quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:37 schreef picodealion het volgende:
Maar even serieus Robby. Dat je altijd een beetje raar deed op het forum was ik al wel aan gewend, maar sinds je niet meer naar meets durft te komen gedraag je je steeds meer als een lompe hork. Het wordt er niet bepaald gezelliger op met je posts de afgelopen tijd. Kan je dat nog een beetje bijschroeven denk je?
zekerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:15 schreef picodealion het volgende:
Heb je dat plaatje nou speciaal gemaakt hiervoor?
committment heet datquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:22 schreef picodealion het volgende:
Goed van je. Ik ga even pannenkoeken bakken hoor.
Zag ik eerder vandaag inderdaad, geniaal!quote:
quote:
Door je kont?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:07 schreef wyccie het volgende:
Van voren ziet het jurkje er netjes uit. Was het misschien aan de achterkant erg kort? Kan het zo, zonder knieën niet inschatten.![]()
Ik heb me regelmatig omgekleed omdat een jurk toch te kort bleek aan de achterkant.
En in een ziekenhuis gaat er toch een witte jas over.
Misschien was dat meisje streng religieus.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:14 schreef picodealion het volgende:
Daarmee word je vast veel.. aangestaard.
Staat genoteerd.quote:
Dat is al de tweede keer deze week dat je over verkering begintquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:35 schreef picodealion het volgende:
En nee ik ben niet stiekem aan het vissen of je ooit verkering met me wil, dat meen ik oprecht .
Haha, ja herkenbaar. Maar bij dit jurkje viel het wel mee. Als ik hem helemaal naar beneden trek komt hij ook tot vlak boven mijn knieën, hij kruipt alleen een beetje omhoog.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:07 schreef wyccie het volgende:
Van voren ziet het jurkje er netjes uit. Was het misschien aan de achterkant erg kort? Kan het zo, zonder knieën niet inschatten.![]()
Ik heb me regelmatig omgekleed omdat een jurk toch te kort bleek aan de achterkant.
En in een ziekenhuis gaat er toch een witte jas over.
Misschien was dat meisje streng religieus.
Ik dacht juist dat mijn vorige opmerking tegen me gebruikt zou worden, dus dat probeerde ik te pareren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer deze week dat je over verkering begint
Alleen jij?quote:Op zondag 18 mei 2014 08:38 schreef DragonFodder het volgende:
GC / Speciale FOK!screening van A Million Ways to Die in the West op 28 mei
Wie gaat er mee? 😃
Hoewel ik de film graag wil zien. Vind ik het een beetje jammer om er weer voor naar A'dam te reizen..quote:Op zondag 18 mei 2014 08:38 schreef DragonFodder het volgende:
GC / Speciale FOK!screening van A Million Ways to Die in the West op 28 mei
Wie gaat er mee? 😃
Wat... zo oud was die man toch nog niet? O... kanker. Daarbij maakt een leeftijd vrij weinig uitquote:
Wat? Is het uit?quote:Op zondag 18 mei 2014 15:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, Robby. Ik voeg me weer tot jullie kleine gezelschap
Hoe komt het? Niet verdrietig?quote:
Nee, alles behalve. Tis niet dat de relatie ergens op sloeg. Heb er veel tijd en geduld ingestoken en vrij weinig voor terug gekregen. En hoe het komt. Tja, het werkte voor haar niet meer...quote:
Niet doen, doe ik ook nietquote:
Op naar de volgende.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, alles behalve. Tis niet dat de relatie ergens op sloeg. Heb er veel tijd en geduld ingestoken en vrij weinig voor terug gekregen. En hoe het komt. Tja, het werkte voor haar niet meer...
Okee.. nou dan is het geen groot verlies. Wel jammer dat het niet werkte.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, alles behalve. Tis niet dat de relatie ergens op sloeg. Heb er veel tijd en geduld ingestoken en vrij weinig voor terug gekregen. En hoe het komt. Tja, het werkte voor haar niet meer...
quote:
Dat vind ik ook, maar ja. Na 4 maanden nog steeds handjes vast houden en alleen zoenen op de mond... tja dan lig ik er ook niet wakker vanquote:Op zondag 18 mei 2014 16:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee.. nou dan is het geen groot verlies. Wel jammer dat het niet werkte.
Welkomquote:Op zondag 18 mei 2014 16:34 schreef Stickertje het volgende:
* Stickertje komt aangewaaid vanuit tvsc
Ditquote:Op zondag 18 mei 2014 16:34 schreef Stickertje het volgende:
Welkom? Pas op voor de mannen...quote:Op zondag 18 mei 2014 16:34 schreef Stickertje het volgende:
Vast, ik ga er ook vanuit dat jij er 1 van bent. Maar he... nieuw vlees je weet hoe dat gaatquote:
Yep..quote:Op zondag 18 mei 2014 16:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vast, ik ga er ook vanuit dat jij er 1 van bent. Maar he... nieuw vlees je weet hoe dat gaat
DAT DIT KAN!quote:
iedereen wee toch dat vrouwen op Fok een hoax is?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Ssst, misschien halen we dan ooit nog wel 4 vrouwen tegelijk in de SC
Maar jij haat dwdd niet.. waarom verwelkom je d'r dan?quote:
Maar op emotioneel vlak was er dus ook geen enorme klik?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat vind ik ook, maar ja. Na 4 maanden nog steeds handjes vast houden en alleen zoenen op de mond... tja dan lig ik er ook niet wakker van
WELKOM! Ook jij ja, al ben je dan geen vrouwquote:Op zondag 18 mei 2014 16:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Yep..
Ik ga ook maar eens meelurken hier
[..]
DAT DIT KAN!
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
iedereen wee toch dat vrouwen op Fok een hoax is?
*krabt aan ballen
Boks!quote:Op zondag 18 mei 2014 16:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
WELKOM! Ook jij ja, al ben je dan geen vrouw
Het is een beetje een haat-liefde verhouding. Ik kijk ook niet meer elke dag.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar jij haat dwdd niet.. waarom verwelkom je d'r dan?
49, zijn reetbeharing loopt door als snor.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:38 schreef DragonFodder het volgende:
Stickertje heeft geen FoBo. Zal dus wel een man van 48 zijn.
uiteraard.. zie mijn vorige post over vrouwen op fokquote:Op zondag 18 mei 2014 16:38 schreef DragonFodder het volgende:
Stickertje heeft geen FoBo. Zal dus wel een man van 48 zijn.
dank voor die mental image.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
49, zijn reetbeharing loopt door als snor.
zal wel veel minder leuk zijn nu pietertje er mee is opgehoudenquote:Op zondag 18 mei 2014 16:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het is een beetje een haat-liefde verhouding. Ik kijk ook niet meer elke dag.
Een groot gemis inderdaad.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zal wel veel minder leuk zijn nu pietertje er mee is opgehouden
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:40 schreef Studiotje het volgende:
Nu afwachten tot MrBanaan1 komt, dan word het een beetje zoals dit...
[ afbeelding ]
Ik heb zijn naam genoemd, nu moet die wel komen
Wat is dat?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Sticker en studio, nu jullie in de SC posten moeten jullie ook meedoen met de trivia
TV / [FOK MOVIE TRIVIA] - Mei 2014 - deel 5
Pieter Derks, groot comedian en lekker ding.quote:
kwam eigenlijk de TV slowchat concurrentie checken, of in ieder geval het verschilquote:Op zondag 18 mei 2014 16:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Sticker en studio, nu jullie in de SC posten moeten jullie ook meedoen met de trivia
TV / [FOK MOVIE TRIVIA] - Mei 2014 - deel 5
quote:
Ah daar is ze al Dyon!quote:Op zondag 18 mei 2014 16:34 schreef Stickertje het volgende:
Ow shit, 2e Robby dusquote:Op zondag 18 mei 2014 16:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
iedereen wee toch dat vrouwen op Fok een hoax is?
*krabt aan ballen
Schokkendquote:Op zondag 18 mei 2014 16:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en dat jij buiten tv sc postdat dit kan in nederland
Oh okequote:Op zondag 18 mei 2014 16:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pieter Derks, groot comedian en lekker ding.
En 1 is al erg genoegquote:
Was dat Wyccies lijstje? Ik dacht dat ie wat gekuisder was. (kinderen... salaris... locatie)quote:Op zondag 18 mei 2014 16:51 schreef drakin het volgende:
Voor nieuw vlees vragenlijstje:
Lievelingsgerecht
Lievelingsgetal
lievelingskleur
leeftijd
geslacht eerlijk toegeven
vrijgezel ja of nee
salaris
waar wonende
leeftijd kinderen
Lievelingsgerechtquote:Op zondag 18 mei 2014 16:51 schreef drakin het volgende:
Lievelingsgerecht
Lievelingsgetal
lievelingskleur
leeftijd
geslacht eerlijk toegeven
vrijgezel ja of nee
salaris
waar wonende
leeftijd
Je denkt toch niet dat ik alle topics ga doorzoeken naar Wyccies lijstjes? Dit was wat er ongeveer opstond voor zover mijn geheugen dat nog wil prijsgeven.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Was dat Wyccies lijstje? Ik dacht dat ie wat gekuisder was. (kinderen... salaris... locatie)
Robby heeft het vast in zijn wyccie excelfile staanquote:Op zondag 18 mei 2014 16:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Is er iemand die Wyccie's vragenlijstje ergens heeft staan? Nieuw vlees mag natuurlijk wel gelijk het voorstel vragenlijstje invullen...
Ik wilde het niet op de man af vragen, maar ehh.. ja dat was wel waar ik op doelde..quote:Op zondag 18 mei 2014 16:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Robby heeft het vast in zijn wyccie excelfile staan
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:51 schreef drakin het volgende:
Lievelingsgerecht pizza met chocomel
Lievelingsgetal 3
lievelingskleur paars
leeftijd 29
geslacht eerlijk toegeven vrouw
vrijgezel ja of nee nee
salaris![]()
waar wonende gelderland
leeftijd kinderen .. kinderen![]()
Ik moest lachen, en dat is een prestatie.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Robby heeft het vast in zijn wyccie excelfile staan
je salaris is niet 450 euro?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:58 schreef AF_ het volgende:
Hallon![]()
Lievelingsgerecht: spareribs
Lievelingsgetal: geen idee
lievelingskleur: geen idee
leeftijd:20
geslacht eerlijk toegeven:man
vrijgezel ja of nee:ja
salaris: verschilt per maand
waar wonende: Heerlen
leeftijd kinderen: gelukkig nog niet
1 keer gehad, dat was echt fantastischquote:
AF_!quote:Op zondag 18 mei 2014 16:58 schreef AF_ het volgende:
Hallon![]()
Lievelingsgerecht: spareribs
Lievelingsgetal: geen idee
lievelingskleur: geen idee
leeftijd:20
geslacht eerlijk toegeven:man
vrijgezel ja of nee:ja
salaris: verschilt per maand
waar wonende: Heerlen
leeftijd kinderen: gelukkig nog niet
Daar hebben we sinds gister een oplossing voor in TVSC!quote:Op zondag 18 mei 2014 17:00 schreef drakin het volgende:
Zo nog meer, alleen nog steeds geen vrijgezelle dames voor de heren hier.
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Daar hebben we sinds gister een oplossing voor in TVSC!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |