Mee eens.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Mwa er zijn ook al kinderen genoeg op de wereld.
Dat ben je inmiddels niet meer toch?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo dacht mijn ex er ook over. Alsof ik zoiets al weet als ik begin 20 ben.
Niet genoeg om de vergrijzing op te vangen.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Mwa er zijn ook al kinderen genoeg op de wereld.
Nu op het randje inderdaadquote:
Pizza.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:51 schreef drakin het volgende:
Voor nieuw vlees vragenlijstje:
Lievelingsgerecht
Lievelingsgetal
lievelingskleur
leeftijd
geslacht eerlijk toegeven
vrijgezel ja of nee
salaris
waar wonende
leeftijd kinderen
Het systeem functioneert al 40 jaar op z'n reserves.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet genoeg om de vergrijzing op te vangen.
Te weinig naar mijn mening. Alsof al die oudjes per se 90 jaar moeten worden. Er is een time to come, and a time to go.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:22 schreef drakin het volgende:
Dat ligt ook grotendeels aan de politiek, die bezuinigd teveel op de ouderenzorg.
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Te weinig naar mijn mening. Alsof al die oudjes per se 90 jaar moeten worden. Er is een time to come, and a time to go.
Wat een onzin.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:24 schreef FireFox1 het volgende:
Alsof al die oudjes per se 90 jaar moeten worden. Er is een time to come, and a time to go.
Wat? Ik zeg wat niemand durft te zeggenquote:
Tot je 80e op een houtje bijten is ook heel vervelend en je mag toch wel iets als je tot je 67e hard gewerkt(of niet) hebt?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Te weinig naar mijn mening. Alsof al die oudjes per se 90 jaar moeten worden. Er is een time to come, and a time to go.
Dat zei een meisje bij mij op school ook ooit, dat ze op 75+ maar een spuitje moesten krijgen.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg wat niemand durft te zeggen
Heb jij op school gezeten?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat zei een meisje bij mij op school ook ooit, dat ze op 75+ maar een spuitje moesten krijgen.
bezuinigtquote:Op zondag 18 mei 2014 17:22 schreef drakin het volgende:
Dat ligt ook grotendeels aan de politiek, die bezuinigd teveel op de ouderenzorg.
Voor dit gedrag hebben we Lemans en die heeft zich intussen aangepastquote:
1 slow chat is genoeg voor mijquote:
Haha,wat erg.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat zei een meisje bij mij op school ook ooit, dat ze op 75+ maar een spuitje moesten krijgen.
Ik heb hoofdpijnquote:
Ik heb hier niets op te melden. Keurig! Misschien een punt achter je zin, maar verder prima!quote:Op zondag 18 mei 2014 17:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Voor dit gedrag hebben we Lemans en die heeft zich intussen aangepast
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb hier niets op te melden. Keurig! Misschien een punt achter je zin, maar verder prima!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |