Sbs wat? Ik kijk eigenlijk nooit meer tv als het uitgezonden wordt. ik volg alleen wat series uit de VS.quote:
gay niggers from outer spacequote:Op zondag 18 mei 2014 17:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Noem je lievelingsfilm gewoon dan kom je hier wel mee binnen. Tenminste als het ook een ontzettend goede film is.
Limburg is kut en hoort bij Duitsland.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:06 schreef AF_ het volgende:
Ik moet wel zeggen, nog geen enkele keer belachelijk gemaakt omdat ik uit limburg kom. Top sc
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Limburg is kut en hoort bij Duitsland.
Limburgquote:Op zondag 18 mei 2014 17:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Limburg is kut en hoort bij Duitsland.
Ik ben van de stichting Prikkeldraad om Limburg. Kon nog wel eens genant wordenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:06 schreef AF_ het volgende:
Ik moet wel zeggen, nog geen enkele keer belachelijk gemaakt omdat ik uit limburg kom. Top sc
Je typt niet met het accent. Dat scheelt een hoopquote:Op zondag 18 mei 2014 17:06 schreef AF_ het volgende:
Maar jij woont in het putje van Brabantquote:Op zondag 18 mei 2014 17:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ben van de stichting Prikkeldraad om Limburg. Kon nog wel eens genant worden
zoek je nog leden?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Maar wel in Brabantquote:
Kijk maar naar zijn UI, oooeeehhhquote:Op zondag 18 mei 2014 17:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Er zitten hier meer Limburgersquote:Op zondag 18 mei 2014 17:06 schreef AF_ het volgende:
Aanmeldingen met foto van je prikkeldraadvoorraad via pm svp.quote:
En halve belgen...quote:
quote:
In welke film speelt ze?quote:
Nietus. Of bedoel je SOK?quote:
quote:
quote:Jaar Naam Rol
2005 Mary Stella
2005 When Do We Eat Nikki
2005 Silver Bells Rose
2006 The Garden Holly
2006 Unknown Dochter