Gelukkig is er Fokquote:
Afgelopen twee dagen 8 liter extra gedronken en veel koolhydraten gestampt. Veel meer kan ik niet doenquote:
Nee idd. Beetje jammer van de warmte ineens, voornamelijk voor de marathon lopers.quote:Op zondag 18 mei 2014 07:21 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Afgelopen twee dagen 8 liter extra gedronken en veel koolhydraten gestampt. Veel meer kan ik niet doen
idd nog wat geslapen, stem is ver te zoeken, maar goed die heb ik toch niet nodig.quote:Op zondag 18 mei 2014 07:37 schreef Murmeli het volgende:
Oh blehhhhh ynske
Hopelijk heb je nog lekker verder geslapen, ondanks je keel....
Uitlopen is een PR.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:20 schreef Murmeli het volgende:
Iedereen verder: succes!!!!! Houd voor ogen dat je in dit weer al een held bent als je je afstand uitloopt. Dat PR komt een andere keer wel
quote:Op zondag 18 mei 2014 08:35 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Uitlopen is een PR.
Sterker nog, halverwege geraken is al een PR
Komt allemaal goed!quote:Op zondag 18 mei 2014 08:37 schreef Ynske het volgende:
Iedereen heel veel succes!
K ben msselijken begin ineens enorm aan mezelf te twijfelen
quote:Op zondag 18 mei 2014 08:37 schreef Ynske het volgende:
Iedereen heel veel succes!
K ben msselijken begin ineens enorm aan mezelf te twijfelen
Je loopt 'm maar gewoon uit en ook een beetje in een redelijke tijd. Anders is het geen goede revanche.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:35 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Uitlopen is een PR.
Sterker nog, halverwege geraken is al een PR
eerste, gelukkigquote:Op zondag 18 mei 2014 08:42 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Zenuwen of ziek?
In het eerste geval, komt wel goed
Het tweede geval, komt ook wel goed, maar wel klote.
hop hop jij luibeest!quote:
I know… Nu net pas eruitquote:
dat had ik vandaag ook behoorlijkquote:Op zondag 18 mei 2014 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
I know… Nu net pas eruitren-ontwijkend-gedrag geloof ik…
Ik ga ook voor een duurloop, ik geloof Bjorn ookquote:Op zondag 18 mei 2014 08:59 schreef Guard het volgende:
Even de zonnebrand gesmeerd, ondanks dat ik gisteren bij het fietsen en terras zitten niet verbrand ben.
Eerste keer zonnebrand van het seizoen, en meteen wekt die zonnebrandgeur herinneringen aan voeger op![]()
Zometeen dan maar eens de deur uit voor een LDL.
Veel succes en plezier iedereen die vandaag gaat lopen, wedstrijd of training
Haha vet! In het donker een obstakelrun!quote:Op zondag 18 mei 2014 09:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Bont en blauw, maar 16km Breakout Run is voltooidvoor het eerst een dergelijke run in het donker (22:00u) gelopen. Gewapend met hoofdlamp door zand, bos, water en langs obstakels. Was erg gaaf met heel veel sfeer en gezelligheid!
Ik sta hier in spanning vanwege je petje, gevonden?quote:
Moet ik een extra voor je meenemen? Voor de zekerheid?quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 09:43 schreef _MvN_ het volgende:
Haha! Loopt hier iemand met de naam 'ikkannietmeerman' rond op het startnummer.
Ja maar even zien hoe het gaat vandag wat dat betreft.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:20 schreef Murmeli het volgende:
Iedereen verder: succes!!!!! Houd voor ogen dat je in dit weer al een held bent als je je afstand uitloopt. Dat PR komt een andere keer wel
quote:Op zondag 18 mei 2014 09:43 schreef _MvN_ het volgende:
Haha! Loopt hier iemand met de naam 'ikkannietmeerman' rond op het startnummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |