Slimmerd!! Rennen met brak hoofd in de hitte is niet lekker.quote:Op zondag 18 mei 2014 09:50 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ja maar even zien hoe het gaat vandag wat dat betreft.
In ieder geval gisteren te lang op een terras blijven zitten met de nodige biertjes, dat helpt ook niet met een PR maar geef gewoon straks de schuld aan het weer
Het gaat mij vandaag vooral om het meedoen en de sfeer, blij dat ik eindelijk ga lopen deze week!
@Alle lopers, veel plezier vandaag!
*valt flauw* wat een snelheidquote:Op zondag 18 mei 2014 10:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb er ineens heel veel zin in! Ik twijfel nog een beetje tussen een wit verkoelend shirtje met korte mouwtjes, of een hemdje zonder mouwtjes. Eerste is waarschijnlijk beter, ook ivm kans op verbrande schouders. En wel of geen zonnebril?
Ach, het is ook maar 10km, als ik me ergens aan begin te ergeren, is het maximaal voor 50-60 minuten![]()
Ik had nu bedacht dat ik achter de 50min pacer wil starten, als die een beetje constant loopt. Iig proberen om de eerste kms rond de 5.05 te lopen, dan naar 5.00 en de laatste 1 of 2km een eindsprintje.. Maar met dit weer ben ik ook al blij als ik 51 of 52 minuten loop.
Ik heb het nog niet gedaanquote:Op zondag 18 mei 2014 10:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
*valt flauw* wat een snelheid![]()
*valt op knieën*
Doe maar, kan hem echt niet vinden. Hele huis ondersteboven gehaald. En anders scoor ik daar wel een nieuwe.quote:Op zondag 18 mei 2014 09:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Moet ik een extra voor je meenemen? Voor de zekerheid?
Dat je er überhaupt aan denkt vind ik al heldhaftigquote:
Wij gaan inderdaad op tijd die kant op, denk dat we er tussen 12 en 1 zijn. Dus of we je voor de start nog zien geen idee, maar we houden contact!quote:Op zondag 18 mei 2014 10:04 schreef Serinde het volgende:
Mijn vriendin haakt afze heeft een rotweek gehad, slecht geslapen en vannacht de halve nacht op de wc gezeten.... Dan maar alleen met man richting Nijmegen en er samen een leuke dag van maken. Auto bij
Ik ga in ieder geval nog even op zoek naar Gup, mama Gup, GoGo en mossel. Grote kans dat die er al zijn voor ik start. Oh en Yuki, maar haar nummer heb ik niet![]()
Stipstreep, leuk dat je komt aanmoedigen en jammer dat je op de 10 km route staat
Hij zit in m'n tas! Nu exit Fok, om m'n batterij te sparen. Tot straks!quote:Op zondag 18 mei 2014 10:18 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Doe maar, kan hem echt niet vinden. Hele huis ondersteboven gehaald. En anders scoor ik daar wel een nieuwe.
Thanks!! Tot straks!quote:Op zondag 18 mei 2014 10:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hij zit in m'n tas! Nu exit Fok, om m'n batterij te sparen. Tot straks!
Hempje + zonnebril hier. Jurkje eroverheen en met de fiets naar het station.quote:Op zondag 18 mei 2014 10:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb er ineens heel veel zin in! Ik twijfel nog een beetje tussen een wit verkoelend shirtje met korte mouwtjes, of een hemdje zonder mouwtjes. Eerste is waarschijnlijk beter, ook ivm kans op verbrande schouders. En wel of geen zonnebril?
Ach, het is ook maar 10km, als ik me ergens aan begin te ergeren, is het maximaal voor 50-60 minuten![]()
Ik had nu bedacht dat ik achter de 50min pacer wil starten, als die een beetje constant loopt. Iig proberen om de eerste kms rond de 5.05 te lopen, dan naar 5.00 en de laatste 1 of 2km een eindsprintje.. Maar met dit weer ben ik ook al blij als ik 51 of 52 minuten loop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niets persoonlijks hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 10:04 schreef Serinde het volgende:
Stipstreep, leuk dat je komt aanmoedigen en jammer dat je op de 10 km route staat
quote:Op zondag 18 mei 2014 11:18 schreef Devv het volgende:
Zo, 16.48km in 1:30:00 op karakter gelopen. Dit was voor mij denk ik het slechtste loopje ooit. Na 5 kilometer was ik al bevangen door de hitte. En dan is het nog niet eens zo heel warm
. Er was ook nergens schaduw en ik kon maar niet op mijn schematijd lopen. En na een trage doorkomst op de 10 kilometer van 52:32 heb ik het schema ook maar laten lopen (laten lopen, snap je hem hihi). Dat moet in september toch echt beter.
Langzaamste ooit? Wow, ik vind het snel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan je op dit moment vertellen dat geen mouwen inderdaad verdbrande schouders kan opleveren.quote:Op zondag 18 mei 2014 10:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik twijfel nog een beetje tussen een wit verkoelend shirtje met korte mouwtjes, of een hemdje zonder mouwtjes.
Arme jij! Ik had vandaag ook een mouwloos shirt aan, maar daar heb ik er maar 1 van.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik kan je op dit moment vertellen dat geen mouwen inderdaad verdbrande schouders kan opleveren.
Auw!
Ouch! Gelukkig lopen wij in een bos en ik heb me ingesmeerd. Straks ook nog een keertje bij smeren.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik kan je op dit moment vertellen dat geen mouwen inderdaad verdbrande schouders kan opleveren.
Auw!
Ik sleep wel wat kilo's extra mee.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:33 schreef Klokov het volgende:
Zijn er hier ook mensen die zo nu en dan met extra gewicht lopen?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
En met een liep ik de finish over in de armen van Wolve. Niet met een 'nooit weer', maar met een 'ik hoop dat het de volgende keer wat minder lijden wordt' en ondanks de niet zo snelle tijd toch gewoon súperblij om die afstand afgelegd te hebben. Wat een dag!
Nee, bedoel extra kilo's bovenop de extra kilo's. Heb eergisteren 2 kilometer met mijn vriendin als 'bepakking' gelopen omdat ze niet verder kon lopen op haar onpraktische hakken. Heb mezelf als doel gesteld minimaal 5 kilometer met haar op de schouders te kunnen lopen.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:37 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik sleep wel wat kilo's extra mee.Maar dat is vast niet wat je bedoelt.
Wij gaan richting Nijmegen, zin!!
ik zit ook in trein richting Nijmegen.. succes alvast!!quote:Op zondag 18 mei 2014 11:37 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Naar Nijmegeng aan is ook altijd leukquote:Op zondag 18 mei 2014 11:37 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik had haar dik uitgelachen en gezegd dat ze dan de volgende keer maar lekker normale schoenen aandoet/meeneemtquote:Op zondag 18 mei 2014 11:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, bedoel extra kilo's bovenop de extra kilo's. Heb eergisteren 2 kilometer met mijn vriendin als 'bepakking' gelopen omdat ze niet verder kon lopen op haar onpraktische hakken. Heb mezelf als doel gesteld minimaal 5 kilometer met haar op de schouders te kunnen lopen.
Ik loop af en toe met lood in mijn schoenen.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:33 schreef Klokov het volgende:
Zijn er hier ook mensen die zo nu en dan met extra gewicht lopen?
*padum pssssjjj*quote:Op zondag 18 mei 2014 11:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik loop af en toe met lood in mijn schoenen.
Toen ik terug kwam na 1,5 uur lopen zaten mijn benen onder de warmte-uitslag: rode bultjes, beetje gezwollen, warm. Ik herinner me het opeens weer van vorige zomer, toen had ik het ook, het kan ook nog onwijs gaan jeuken, het is een soort allergische reactie.quote:Op zondag 18 mei 2014 10:59 schreef Zwabberhark het volgende:
De zon scheen volop en ik heb dus factor 50 uit de kast gehaald.
Nadeel: ik heb het gevoel dat ik minder goed kan zweten met zonnebrandcrème.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere partner ben jijquote:Op zondag 18 mei 2014 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik had haar dik uitgelachen en gezegd dat ze dan de volgende keer maar lekker normale schoenen aandoet/meeneemt![]()
Of gewoon verder op haar blote voetjes. Voordat ik me door mijn vent zou laten ronddragen zeg... Is het zo'n prinsesje?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik had haar dik uitgelachen en gezegd dat ze dan de volgende keer maar lekker normale schoenen aandoet/meeneemt![]()
Ja, dat is dus echt lekker Brits hè? Met kerstborrel hier in de stad stonden we op de taxi te wachten... in de rij.. (zoals je dat hier doet..) en de helft of meer dan de helft van de dames stond daar op blote voetenquote:Op zondag 18 mei 2014 11:46 schreef Angel-A het volgende:
Of gewoon verder op haar blote voetjes. Voordat ik me door mijn vent zou laten ronddragen zeg... Is het zo'n prinsesje?
Zelf aangeboden, ik heb haar liever op mijn schouders dan dat ze op blote voeten over straat gaat.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:46 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Of gewoon verder op haar blote voetjes. Voordat ik me door mijn vent zou laten ronddragen zeg... Is het zo'n prinsesje?
Ik liep een jaar of 15 geleden wel vaak met mijn twee meiden te zeulen, ieder op een heup, maar dat red ik niet meer, niet eens eentje.
Oeh spannend! Al een laatste zenuwplasje gedaan? GPS al gevonden? (is nu nog een beetje te vroeg, maar 10 minuten van te voren zet ik hem meestal vast aan).quote:Op zondag 18 mei 2014 12:00 schreef Murmeli het volgende:
Nanook en ik zijn er klaar voor! Over 3 kwartier starten
Ik ben zenuwachtig
Gaat vast lukken, succes!quote:Op zondag 18 mei 2014 12:00 schreef Murmeli het volgende:
Nanook en ik zijn er klaar voor! Over 3 kwartier starten
Ik ben zenuwachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |