banaan met lippenstift?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Daar hebben we sinds gister een oplossing voor in TVSC!
Dus iedereen die vrijgezel is wordt hierheen gedumpt?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Daar hebben we sinds gister een oplossing voor in TVSC!
Gebeurt. Just sayin'.quote:
Banaan zou het eerst volgende topic hunten en alles in de OP gooienquote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:01 schreef AF_ het volgende:
[..]
Banaan zou het eerst volgende topic hunten en alles in de OP gooien
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:01 schreef AF_ het volgende:
[..]
Banaan zou het eerst volgende topic hunten en alles in de OP gooien
Vijandig: Neequote:
Hoeveel vrijgezelle chicks kan je uit TVSC regelen dan?quote:
wat?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:03 schreef DragonFodder het volgende:
Eh, ja, welkom en alles, maar laat de TVsc in-jokes daar aub, en creëer hier nieuwe!
Duurde weer langquote:Op zondag 18 mei 2014 17:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoeveel vrijgezelle chicks kan je uit TVSC regelen dan?
Nou ik dacht tot aan een uurtje geleden dat stickertje vrijgezel wasquote:Op zondag 18 mei 2014 17:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoeveel vrijgezelle chicks kan je uit TVSC regelen dan?
Onze straat, onze straattaal.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat?![]()
we mogen onze eigen cultuur niet meenemen, dat is diskriemienasie
Ja sorry, moest het tóch even vragenquote:
Noem je lievelingsfilm gewoon dan kom je hier wel mee binnen. Tenminste als het ook een ontzettend goede film is.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat?![]()
FMT'ers kijken nauwelijks tvquote:
Dan ga je maar terug naar je eigen sc.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat?![]()
Sbs wat? Ik kijk eigenlijk nooit meer tv als het uitgezonden wordt. ik volg alleen wat series uit de VS.quote:
gay niggers from outer spacequote:Op zondag 18 mei 2014 17:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Noem je lievelingsfilm gewoon dan kom je hier wel mee binnen. Tenminste als het ook een ontzettend goede film is.
Limburg is kut en hoort bij Duitsland.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:06 schreef AF_ het volgende:
Ik moet wel zeggen, nog geen enkele keer belachelijk gemaakt omdat ik uit limburg kom. Top sc
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Limburg is kut en hoort bij Duitsland.
Limburgquote:Op zondag 18 mei 2014 17:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Limburg is kut en hoort bij Duitsland.
Ik ben van de stichting Prikkeldraad om Limburg. Kon nog wel eens genant wordenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:06 schreef AF_ het volgende:
Ik moet wel zeggen, nog geen enkele keer belachelijk gemaakt omdat ik uit limburg kom. Top sc
Je typt niet met het accent. Dat scheelt een hoopquote:Op zondag 18 mei 2014 17:06 schreef AF_ het volgende:
Maar jij woont in het putje van Brabantquote:Op zondag 18 mei 2014 17:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ben van de stichting Prikkeldraad om Limburg. Kon nog wel eens genant worden
zoek je nog leden?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Maar wel in Brabantquote:
Kijk maar naar zijn UI, oooeeehhhquote:Op zondag 18 mei 2014 17:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Er zitten hier meer Limburgersquote:Op zondag 18 mei 2014 17:06 schreef AF_ het volgende:
Aanmeldingen met foto van je prikkeldraadvoorraad via pm svp.quote:
En halve belgen...quote:
quote:
In welke film speelt ze?quote:
Nietus. Of bedoel je SOK?quote:
quote:
quote:Jaar Naam Rol
2005 Mary Stella
2005 When Do We Eat Nikki
2005 Silver Bells Rose
2006 The Garden Holly
2006 Unknown Dochter
2009 Spectacular! Tammi Dyson
2009 The Kings of Appletown Betsy
2010 The Boy Who Cried Werewolf Jordan Sands
2012 The First Time Jane Harmon
2012 Fun Size Wren
Die titels zeggen mij niks.quote:
Waar woont hij dan?quote:
In Belgie ergensquote:
Mij ook nietquote:
In welke sc denk je precies dat je beland bent?quote:
Eerlijk gezegd geen ideequote:Op zondag 18 mei 2014 17:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
In welke sc denk je precies dat je beland bent?
Géén ONZ & KLB in ieder geval.quote:
Daar hebben meer mensen last van..quote:Op zondag 18 mei 2014 17:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit, we merken net pas dat jullie bestaan
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit, we merken net pas dat jullie bestaan
Mag ik aub over mijn kinderen beginnen? Ze waren zooooo lief dit weekendquote:
Hoe was Rio 2?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mag ik aub over mijn kinderen beginnen? Ze waren zooooo lief dit weekend
mensen die over hun kinderen beginnenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
* AF_ rent meequote:Op zondag 18 mei 2014 17:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mensen die over hun kinderen beginnen![]()
* Stickertje waait terug naar TV SC
It worked!quote:Op zondag 18 mei 2014 17:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij wilde liever Robocop zienquote:
Ja dat mag, hoe was Rio2 Robocop?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet gezien dus.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vrouwen die geen kinderen willen... die snap ik niet (ja, das een seksistische opmerking i know)quote:
Daarom mijn editquote:
Mwa er zijn ook al kinderen genoeg op de wereld.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen die geen kinderen willen... die snap ik niet (ja, das een seksistische opmerking i know)
Zo dacht mijn ex er ook over. Alsof ik zoiets al weet als ik begin 20 ben.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen die geen kinderen willen... die snap ik niet (ja, das een seksistische opmerking i know)
Mee eens.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Mwa er zijn ook al kinderen genoeg op de wereld.
Dat ben je inmiddels niet meer toch?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo dacht mijn ex er ook over. Alsof ik zoiets al weet als ik begin 20 ben.
Niet genoeg om de vergrijzing op te vangen.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Mwa er zijn ook al kinderen genoeg op de wereld.
Nu op het randje inderdaadquote:
Pizza.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:51 schreef drakin het volgende:
Voor nieuw vlees vragenlijstje:
Lievelingsgerecht
Lievelingsgetal
lievelingskleur
leeftijd
geslacht eerlijk toegeven
vrijgezel ja of nee
salaris
waar wonende
leeftijd kinderen
Het systeem functioneert al 40 jaar op z'n reserves.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet genoeg om de vergrijzing op te vangen.
Te weinig naar mijn mening. Alsof al die oudjes per se 90 jaar moeten worden. Er is een time to come, and a time to go.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:22 schreef drakin het volgende:
Dat ligt ook grotendeels aan de politiek, die bezuinigd teveel op de ouderenzorg.
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Te weinig naar mijn mening. Alsof al die oudjes per se 90 jaar moeten worden. Er is een time to come, and a time to go.
Wat een onzin.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:24 schreef FireFox1 het volgende:
Alsof al die oudjes per se 90 jaar moeten worden. Er is een time to come, and a time to go.
Wat? Ik zeg wat niemand durft te zeggenquote:
Tot je 80e op een houtje bijten is ook heel vervelend en je mag toch wel iets als je tot je 67e hard gewerkt(of niet) hebt?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Te weinig naar mijn mening. Alsof al die oudjes per se 90 jaar moeten worden. Er is een time to come, and a time to go.
Dat zei een meisje bij mij op school ook ooit, dat ze op 75+ maar een spuitje moesten krijgen.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat? Ik zeg wat niemand durft te zeggen
Heb jij op school gezeten?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat zei een meisje bij mij op school ook ooit, dat ze op 75+ maar een spuitje moesten krijgen.
bezuinigtquote:Op zondag 18 mei 2014 17:22 schreef drakin het volgende:
Dat ligt ook grotendeels aan de politiek, die bezuinigd teveel op de ouderenzorg.
Voor dit gedrag hebben we Lemans en die heeft zich intussen aangepastquote:
1 slow chat is genoeg voor mijquote:
Haha,wat erg.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat zei een meisje bij mij op school ook ooit, dat ze op 75+ maar een spuitje moesten krijgen.
Ik heb hoofdpijnquote:
Ik heb hier niets op te melden. Keurig! Misschien een punt achter je zin, maar verder prima!quote:Op zondag 18 mei 2014 17:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Voor dit gedrag hebben we Lemans en die heeft zich intussen aangepast
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb hier niets op te melden. Keurig! Misschien een punt achter je zin, maar verder prima!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |