Yurkak.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:57 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb vanavond Chinees, Italiaans, Hollands, Japans door elkaar gegeten. Van vis tot vlees tot pasta tot groentes tot zoete rotzooi. Haring met slagroom. Dat werk.
Dat gaat mijn spijsvertering niet accepteren vrees ik. Dat wordt een apart loopje door het Haagse, morgenmiddag.
quote:Niet met een 'nooit weer', maar met een 'ik hoop dat het de volgende keer wat minder lijden wordt'
Als mensen zich op de 1e juni afvragen waarom de begroeiing er zo prachtig bij staat in Kijkduin en omgeving, dan weten ze nu de reden.quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
mooiste stukje uit MoBlo's verslag....
[..]
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:38 schreef pijll het volgende:
Ik heb er absoluut geen spijt van dat ik hiervoor ben thuisgebleven!
Ik heb het gewoon bij sushi gehouden..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:57 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb vanavond Chinees, Italiaans, Hollands, Japans door elkaar gegeten. Van vis tot vlees tot pasta tot groentes tot zoete rotzooi. Haring met slagroom. Dat werk.
Dat gaat mijn spijsvertering niet accepteren vrees ik. Dat wordt een apart loopje door het Haagse, morgenmiddag.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:30 schreef Corniel het volgende:
MoBlo en Wolve, dat zijn prettige resultaten. Mooie verslagen ook!
Zelf een rondje door het park gedaan. Op opa's tempo. Conclusie: ik ben heel ver van gezond, en nog verder van een topconditie.#kak
Niet de hele nee. Ik ga de 21 lopen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:18 schreef Quoi het volgende:
Spiritus & TWC: veel succes met jullie 42.2 morgen![]()
MvN jij loopt volgens mij niet?
Nog even geduld dus.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:35 schreef Corniel het volgende:
@nanook24: Dinsdag uitslagbloedonderzoek. Binnenkort afspraak maken met fysio.
Oja.quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:19 schreef Nirak het volgende:
Leuke verslagen Wolve en Moblo! Knap werk van jullie
Mijn topsport van vandaag was de stad in met broerlief en mijn mevrouw om mijn broer aan te kleden voor zijn nieuwe baan. Dus in de kleedkamers van de H&M nogal wat tijd doorgebracht en ook naar SEMTEX staan staren en denken "wat heeft die vrouw en bekend gezicht"... Kwartje viel te laat..
Lol H&M in Eindhoven?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:19 schreef Nirak het volgende:
Mijn topsport van vandaag was de stad in met broerlief en mijn mevrouw om mijn broer aan te kleden voor zijn nieuwe baan. Dus in de kleedkamers van de H&M nogal wat tijd doorgebracht en ook naar SEMTEX staan staren en denken "wat heeft die vrouw en bekend gezicht"... Kwartje viel te laat..
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:19 schreef Nirak het volgende:
Oh in herenpaskamer? Heb je een tattoo of was dat je broer? En is je mevrouw wat kleiner?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:19 schreef Nirak het volgende:
Gelukkig is er Fokquote:
Afgelopen twee dagen 8 liter extra gedronken en veel koolhydraten gestampt. Veel meer kan ik niet doenquote:
Nee idd. Beetje jammer van de warmte ineens, voornamelijk voor de marathon lopers.quote:Op zondag 18 mei 2014 07:21 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Afgelopen twee dagen 8 liter extra gedronken en veel koolhydraten gestampt. Veel meer kan ik niet doen
idd nog wat geslapen, stem is ver te zoeken, maar goed die heb ik toch niet nodig.quote:Op zondag 18 mei 2014 07:37 schreef Murmeli het volgende:
Oh blehhhhh ynske
Hopelijk heb je nog lekker verder geslapen, ondanks je keel....
Uitlopen is een PR.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:20 schreef Murmeli het volgende:
Iedereen verder: succes!!!!! Houd voor ogen dat je in dit weer al een held bent als je je afstand uitloopt. Dat PR komt een andere keer wel
quote:Op zondag 18 mei 2014 08:35 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Uitlopen is een PR.
Sterker nog, halverwege geraken is al een PR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |