Alleen jij?quote:Op zondag 18 mei 2014 08:38 schreef DragonFodder het volgende:
GC / Speciale FOK!screening van A Million Ways to Die in the West op 28 mei
Wie gaat er mee? 😃
Hoewel ik de film graag wil zien. Vind ik het een beetje jammer om er weer voor naar A'dam te reizen..quote:Op zondag 18 mei 2014 08:38 schreef DragonFodder het volgende:
GC / Speciale FOK!screening van A Million Ways to Die in the West op 28 mei
Wie gaat er mee? 😃
Wat... zo oud was die man toch nog niet? O... kanker. Daarbij maakt een leeftijd vrij weinig uitquote:
Wat? Is het uit?quote:Op zondag 18 mei 2014 15:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, Robby. Ik voeg me weer tot jullie kleine gezelschap
Hoe komt het? Niet verdrietig?quote:
Nee, alles behalve. Tis niet dat de relatie ergens op sloeg. Heb er veel tijd en geduld ingestoken en vrij weinig voor terug gekregen. En hoe het komt. Tja, het werkte voor haar niet meer...quote:
Niet doen, doe ik ook nietquote:
Op naar de volgende.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, alles behalve. Tis niet dat de relatie ergens op sloeg. Heb er veel tijd en geduld ingestoken en vrij weinig voor terug gekregen. En hoe het komt. Tja, het werkte voor haar niet meer...
Okee.. nou dan is het geen groot verlies. Wel jammer dat het niet werkte.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, alles behalve. Tis niet dat de relatie ergens op sloeg. Heb er veel tijd en geduld ingestoken en vrij weinig voor terug gekregen. En hoe het komt. Tja, het werkte voor haar niet meer...
quote:
Dat vind ik ook, maar ja. Na 4 maanden nog steeds handjes vast houden en alleen zoenen op de mond... tja dan lig ik er ook niet wakker vanquote:Op zondag 18 mei 2014 16:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee.. nou dan is het geen groot verlies. Wel jammer dat het niet werkte.
Welkomquote:Op zondag 18 mei 2014 16:34 schreef Stickertje het volgende:
* Stickertje komt aangewaaid vanuit tvsc
Ditquote:Op zondag 18 mei 2014 16:34 schreef Stickertje het volgende:
Welkom? Pas op voor de mannen...quote:Op zondag 18 mei 2014 16:34 schreef Stickertje het volgende:
Vast, ik ga er ook vanuit dat jij er 1 van bent. Maar he... nieuw vlees je weet hoe dat gaatquote:
Yep..quote:Op zondag 18 mei 2014 16:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vast, ik ga er ook vanuit dat jij er 1 van bent. Maar he... nieuw vlees je weet hoe dat gaat
DAT DIT KAN!quote:
iedereen wee toch dat vrouwen op Fok een hoax is?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Ssst, misschien halen we dan ooit nog wel 4 vrouwen tegelijk in de SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |