgende:
Ik bedenk een goede grap jongens:
De term SLOWCHAT is op deze reeks wel van toepassing
Waar ben je mee bezig? Jij hoeft niet in je eentje dit topic vol te krijgen. Dat kunnen wij zelf goed genoeg. En wij nemen onze tijd daarvoor. Dat jullie je topic 2x per dag willen vernieuwen. Veel plezier ermee, maar laat ons gewoon ons ding doen.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 18:19 schreef appelen het volgende:
ik ben de enige die post daar wat een faalhaas ben ik
Het jongetje is nog maar 14 Dyon, die kunnen niet zo snel stoppen met trollen.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar ben je mee bezig? Jij hoeft niet in je eentje dit topic vol te krijgen. Dat kunnen wij zelf goed genoeg. En wij nemen onze tijd daarvoor. Dat jullie je topic 2x per dag willen vernieuwen. Veel plezier ermee, maar laat ons gewoon ons ding doen.
jaquote:Op zondag 18 mei 2014 18:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Het jongetje is nog maar 14 Dyon, die kunnen niet zo snel stoppen met trollen.
Ja als je zo blijgt reageren kan ik ze ook niet kwalijk nemen dat ze doorgaan.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar ben je mee bezig? Jij hoeft niet in je eentje dit topic vol te krijgen. Dat kunnen wij zelf goed genoeg. En wij nemen onze tijd daarvoor. Dat jullie je topic 2x per dag willen vernieuwen. Veel plezier ermee, maar laat ons gewoon ons ding doen.
2x? is dat de absolute supersnelheid hier waar je ons mee probeert te vergelijken?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wil hier kunnen posten wat en wanneer ik wil. En niet verplicht stil moeten zijn de rest van de dag omdat dan de kindertjes uit het andere topic van zelf weg gaanquote:Op zondag 18 mei 2014 18:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja als je zo blijgt reageren kan ik ze ook niet kwalijk nemen dat ze doorgaan.
Nee dat kun je niet, dus ga maar even door en vertel ons jouw lievelingsfilm maar.quote:
Bambi!quote:Op zondag 18 mei 2014 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dat kun je niet, dus ga maar even door en vertel ons jouw lievelingsfilm maar.
Je geeft ze alleen maar hun zin door er zo tegenin te gaan. Of hou je gewoon ff stil tot ze weer wegzijn, of plaats een topicreport ofzo. Dit is alleen maar brandstof voor ze.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wil hier kunnen posten wat en wanneer ik wil. En niet verplicht stil moeten zijn de rest van de dag omdat dan de kindertjes uit het andere topic van zelf weg gaan
quote:Op zondag 18 mei 2014 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dat kun je niet, dus ga maar even door en vertel ons jouw lievelingsfilm maar.
was daquote:Op zondag 18 mei 2014 18:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je geeft ze alleen maar hun zin door er zo tegenin te gaan. Of hou je gewoon ff stil tot ze weer wegzijn, of plaats een topicreport ofzo. Dit is alleen maar brandstof voor ze.
Goede jankfilm, heb je nog meer tranentrekkers?quote:
Lion King is ook wel erg goed jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |