Dus wij zijn niet welkomquote:Op zondag 18 mei 2014 17:52 schreef dyonvbaal het volgende:
Mensen asjeblieft zeg. Ga terug naar waar jullie vandaan komen en ga lekker rustig verder met jullie leventjes. En laat ons hier doen wat wij willlen
Zoals jullie je nu gedragen? Nee. Dagquote:
Dit waait wel weer over dyon, maak je niet drukquote:Op zondag 18 mei 2014 17:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zoals jullie je nu gedragen? Nee. Dag
nou nouquote:Op zondag 18 mei 2014 17:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
alsof je iemand kan opleggen niet te postenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dyon welquote:Op zondag 18 mei 2014 17:54 schreef appelen het volgende:
[..]
alsof je iemand kan opleggen niet te posten
Zei je nou oplegger?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:54 schreef appelen het volgende:
[..]
Zeker niet, maar als jij je zo onvolwassen wil gedragen hoef je ons daar niet mee lastig te vallen.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:54 schreef appelen het volgende:
[..]
ben ik ookquote:Op zondag 18 mei 2014 17:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zeker niet, maar als jij je zo onvolwassen wil gedragen hoef je ons daar niet mee lastig te vallen.
Dan nogmaals, ga lekker in je eigen slowchat onvolwassen doen. En laat ons hier met rustquote:
ik post hier alleenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan nogmaals, ga lekker in je eigen slowchat onvolwassen doen. En laat ons hier met rust
quote:
Ik ben blij dat je dat over je zelf wil toegevenquote:
Nee, ik ben hier voor mij lol. Niet om door kinderen uit een ander topic weg te worden gepest hou toch op.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:58 schreef DragonFodder het volgende:
Laat ze maar even spelen Dyon, dan is de lol er ook zo weer vanaf voor ze.
je moet je zeker niet laten wegpesten, maar er kwaad tegenin gaan heeft echt geen zin.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier voor mij lol. Niet om door kinderen uit een ander topic weg te worden gepest hou toch op.
Indd gewoon wraak nemen.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
je moet je zeker niet laten wegpesten, maar er kwaad tegenin gaan heeft echt geen zin.
Grappenmakerquote:Op zondag 18 mei 2014 18:05 schreef Mansjester het volgende:
Ik bedenk een goede grap jongens:
De term SLOWCHAT is op deze reeks wel van toepassing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |